qfbgardening.nl

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden482 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jul 2019
qfbgardening.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

FIRMA MET EEN HART VOOR PLANTEN EN KLANTEN !!! Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij deze firma, zeer goed beschermd verzonden in een stevige verpakking . Vriendelijke mails met een persoonlijke aanpak doch nooit opdringerig en dat is voor de klant dan weer héél fijn ! Bedankt en tot een volgende, Annette

31 mrt 2024
Duur van levering was lang
YB
Yvette B.
Strijen

Beoordelingen voor qfbgardening.nl

Goede kwaliteit producten, snel en goed verpakt verzonden.
Antwoord van qfbgardening.nl
Beste Annette, Hartelijk dank voor de fijne feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze manier van verpakken en e-mails. Daar doen we het voor! We wensen u veel plezier van uw Amaryllissen en in het voorjaar een kleurige tuin. Alvast fijne feestdagen. Team QFB Gardening
21 nov 2023
Pluspunt is 1 deelnemer keukenhof ! 2 vaak nieuwe variëteiten Ik hou van aparte kleuren beter doen: gratis verzendkosten. Er word immers bespaard op het hebben van fysieke winkels
18 okt 2023
Geen poespas , bestellen , inpakken , leveren en klaar ! Daarenboven héél netjes en plantvriendelijk verpakt en ultravlugge verzending. EEN AAN TE RADEN FIRMA
18 okt 2023
Beste klant, Wat een fijne review, bedankt voor uw positieve feedback. Geniet van uw prachtige Wax Amaryllissen! Met vriendelijke groet, Team QFB Gardening
4 nov 2023
goede tulpenbollen, mooi assortiment, degelijke verpakking, levering volgens afspraak. wel spijtig dat sommige producten niet meer leverbaar zijn.
27 sep 2023

Hele overzichtelijke site en assortiment

Hele overzichtelijke site Alle mogelijke uitleg omtrent bloembollen gekregen Ook mail hieromtrent was interessante lectuur met véél goede tips
27 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw positieve bericht! We wensen u veel plantplezier en een kleurrijke lente 2024. Met vriendelijke groet, Team QFB Gardening
MO
Marc O.
Kortenhoef
11 nov 2023
Betrouwbaar en snelle levering. Veel planten online shops laten het tegenwoordig afweten en komen de leverings termijn niet na.
23 nov 2023
De bestelling ziet er goed uit. Het zijn Amarylis bollen. Wanneer en of ze gaan bloeien is natuurlijk afwachten.
26 nov 2023
Spijtig van de leverancier die problematisch was maar verder top service en producten bij QFB
Antwoord van qfbgardening.nl
Beste groenliefhebber, Bedankt voor je feedback en mooie beoordeling. Naar aanleiding van ons contact hebben we je feedback ook aan PostNL doorgegeven. En we zijn blij dat u de bestelling, wat verlaat, alsnog goed heeft ontvangen,. Team QFB Gardening
JL
Jutta L.
HEENVLIET
13 okt 2023
snelle levering goede klantvriendelijke klantenservice super kwaliteit bloembollen
7 sep 2023
Snelle levering en alles perfect verpakt..en precies wat je besteld hebt..
LM
Liesbeth M.
ST PHILIPSLAND
Mooie planten ze bloeien lang en snelle levering
23 sep 2023
Mooie snelle levering, maar veel niet leverbaar.
25 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Graag geven we je een TIP: We bieden de mogelijkheid om vanaf circa half maart een pre-order te plaatsen voor onze voorjaarsbloeiers. Dit jaar hebben veel klanten daar gebruik van gemaakt, waardoor een aantal soorten nu al uitverkocht zijn voor dit seizoen. Misschien is dit een optie voor je volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team QFB Gardening
WV
willy v.
belgie
7 jun 2023
Goede en snelle service. Goede prijs/kwaliteit
Perfect geleverd op het afgesproken tijdstip.
29 jul 2023
Goede producten,goede service, mooie website
10 mei 2023
Correcte en snelle levering, goede knollen.
Bezorging goed op tijd en goed verzorgd
6 okt 2023
Snelle nette levering. Top kwaliteit !
10 mei 2023
Snelle nette bezorging. Top bloemen 🌺
11 mei 2023
Beste groen liefhebber, Bedankt voor de mooie feedback. We wensen u een kleurrijke tuin deze zomer. Veel plezier met tuinieren. Team QFB Gardening