mypalmshop.nl- Logo - Beoordelingen

mypalmshop.nlReviews

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

658 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Schitterende winkel met uniek aanbod en goede prijzen. Planten werden snel geleverd. Echter wel een puntje van kritiek: het was mijn tweede bestelling daar, en beide keren waren de planten best wel liefdeloos bij elkaar gepropt en waren er dus best belabberd aan toe toen ik ze uit de doos haalde. De eerste keer zelfs een boom gewoon op kleine delicate varentjes gestopt, waardoor er een paar al dood waren voor ze uitgepakt waren. Als de verzending wat zorgzamer zou gebeuren zou het de perfecte winkel zijn. Zo echter helaas met een kanttekening, al ga ik er in de toekomst denk ik wel weer bestellen, want ze hebben planten die je in Nederland nergens anders vindt.

Dit voorjaar zijn we in de vestiging geweest te Erica. Mooie locatie waar je je ogen uit kijkt. Prachtig bomen en planten. We hebben hier toen voor ruim €400,- aan planten gekocht. Ik had toen een boedelbak gehuurd en kon alles dus zo meenemen. Wij zijn daar zeer goed geholpen door een jonge man! Laatst heb ik online nog wat planten besteld. 3 slaapboomjes, 1 fatsia spider web, 1 Yucca Bright Star en 1 cordyline. Van de slaap bomenptjes waren er twee geknakt. Staat er nu triest bij. Hoop dat ze in het voorjaar weer opleven. De rest ziet er goed uit. Conclusie, ik ga liever naar de vestiging te Erica, al is dat één uur rijden en kost het geld om een boedelbak te huren.

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

Snel verzonden, grote mooie planten. Geleverd in perfecte verzorgde staat. Planten netjes verpakt met stro. Eerste online aankoop waarvan de planten zo goed toekomen. Pas na 6 dagen opgehaald in postpunt door omstandigheden. Niks aan op te merken. Potten goed verpakt in folie om de aarde samen te houden en om de potten niet te laten uitdrogen. Niet duur voor wat je krijgt van plant.
LS De twee bestelde artikelen werden separaat besteld. De palmaarde na 1 dag . De bezorgtijd/ datum van de Phoenix Palm werd na 3 wijzigingen uiteindelijk besteld. Twee keer ten onrechte thuisblijven….late melding van Post nl…. Groet J,w. Udo. Radio Kootwijk.
Snelle levering , En wat kan beter ?....... Ik zou er niet over beginnen maar omdat u er naar vraagt wil ik wel iets noemen. Ik had wel heel veel karton/doos over na het uitpakken, de 3 rolletjes konden misschien wat zuiniger verpakt worden.
Snelle levering. Ik wist ook niet dat de plant die ik besteld had, tweehuizig was. Ik was aangenaam verrast dat er een mannelijke en vrouwelijke plant in de pot zaten.
Ik heb een supermooie palm gekregen die heel goed en mooi verpakt was. Ik ben er blij mee. Alleen jammer van de hoge verzendingskosten, die moet je er wel bijnemen.
Goede duidelijke site ruim aan bod aan planten de service kwa verzenden ook supper was netjes verpakt thuis bezorgt ben erg blij met mijn rijstpapierplant
Service van DPD was bizar slecht, maar het contact met mypalmshop was daarentegen goed en inmiddels heb ik het pakket gekregen via Post.nl.
zijn tevreden over de tijd en het afleveren van de plany plant ziet er goed uit. en in deugdelijke verpakking verzonden
Doos met Palm kwam op zijn kop aan, bladeren gekreukeld. Niet helemaal jullie fout maar de vervoerder… maar toch
In eerste instantie pech met de bestelde en geleverde plant. Echter prima opgelost tot mijn volle tevredenheid.
Mooie planten, alleen jammer dat ze niet zo goed verpakt waren. Gevolg gekneusde takken.
Sterke planten die de verzending dank goede verpakking prima hebben doorstaan.
De service is heel erg goed en klantvriendelijk. Er wordt goed meegedacht.
Leuke planten, niet te duur, levertijd is kort, goed uitleg bij de plant.
Prima afgeleverd en keurig door de chauffeur op de gevraagde plek gezet
Voor ons was het de eerste bestelling, mooie planten op tijd geverd.
bijzondere planten altijd snel geleverd tegen voordelige prijzen .
Netjes afgeleverd, keurig verpakt. Verder geen verbeterpunten
Mooie aangeleverde gezonde planten. Dus erg tevreden.
Goed en snel geleverd. We zijn er erg blij mee.