Lucardi Juwelier Roosendaal

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden288 beoordelingen in totaal

23 dec 2023
We werden snel geholpen in de winkel. We kwamen voor oorbellen voor onze dochter en hadden hier een afbeelding van. De medewerkster vond ze direct. Daarnaast waren we op zoek naar een goude ring met een steentje welke we hadden gezien op de website. Helaas vonden we deze niet in de winkel. De medewerkster gaf aan dat dit mogelijk een web only product is. Dat werd ook bevestigd toen we weer op de site keken. Bij de kassa werden we door een andere vriendelijke medewerkster geholpen. Ook dit ging snel en op een fijne manier. De oorbellen voor onze dochter werd mooi verpakt in de sfeer van kerst (in een kerstbal): het zag er heel leuk uit.

Kom een armband terug brengen, omdat hij al 2 keer vsn mn pols was afgeballen. Het liefst had ik de zelfde gehad en die was er ook, maar dan moest ik wel even 7 euro bij betalen. What the F..... We praten hier over een armband van 80 euro. Jullie hebben voor koningsdag natuurlijk de prijzen opgeschroefd en dan zeggen je krijgt korting en dan betaal je nog de gewone prijs. Jullie mogen je wel eens gaan schamen. Ik zal jullie zeker bij niemand aanbevelen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Roosendaal

4 feb 2024
Verkoopmedewerkster was heel aardig en behulpzaam en, kon mij heel goed adviseren over de zilveren ketting die ik graag wilde. Er waren verschillende kettingen en lengtes. Hierin heeft ze goed mee gedacht
Ben heel erg vriendelijk en zeer behulpzaam geholpen.Kreeg alle tijd om zelf mijn eigen beslissing te nemen en dat waardeer ik zeker.
20 jan 2024

Armbandje graveren

Super geholpen met mijn armbandje! Mooi gegraveerd en naar mijn wensen zijn uitstekend geluisterd! Super blij mee
Vriendelijke medewerkers. Neem tijd voor je. Hebben alle geduld voor je
6 jan 2024
Vriendelijk personeel nemen alle tijd voor je. Goed geholpen
Wij zijn goed geholpen bij Lucardi. Tot de volgende keer !!
Heel fijn geholpen. Heel aardig personeel
klant vriendelijk erg goed geholpen
Prima , duidelijk en vriendelijk
6 jan 2024
altijd vlug en goed geholpen.
14 jan 2024

Lieve kanjer

Voor mij was debediening top
goede hulp met keuze maken.
13 jan 2024

Goed geholpen. Goede service

Goed geholpen
21 jan 2024
23 dec 2023

Snelle, vriendelijke service

De behulpzaamheid vanbeide dames in Roosendaal. De een was mijn moeder die nog maar kort weduwe is geworden lief en vriendelijk aan het helpen met een nieuw horloge passend te maken en bood een luisterend oor en de ander hielp mij en heeft samen met mij een membercard aangemaakt, zodat we beiden korting kregen op onze aankopen. Voor mijn moeder was het aanschaffen van een nieuw horloge een hele happening omdat ze dit soort aankopen al 52 jaar lang deed met mijn vader.
17 dec 2023
Super fijne service! We gingen op de zaterdag een week voor kerst. Genoeg personeel. Ik werd direct geholpen. Ze werkten nu met een systeem met nummertjes. Daar moeten ze volgens mij nog inkomen. Ik hoefde niet lang te wachten. Ik werd goed geholpen. Eerlijke prijs. Mooie oorbellen. Vriendelijk personeel.
1 jun 2023
Mijn dochter en ik hadden ieder een kapot armbandje. De jongedame heeft ons heel vriendelijk geholpen en gezegd wat de opties waren. Opsturen en solderen en de kosten hiervan of dichtknijpen. Ze heeft ze prima gemaakt, daarnaast hebben we ook nog ringen en een armbandje gekocht. Kortom: we zijn blij!