Lucardi Juwelier Roosendaal

190 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden290 beoordelingen in totaal

23 dec 2023
We werden snel geholpen in de winkel. We kwamen voor oorbellen voor onze dochter en hadden hier een afbeelding van. De medewerkster vond ze direct. Daarnaast waren we op zoek naar een goude ring met een steentje welke we hadden gezien op de website. Helaas vonden we deze niet in de winkel. De medewerkster gaf aan dat dit mogelijk een web only product is. Dat werd ook bevestigd toen we weer op de site keken. Bij de kassa werden we door een andere vriendelijke medewerkster geholpen. Ook dit ging snel en op een fijne manier. De oorbellen voor onze dochter werd mooi verpakt in de sfeer van kerst (in een kerstbal): het zag er heel leuk uit.

Kom een armband terug brengen, omdat hij al 2 keer vsn mn pols was afgeballen. Het liefst had ik de zelfde gehad en die was er ook, maar dan moest ik wel even 7 euro bij betalen. What the F..... We praten hier over een armband van 80 euro. Jullie hebben voor koningsdag natuurlijk de prijzen opgeschroefd en dan zeggen je krijgt korting en dan betaal je nog de gewone prijs. Jullie mogen je wel eens gaan schamen. Ik zal jullie zeker bij niemand aanbevelen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Roosendaal

18 aug 2023
Mijn dochters ketting is kapot gegaan en ik was zo bang dat Lucardi niks voor me kon doen. Maar de manager was zo vriendelijk en lief dat ze een nieuwe ketting hebben moeten bestellen en binnen 3 dagen kon ik het komen halen. Vervolgens goed geholpen en vriendelijk medewerkers lucardi Roosendaal.
Goed geholpen, de collega was ziek naar huis gegaan dus de winkel bediende stond alleen. Ze deed het prima , petje af voor haar . Was in de winkel in Roosendaal. Maar het was druk jammer dat er dan geen ondersteuning komt voor haar . Op 3 de kerstdag komen er toch veel mensen iets ruilen.

Jammer.

De prijs van de artikelen waren voordelig, maar de verlichting in de winkel is verschrikkelijk en niet uitnodigend. Ook de dure kosten voor cadeauverpakkingen vind ik jammer.Zeker met de decembermaand. Vroeger werd alles feestelijk ingepakt zonder extra kosten. U is het een wit zakje.
18 nov 2023
Letterlijk mooiere sieraden dan MyJewelry en ook heel betaalbaar wat het nog beter maakt want ik ben iemand die van sieraden houdt en elke dag draag. Alles wat shining is, koop ik. Dus stel dat ik de tegoed bon win, dan shine ik alleen maar meerrr. Groetjes, Firdaous Essafi
18 jul 2023
Heel goed geholpen door de medewerksters waardoor we twee tevreden meisjes met mooie nieuwe oorbelletjes hebben. Ze vonden het eng de schietoorbellen te verwisselen en mama lukte het niet goed, maar de medewerkster had veel geduld en heeft de oorbellen erin gekregen

Vriendelijke service

Vandaag heb ik 3 mooie ringen gekocht. Ik werd ontzettend zorgvuldig en vriendelijk geholpen. De medewerker nam echt de tijd en gaf me persoonlijk advies over welke ringen mooi zouden passen bij elkaar. Dankjewel voor de fijne hulp! Ik read lucardi absoluut aan!
Rustig en heel fijn geholpen in de winkel in Roosendaal. Ik denk dat ze maar alleen stond en er stonden best wat mensen te wachten , in de drukke decembermaand misschien een paar uurtjes iemand extra ? ik was toevallig als eerste aan de beurt.
2 jul 2023
Er leuk geholpen door een jonge verkoopster. Ze nam alle tijd terwijl er meer klanten in de winkel waren die nog geholpen diende te worden . Ondanks dat het een cadeautje voor mezelf was werd het mooi ingepakt.
2 nov 2023
Lieve medewerkers Ik ging mijn 2de gaatje laten zetten, die meiden namen de tijd voor je en lieten weten stap voor stap wat ze gingen doen. Super klantvriendelijk! Zou er zo weer naar die winkel terug gaan
18 aug 2023
Netjes geholpen gelijk op maat gemaakt vriendelijke medewerkster.dus kom hier meer keer terug in andere winkel ben ik ook regelmatig geweest maar in deze voor de 1ste keer.LEUKE EINKEL EN BETAALBAAR GR
JM
Jojo M.
Roosendaal
3 sep 2023
Ondanks het armbandje blijkbaar niet meer in de garantie zat wat ik niet wist en ook nooit gezegd is hoelang de garantie was toch een nieuwe gekregen, super behandeld door de verkoopster.
23 dec 2023

Super goed geholpen

Ik ben super goed geholpen bij het omruilen van de sieraden van mijn dochter, er werd naar een hele goede oplossing gezocht heel erg blij mee en dochterlief uiteraard ook!
1 jun 2023
Er was een misverstand mbt een bestelde ring, maar dit is heel netjes en naar volle tevredenheid opgelost. Dikke 10 voor (klant)vriendelijkheid voor Lucardi Roosendaal!!!
30 jul 2023

Klantvriendelijk

Je word snel geholpen. Ze hebben de tijd voor je. Ze zijn vriendelijk. Als er iets niet op voorraad is willen ze het voor je bestellen. Gewoon uitermate topservice.
18 mei 2023
Fijne medewerkster, goede service. De medewerkster was heel vriendelijk en bekwaam. We kwamen een ringetje ivm een verkeerde maat ruilen en ze hielp ons heel fijn.

Duidelijk overzicht

Het duidelijke overzicht van de artikelen in de winkel is heel fijn. Zo tegen de feestdagen stond er (te) weinig personeel. Maar daar is overal een tekort aan :)
19 sep 2023
Afgelopen week was mijn dochter haar armband gebroken,binnen 3 maanden garantie, werd heel netjes afgehandeld gewoon een nieuwe gekregen top hoor
16 dec 2023

Goede klantgerichte service

Duidelijke volgorde klantbehandeling in drukke winkel. Vriendelijke verkoopster met goed advies, waarbij met mij de klant wordt meegedacht
5 sep 2023
Super goed geholpen. De medewerker wist perfect wat te combineren en zo hebben we een mooi setje kunnen uitzoeken voor mijn partner. Topp
15 sep 2023
Geweldige service. Ik had een horloge gekocht op 3 juli jl. Voor de 2e keer haperde de batterij. Nu heb ik een nieuw horloge gekregen.