mypalmshop.nl- Logo - Beoordelingen

mypalmshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
mypalmshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij mypalmshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

400 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 apr. 2022
Schitterende winkel met uniek aanbod en goede prijzen. Planten werden snel geleverd. Echter wel een puntje van kritiek: het was mijn tweede bestelling daar, en beide keren waren de planten best wel liefdeloos bij elkaar gepropt en waren er dus best belabberd aan toe toen ik ze uit de doos haalde. De eerste keer zelfs een boom gewoon op kleine delicate varentjes gestopt, waardoor er een paar al dood waren voor ze uitgepakt waren. Als de verzending wat zorgzamer zou gebeuren zou het de perfecte winkel zijn. Zo echter helaas met een kanttekening, al ga ik er in de toekomst denk ik wel weer bestellen, want ze hebben planten die je in Nederland nergens anders vindt.

21 okt. 2022
Jubaea Chilensis 40-50 cm t.w.v. €119,95 geleverd gekregen. Bij uitpakken zijn diverse bladeren geknakt en/of afgeknipt. Gewoon een mishandeld exemplaar. Tevens klopt de diameter van de stam niet met wat ik besteld heb. Gemeten onder aan de stam en kom op 38cm uit. Contact opgenomen met klantenservice en kreeg te horen dat ze het er niet mee eens waren. Ik moet een foto opsturen met mijn handen rond de onderkant van de stam..????? Want daar kunnen ze dan wat aan zien? Mijn handen zijn 40cm..? Heel vreemd als je het mij vraagt. Mijn advies, bestel nooit online planten want ze sturen de lelijke eendjes naar je toe zodat de mooie in de winkel blijven staan voor winkelbezoekers.

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

8 okt. 2022
7 okt. 2022
4 okt. 2022
4 okt. 2022
21 okt. 2022
25 okt. 2022
Hallo, Wij vinden het erg jammer dat u deze negatieve beoordeling plaatst terwijl wij proberen met u een oplossing te vinden. Wij snappen dat het vervelend is, maar ons te verwijten dat wij express verkeerde dingen opsturen? Erg jammer! Fouten kunnen gebeuren en wij lossen dit graag op, maar dan moeten wij hiervoor ook de kans krijgen!
25 okt. 2022
De palm van die naar me is opgestuurd was maar een zielig ding , de diameter stam klopt maar de hoogte van 110 cm + klopt niet. Mag blij zijn dat hij de 85 cm haalt. Dus de juiste hoogte op de website zetten. Ik heb 5 weken geleden de zelfde soort jubaea cilensis zelf gehaald, de aanbieding van 90 euro klopt de hoogte wel en ziet er beter uit dan deze van 119 euro.
25 okt. 2022
Bedankt voor uw review, als er problemen zijn kunt u altijd contact met de klantenservice opnemen. Wij helpen u graag verder.
22 sep. 2022
Ik heb 6 boompjes gekocht, en 1 boompje is half bruin. Ik hoop dat hij nog bijkomt, maar dat vind ik jammer
30 sep. 2022
Hallo, als er problemen zijn kunt u altijd contact met de klantenservice opnemen. De collega's helpen u graag verder.
31 aug. 2022
van J G.
Alles wat ik bestelde zag er uitstekend verzorgd uit en doet het goed inijn tuin
30 aug. 2022
Perfecte bezorging mooi product. Voldoet meer dan verwacht.
14 sep. 2022
Goede service, snelle levering en goed ingepakt Bedankt
8 sep. 2022
Plantes de belle qualité et très bien emballées
12 sep. 2022
Snelle levering. prima verpakt. Goede planten.
7 sep. 2022
van R E.
Top bedrijf en alles altijd heel goed verpakt.
28 aug. 2022
van Rib D.
Goed product alleen levering jan beter
16 sep. 2022
Snelle levering en zeer goed verpakt
15 sep. 2022
Top producten en goede service.
13 sep. 2022
Snelle levering, goede kwaliteit
8 sep. 2022
Mooie producten, goede levering!
29 aug. 2022
Goede service mooie planten