Mobileparts.shop/nl- Logo - Beoordelingen

Mobileparts.shop/nl

119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden392 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 jul 2020
Mobileparts.shop/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een ondernemende ondernemer daar word ik blij van. Daarnaast zijn de producten én after sales goed. Wat ik ook als erg prettig ervaar is het persoonlijke contact met een accountmanager. Om toch een klein aandachtspuntje te geven, loop je webshop even goed na. Her en der kloppen beschrijvingen niet, staan items onder een afwijkende categorie of worden helemaal niet vermeldt. Ook sommige functionaliteiten werken soms niet. (Voorraadmelding). Dat wat ik tegenkom meld ik. Wordt soms wel, soms niet wat meegedaan. Althans ik krijg er geen terugkoppeling over. Het ontbreken van het JC 12P SOFT OLED scherm is opgepakt en heb er ook terugkoppeling over gehad. Top! Wellicht een idee om voor IT technische zaken een overzicht online te zetten welke problemen er bekend zijn en waar aan wordt gewerkt. Dan hoef je ook geen terugkoppeling te geven. Tevens de mogelijkheid bieden tot het geven van input? We hebben er tenslotte allemaal baat bij dat de webshop zo goed mogelijk functioneert.
PM
Peter M.
Deventer

Ik ben al vele jaren, zoniet ruim 10 jaar, klant bij Mobile en was uiterst tevreden. Echter zag ik de prijzen alsmaar minder concurrentieel worden. Recent werd ook nog eens de helft van mijn retours geweigerd onder de noemer 'buiten retourtermijn' hoewel ik nooit op de hoogte werd gebracht van een plots(e) (strengere) termijn. Inmiddels al 2 mails naar RMA dienst later en een (zogezegde?) doorverwijzing naar de hoge bonzen ten spijt nog niets vernomen over mijn klacht/vraag/verzoek/gesmeek. Ik zit echter niet stil en verschoof inmiddels de aankopen naar een zeer sterke concurrent.
DT

Beoordelingen voor Mobileparts.shop/nl

PM
Peter M.
Deventer

Een ondernemende ondernemer daar word ik blij van!

Groot assortiment, vaak is alles leverbaar waar ik naar op zoek ben. Daarnaast ten alle tijden de volgende dag ontvangen.
31 mrt 2024
Goede behandeling en snel service helemaal top 👍🏻
7 apr 2024
KB
30 mrt 2024
16 mrt 2024
Prima bedrijf, al jaren een goede leverancier van ons !
HA
KB
10 mrt 2024
Doe er al jaren zaken mee maar het retour beleid klopt van geen kanten ze doen maar wat. Verder neemt de kwaliteit van de batterijen dramatisch af, als je dan aanspraak maakt op retour recht laten ze het afweten.
Snelle afhandeling en een uitstekende kwaliteit. Bezorgopties zouden eventueel iets uitgebreider kunnen.