chesterfieldbags.com/nl

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.297 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2016
chesterfieldbags.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 aug 2023
Mooie tas en netjies verpakt. Helaas zag ik pas later dat als je voor meer dan een bepaald bedrag koopt, je gratis producten kunt krijgen om je leer te verzorgen. Toen ik zo'n groot bedrag uitgaf, had ik die optie nooit gehad. Ik ben dus een beetje teleurgesteld. Ik heb de wax apart besteld en moest betalen. Ik wil nog steeds een kleine pop up portemonnee bestellen voor pasjes en contant geld, en hoop daar een beetje korting te krijgen.

26 dec 2023
Jammer genoeg hebben jullie mij het verkeerde pakket afgeleverd. Met de feestdagen komt dit erg slecht uit. Mochten jullie de klantendienst toegankelijker maken zou dit al makkelijker op te lossen zijn. Vriendelijke groet, Sacha Maes

Beoordelingen voor chesterfieldbags.com/nl

Iets duidelijkere foto's op website om te zien hoe binnenkant van rugzak eruit ziet.
AG
Agnes G.
Galmaarden
18 feb 2024
Alles dik in orde ! En super schoudertas , juist naar mijn wens !!!
Mooi en ruim assortiment. Goed advies en snelle levering
Kleuren zijn mooi! Fijn die aparte vakjes.
CV
Cees V.
Bovenkarspel
Mooie tas en goede snelle levering
Snelle correcte levering
Alles perfect !!!
PJ
peter j.
mechelen

Snel weer leverbaar en dat was fijn!

Model dat ik wilde was al uitverkocht. Ik kon een berichtje krijgen als hij weer leverbaar zou zijn. Meestal dan hoor je niets meer maar nu wel, en ook binnen een paar weken. Ik was blij verast. Ben ook heel tevreden met de kwaliteit van het product. Zou The Chesterfield Brand zeker aanraden.
Prachtige ruime tas. Heb hem nu 2 maanden en bevalt zeer goed. Goed voor elke dag, voor werk of gewoon op pad. Lunch past er ook goed in. Heel mooie kwaliteit leer.
Snelle, professionele en zeer prettige levering. Website is zeer duidelijk, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Kwaliteit drijft boven.

Vlugge levering, goede verpakking en kwaliteitsproduct. Ben hier heel tevreden over.