qfbgardening.nl

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden482 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jul 2019
qfbgardening.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

FIRMA MET EEN HART VOOR PLANTEN EN KLANTEN !!! Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij deze firma, zeer goed beschermd verzonden in een stevige verpakking . Vriendelijke mails met een persoonlijke aanpak doch nooit opdringerig en dat is voor de klant dan weer héél fijn ! Bedankt en tot een volgende, Annette
AE

YB
Yvette B.
Strijen

Beoordelingen voor qfbgardening.nl

Keurig verzorgd en snel ontvangen
3 okt 2023
Strijen
31 mrt 2024
Duur van levering was lang
Antwoord van qfbgardening.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling. We hebben het in ons systeem nagekeken en zien dat u op zondag 24 maart uw bestelling heeft geplaatst. Wij hebben uw bestelling direct de volgende dag (maandag 25 maart) verstuurd. Volgens de Track & Trace informatie heeft u uw pakket op dinsdag 26 maart ontvangen. Wij hanteren een levertermijn van 'Op werkdagen vóór 12 uur besteld = dezelfde werkdag verzonden'. Aangezien u op zondag heeft besteld is de eerstvolgende verzendmogelijkheid maandag geweest, wat binnen ons verzendbeleid valt. We wensen u veel plezier met uw Dahlia's en hopen dat u komende zomer zult genieten van een prachtige zomertuin! Met vriendelijke groet, Team QFB Gardening