Lucardi Juwelier Roosendaal

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden288 beoordelingen in totaal

23 dec 2023
We werden snel geholpen in de winkel. We kwamen voor oorbellen voor onze dochter en hadden hier een afbeelding van. De medewerkster vond ze direct. Daarnaast waren we op zoek naar een goude ring met een steentje welke we hadden gezien op de website. Helaas vonden we deze niet in de winkel. De medewerkster gaf aan dat dit mogelijk een web only product is. Dat werd ook bevestigd toen we weer op de site keken. Bij de kassa werden we door een andere vriendelijke medewerkster geholpen. Ook dit ging snel en op een fijne manier. De oorbellen voor onze dochter werd mooi verpakt in de sfeer van kerst (in een kerstbal): het zag er heel leuk uit.

Kom een armband terug brengen, omdat hij al 2 keer vsn mn pols was afgeballen. Het liefst had ik de zelfde gehad en die was er ook, maar dan moest ik wel even 7 euro bij betalen. What the F..... We praten hier over een armband van 80 euro. Jullie hebben voor koningsdag natuurlijk de prijzen opgeschroefd en dan zeggen je krijgt korting en dan betaal je nog de gewone prijs. Jullie mogen je wel eens gaan schamen. Ik zal jullie zeker bij niemand aanbevelen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Roosendaal

10 mrt 2024
We zijn goed geholpen.
Super geholpen.
Altijd vriendelijk en behulpzaam Ik weet niet of het aan de Lucardi zelf ligt, of aan de filiaal in Roosendaal, maar ze zijn allemaal heel vriendelijk, heel behulpzaam en ook geduldig. Ik voel me altijd op mijn gemak in de Lucardi

Vriendelijkheid en service

We werden enorm vriendelijk geholpen, er werd tijd genomen voor ons en goede service gegeven. Wij komen vanuit Etten-leur waar ook een Lucardi zit speciaal naar Roosendaal. Dat moet toch al genoeg zeggen.
17 feb 2024
De hulp de je krijgt is echt heel fijn en ze nemen echt de tijd voor voor je daarintegen moet je wel lang wachten voordat je hulp krijgt omdat er vaak maar 1 iemand staat dus dit zou wel verbeterd moge worden

Geweldig!

Zeer vriendelijk personeel, hoge kwaliteit tegenover een realistische prijs. Ik werd meteen geholpen toen ik binnenkwam, en het personeel heeft mij ook goed geholpen met het kiezen van de juiste sieraden.
Vorige maand een ring gekocht en waren 2 steentjes afgestoten waarschijnlijk. Naar de winkel terug geweest en kreeg een nieuwe mee. Super goede service en ontzettend aardige meiden die daar werken ❤️
We zijn netjes,vriendelijk en goed geadviseerd door de medewerkster. Dus, ipv een reparatie hebben we een nieuwe ketting uitgezocht.

Top team

Personeel was heel erg behulpzaam en attent. Werd snel geholpen en ondanks de drukte voldoende aandacht gekregen. Top team daar.
24 feb 2024

aardig personeel

Heel aardig personeel. Ik heb heel goed advies gekregen in de winkel. Ze gaf me ook de tijd en was me niet aan haasten.
Je word er heel goed geholpen ..je word er heel goed en vriendelijk behandeld
Medewerker nam de tijd en was vriendelijk ondanks de drukte bij de kassa
We hebben goede hulp gekregen bij het passen van de ringen.
Vriendelijk personeel egoede service bij aankoop sieraden

Goed kunnen helpe

Ik vond dat de medewerkers ons goed hebben geholpen
Winkel gezelliger/aantrekkelijker maken
17 feb 2024
Goede service en kwaliteit.
4 feb 2024
Verkoopmedewerkster was heel aardig en behulpzaam en, kon mij heel goed adviseren over de zilveren ketting die ik graag wilde. Er waren verschillende kettingen en lengtes. Hierin heeft ze goed mee gedacht