mypalmshop.nl- Logo - Beoordelingen

mypalmshop.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.301 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 mrt 2018
mypalmshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 okt 2023
We hebben 2 boompjes besteld voor een speciaal doel. De bomen waren gelukkig goed verpakt door MyPalmShop maar PostNL nam de stickers op de dozen niet zo nauw. Hierdoor hadden de boompjes flink wat bladeren verloren en waren beschadigd. Na contact met MyPalmShop werd dit keurig opgelost en konden we toch verder met ons doel. MyPalmshop heeft gewoon netjes geleverd en is probleemoplossend goed bezig geweest waarvoor dank
HV
Hans v.
Eindhoven

Ik had 2 planten bij Mypalmshop besteld en ontvangen, beide in zeer slechte conditie . De musa basjoo heeft waarschijnlijk met het verpakken en verzenden veel te lang in een veel te warme ruimte gestaan en de rijstpapierplant had op alle bladeren bruine vlekken en op 2 stelen een soort schimmel , daar leek het op. Ik had contact opgenomen met Mypalmshop per email en foto's van beide planten bijgevoegd en kreeg een heel vaag verhaal terug , over de bruine vlekken kwam geen antwoord en met de musa bashoo moest ik het dan een maand aankijken terwijl duidelijk te zien was hoe slecht de conditie van beide planten was . De musa is ook een week later na ontvangst doodgegaan . Wat kan er beter ..... alles eigenlijk ! Te beginnen met gezonde planten te sturen én een betere service , misschien een ander vervoersbedrijf als het daar eventueel mis was gegaan met de musa , een verklaring geven over die bruine vlekken omdat ik zelf niet wist wat het was en daarom die plant ook weggegooid omdat ik bang was dat het mijn andere planten zou aantasten . Het antwoord dat ik het een maand moet aankijken maakt dan dat het termijn van mijn herroepingsrecht verstrijkt. Ook had er een aanbod kunnen komen om beide planten om te ruilen voor gezonde planten en dat is ook niet gebeurd ook al had ik dat zelf wel voorgesteld in mijn email naar deze winkel. Beide planten zijn inmiddels in de container gegooid, ik ben mijn geld kwijt en zal ook nooit meer bij deze winkel bestellen.

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

Het aanbod.Daarnaast de vlotte verzending en het degelijk inpakken van de plant(in dit geval de agave).
Goeie kwaliteit van het geleverde. Prijs ook prima en lekker snel geleverd
KH
Kristina H.
Nijmegen
snelle levering mooie producten Alles perfect 🤩
vlugge levering en goed ingepakt verstuurd
Netjes geleverd, op tijd en goed verpakt
Snelle levering, prima planten!
Correcte service, top product!

Mooiste palmboom!

Het hele proces ging heel makkelijk en snel, en de palmboom was in het echt nog heel veel mooier dan op de foto - nog nooit zo'n mooie binnenpalm gezien
3 feb 2024
Mijn bestelling was perfect op mijn wens verzonden en afgeleverd. Ik was op reis en vroeg om later te leveren, wat uitstekend is verwerkt
Snel verstuurd en prachtige kentia palm

Top boom.

Snelle levering, top Dicksonia ontvangen. Zeer degelijk verpakt en verzonden. Absolute aanrader.
geweldig hoe mijn boomvaren werd geleverd zonder beschadigingen. Top
18 jan 2024
Pas d'information sur le jour de livraison.