mypalmshop.nl- Logo - Beoordelingen

mypalmshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
mypalmshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij mypalmshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

359 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 apr. 2022
Schitterende winkel met uniek aanbod en goede prijzen. Planten werden snel geleverd. Echter wel een puntje van kritiek: het was mijn tweede bestelling daar, en beide keren waren de planten best wel liefdeloos bij elkaar gepropt en waren er dus best belabberd aan toe toen ik ze uit de doos haalde. De eerste keer zelfs een boom gewoon op kleine delicate varentjes gestopt, waardoor er een paar al dood waren voor ze uitgepakt waren. Als de verzending wat zorgzamer zou gebeuren zou het de perfecte winkel zijn. Zo echter helaas met een kanttekening, al ga ik er in de toekomst denk ik wel weer bestellen, want ze hebben planten die je in Nederland nergens anders vindt.

21 okt. 2022
Jubaea Chilensis 40-50 cm t.w.v. €119,95 geleverd gekregen. Bij uitpakken zijn diverse bladeren geknakt en/of afgeknipt. Gewoon een mishandeld exemplaar. Tevens klopt de diameter van de stam niet met wat ik besteld heb. Gemeten onder aan de stam en kom op 38cm uit. Contact opgenomen met klantenservice en kreeg te horen dat ze het er niet mee eens waren. Ik moet een foto opsturen met mijn handen rond de onderkant van de stam..????? Want daar kunnen ze dan wat aan zien? Mijn handen zijn 40cm..? Heel vreemd als je het mij vraagt. Mijn advies, bestel nooit online planten want ze sturen de lelijke eendjes naar je toe zodat de mooie in de winkel blijven staan voor winkelbezoekers.

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

12 jan. 2023
Snelle verzending. Verpakking van de planten in potten moet beter. Meerdere bamboestokken gebruiken. Bij klachten ook reageren op mails.

van Bob A.
niks alles perfect !!!!
13 jan. 2023
snelle levering
Correct
11 jan. 2023

Snel geleverd dus dat was prima maar sinaasappelboompje was niet in een goede conditie bladeren heb ik drie keer onder de douche schoongespoeld tot ze schoon waren zat een zwarte laag op met dat erop kunnen de bladeren geen licht opnemen. Daarna wortels klei er af gehaald vol met witte larven en springstaartjes en de helft van de bladeren die aan 't boompje zaten waren niet alleen zwart maar ook aangevreten door een rups / slak nou kortom ik hoop dat de plant t overleefd.
7 dec. 2022
Planten worden met zorg verpakt. En een snelle levering
19 dec. 2022
Snelle levering, zeer goed verpakt en kwaliteit!
9 dec. 2022
Snelle bezorging. Planten zien er goed uit.
13 dec. 2022
Goed verpakt, snelle levering
30 dec. 2022
Alles correct en duidelijk!!
21 dec. 2022
19 dec. 2022
16 dec. 2022
7 dec. 2022
22 dec. 2022

ceder besteld maar werd een veel kleinere geleverd bij navraag bleek de gevraagde maat niet meer op voorraad, deels geld terug maar natuurlijk niet de bedoeling.
15 nov. 2022
Snel geleverd. Hele mooie planten, die ongeschonden bleven door de goede verpakking. Heel knap!