mypalmshop.nl- Logo - Beoordelingen

mypalmshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
mypalmshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij mypalmshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

434 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 apr. 2022
Schitterende winkel met uniek aanbod en goede prijzen. Planten werden snel geleverd. Echter wel een puntje van kritiek: het was mijn tweede bestelling daar, en beide keren waren de planten best wel liefdeloos bij elkaar gepropt en waren er dus best belabberd aan toe toen ik ze uit de doos haalde. De eerste keer zelfs een boom gewoon op kleine delicate varentjes gestopt, waardoor er een paar al dood waren voor ze uitgepakt waren. Als de verzending wat zorgzamer zou gebeuren zou het de perfecte winkel zijn. Zo echter helaas met een kanttekening, al ga ik er in de toekomst denk ik wel weer bestellen, want ze hebben planten die je in Nederland nergens anders vindt.

6 nov. 2021
Dit voorjaar zijn we in de vestiging geweest te Erica. Mooie locatie waar je je ogen uit kijkt. Prachtig bomen en planten. We hebben hier toen voor ruim €400,- aan planten gekocht. Ik had toen een boedelbak gehuurd en kon alles dus zo meenemen. Wij zijn daar zeer goed geholpen door een jonge man! Laatst heb ik online nog wat planten besteld. 3 slaapboomjes, 1 fatsia spider web, 1 Yucca Bright Star en 1 cordyline. Van de slaap bomenptjes waren er twee geknakt. Staat er nu triest bij. Hoop dat ze in het voorjaar weer opleven. De rest ziet er goed uit. Conclusie, ik ga liever naar de vestiging te Erica, al is dat één uur rijden en kost het geld om een boedelbak te huren.

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

Ik heb 6 boompjes gekocht, en 1 boompje is half bruin. Ik hoop dat hij nog bijkomt, maar dat vind ik jammer
31 aug. 2022
van J G.
Alles wat ik bestelde zag er uitstekend verzorgd uit en doet het goed inijn tuin
30 aug. 2022
Perfecte bezorging mooi product. Voldoet meer dan verwacht.
14 sep. 2022
Goede service, snelle levering en goed ingepakt Bedankt
8 sep. 2022
Plantes de belle qualité et très bien emballées
12 sep. 2022
Snelle levering. prima verpakt. Goede planten.
7 sep. 2022
van R E.
Top bedrijf en alles altijd heel goed verpakt.
Snelle levering en zeer goed verpakt
1 dag geleden
Snelle levering en meer dan beloofd
15 sep. 2022
Top producten en goede service.
13 sep. 2022
Snelle levering, goede kwaliteit
8 sep. 2022
Mooie producten, goede levering!
30 aug. 2022
service
14 sep. 2022
10 sep. 2022
10 sep. 2022
3 varens besteld en ontvangen op 30 aug. echter onder spint en helft aantal bladen gebroken, mail verzonden met foto's en kon 20% korting krijgen, volgens de winkel waren de planten al behandeld. Op mijn vervolgmail nog steeds geen antwoord ontvangen. 1 varen al weggegooid en de andere 2 volgen. Behandeling had echt niet geholpen erg jammer want op de foto's perfecte planten.
7 aug. 2022
Palmbomen besteld. Leek mis te gaan. Er werd meteen actie ondernomen en nieuwe gestuurd. Uiteindelijk toch de palmen ontvangen en dit netjes gemeld. Toen kreeg ik een kortingsbon voor een evt. nieuwe bestelling. Complimenten voor Claudia aan de telefoon
11 aug. 2022
Eine sehr schöne Hanfpalme habe ich bekommen. All meine Fragen wurden von einer sehr netten Person beantwortet. Das wird nicht meine letzte Bestellung gewesen sein. Ich bin begeistert 😊