chesterfieldbags.com/nl

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.305 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2016
chesterfieldbags.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 aug 2023
Mooie tas en netjies verpakt. Helaas zag ik pas later dat als je voor meer dan een bepaald bedrag koopt, je gratis producten kunt krijgen om je leer te verzorgen. Toen ik zo'n groot bedrag uitgaf, had ik die optie nooit gehad. Ik ben dus een beetje teleurgesteld. Ik heb de wax apart besteld en moest betalen. Ik wil nog steeds een kleine pop up portemonnee bestellen voor pasjes en contant geld, en hoop daar een beetje korting te krijgen.

26 dec 2023
Jammer genoeg hebben jullie mij het verkeerde pakket afgeleverd. Met de feestdagen komt dit erg slecht uit. Mochten jullie de klantendienst toegankelijker maken zou dit al makkelijker op te lossen zijn. Vriendelijke groet, Sacha Maes

Beoordelingen voor chesterfieldbags.com/nl

Of ik heb pech maar mijn rits bleef hangen ...nu zie ik aan de binnen zijde steek een scherp stukje van de rits in de tas van de rits op de achterkant :(

Snel weer leverbaar en dat was fijn!

Model dat ik wilde was al uitverkocht. Ik kon een berichtje krijgen als hij weer leverbaar zou zijn. Meestal dan hoor je niets meer maar nu wel, en ook binnen een paar weken. Ik was blij verast. Ben ook heel tevreden met de kwaliteit van het product. Zou The Chesterfield Brand zeker aanraden.
Snelle, professionele en zeer prettige levering. Website is zeer duidelijk, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk
AG
Agnes G.
Galmaarden
18 feb 2024
Alles dik in orde ! En super schoudertas , juist naar mijn wens !!!
Snelle levering snelle verwerking van de retourzending
Super mooie tas, goede kwaliteit, snelle levering.
10 feb 2024
Snelle levering en ook snelle terugbetaling
snelle levering. mooi gerieflijk
Top bedrijf! Geweldige service!
Goede en snelle service 👍🏼
3 feb 2024
de Kwaliteit
Prachtige ruime tas. Heb hem nu 2 maanden en bevalt zeer goed. Goed voor elke dag, voor werk of gewoon op pad. Lunch past er ook goed in. Heel mooie kwaliteit leer.

Kwaliteit drijft boven.

Vlugge levering, goede verpakking en kwaliteitsproduct. Ben hier heel tevreden over.
De correcte levering, de mooie verpakking, het mooie kwaliteitsvolle artikel
1 jan 2024
Goede en snelle levering
Heel mooi afgewerkt en goede kwaliteit. Super verpakt (in een mooie hoes en logo inpak papier tesamen in een degelijke doos). Tevens snelle levering met track and trace. Niet mijn eerste bestelling; zij leveren top kwaliteit met goede prijzen. Echt een fijn, betrouwbaar bedrijf.

Goede webshop

Goede ervaring met deze winkel. Goede kwaliteit en niet te duur. Snelle levering. Ik ben tevreden
26 dec 2023

Extra aandacht

Mooie spullen verdienen wat extra aandacht. Dat hebben jullie goed begrepen.
Bericht dat de tas weer besteld kon worden en snelle levering daarna