Mobileparts.shop/nl- Logo - Beoordelingen

Mobileparts.shop/nl

119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden395 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 jul 2020
Mobileparts.shop/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2024
Een ondernemende ondernemer daar word ik blij van. Daarnaast zijn de producten én after sales goed. Wat ik ook als erg prettig ervaar is het persoonlijke contact met een accountmanager. Om toch een klein aandachtspuntje te geven, loop je webshop even goed na. Her en der kloppen beschrijvingen niet, staan items onder een afwijkende categorie of worden helemaal niet vermeldt. Ook sommige functionaliteiten werken soms niet. (Voorraadmelding). Dat wat ik tegenkom meld ik. Wordt soms wel, soms niet wat meegedaan. Althans ik krijg er geen terugkoppeling over. Het ontbreken van het JC 12P SOFT OLED scherm is opgepakt en heb er ook terugkoppeling over gehad. Top! Wellicht een idee om voor IT technische zaken een overzicht online te zetten welke problemen er bekend zijn en waar aan wordt gewerkt. Dan hoef je ook geen terugkoppeling te geven. Tevens de mogelijkheid bieden tot het geven van input? We hebben er tenslotte allemaal baat bij dat de webshop zo goed mogelijk functioneert.
PM
Peter M.
Deventer

Ik ben al vele jaren, zoniet ruim 10 jaar, klant bij Mobile en was uiterst tevreden. Echter zag ik de prijzen alsmaar minder concurrentieel worden. Recent werd ook nog eens de helft van mijn retours geweigerd onder de noemer 'buiten retourtermijn' hoewel ik nooit op de hoogte werd gebracht van een plots(e) (strengere) termijn. Inmiddels al 2 mails naar RMA dienst later en een (zogezegde?) doorverwijzing naar de hoge bonzen ten spijt nog niets vernomen over mijn klacht/vraag/verzoek/gesmeek. Ik zit echter niet stil en verschoof inmiddels de aankopen naar een zeer sterke concurrent.
DT

Beoordelingen voor Mobileparts.shop/nl

geen service

ik eens een defect scherm ontvangen en eens een dubbele bestelling door een betalingsfout. In beide gevallen heb ik hun proberen contacteren en gemaild maar hier komt gewoon geen antwoord op.
26 mei 2023
De beste groothandel met wie ik ooit samen hebt gewerkt! Ik gebruik bijna altijd ref schermen en ik heb daar echt heeeel zelden klachten mee en al zijn die er heb ik nooit het gevoel gehad dat ze moeilijk gaan doen om retour wat helaas wel heel vaak bij andere zijn om je retour te weigeren
28 jul 2023

Nooit meer een ander voor mij

Vooraad, service, duidelijke uitleg bij vragen, snelheid afhandelingen van rma die echt heel zelden voorkomen maakt dit bedrijf de beste nooit meer een ander voor mij voor mij een voorbeeld als de ideale schoonzoon (bedrijf :p)
Snelle levering, kwaliteit producten zo op het eerste oog. Goed verpakt. niets over te klagen. Wel klein min puntje, op de website staat weinig uitleg over wat de levering precies inhoud.
PM
Peter M.
Deventer
29 sep 2023
Fijn bedrijf. Kwaliteitsproducten. Goede aftersales mocht het eens een keer niet goed gaan. Staat open voor opbouwende kritiek. Een onderneming met een visie!
6 jun 2023
Al jaren een van onze preferred suppliers. Ruim assortiment, redelijke prijzen en als er een keer iets is wordt er serieus werk van gemaakt.
Goede kwaliteit, korting geven naar mate je met de jaar meer besteld. nog geen vertegenwoordiger van jullie op de koffie gehad.
26 mei 2023
Altijd een leuke ervaring bestellen met mobile parts! voor 19:00 besteld dag erna in huis! TOP SERVICE ****** 6 sterren waard
Eerste keer besteld, snel geleverd, na de vakantie periode hoop ik meer kan bestellen, webshop kan meer overzichtelijk zijn
25 aug 2023
Goede prijs-kwaliteit verhouding bij de meeste onderdelen en prettige rma afhandeling. Accessoires zijn relatief duur.
17 aug 2023
Zeer goede service na verkoop, ook de garantie, zeker aan te raden voor Professionele repair shops
HA
17 sep 2023
Goed service, snelle levering. Sommige accessoires prijzen mogen wel een stuk lager zijn
5 sep 2023
Duidelijkheid van de webshop, assortiment , prijzen en levertijd allemaal uitstekend
15 sep 2023
Snelle levering. Eerste klas onderdelen. Fijn bedrijf om mee samen te werken
Groot assortiment, goede kwaliteit, goede voorraad, altijd snel geleverd
Vriendelijke klantenservice, ook goed bereikbaar. Levering super snel.
10 mei 2023

Gewoon top!

Snelle leveringen, goede prijzen en betaalmogelijkheden. Gewoon top!
HA

ruime keuze, verstand van zaken en goed service

breed assortiment, goed garantie afhandeling en zeer professioneel!