casebuilder.com/nlBeoordelingen

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over casebuilder.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Snel geleverd, goed verpakt Perfect passend bouwpakket, genot om in elkaar te zetten! Alles zit erbij, alleen zelf eenpopnageltang en een boormachine nodig.
De makkelijke tool van Casebuilder en de kwalitatief hoogwaardige materialen en handleiding waren erg prettig. Ik heb de flightcase bijna af en ben er nu al blij mee. Bedankt!
Ik zou 4 handvatten in een bubbel enveloppe doen en niet in zo,n grote doos, dat scheelt verzendkosten voor de klant. Kan zo door de brievenbus.
Gewoon goed spul en goede service
Steeds op tijd en degelijk
Keurig op tijd geleverd
Geweldige dienst!
Snel geholpen.
alles perfect
Fijn bedrijf
Complimenten Casebuilder, precies de flightcase die ik zocht voor mijn kleine basinstallatie. Het in elkaar zetten gaat erg gemakkelijk dankzij de uitstekende handleiding en de precies op maat gezaagde planken en profielen. Het koste mij 1 uurtje werk. Het bouwpakket is compleet. Je hebt alleen een boormachine en een popnagel tang nodig. Zelfs de boortjes zitten er bij! Wat ook fijn is dat de flig
Complimenten Casebuilder, precies de flightcase die ik zocht voor mijn kleine basinstallatie. Het in elkaar zetten gaat erg gemakkelijk dankzij de uitstekende handleiding en de precies op maat gezaagde planken en profielen. Het koste mij 1 uurtje werk. Het bouwpakket is compleet. Je hebt alleen een boormachine en een popnagel tang nodig. Zelfs de boortjes zitten er bij! En zeer betaalbaar!
Casebuilder heeft mij uitstekend geholpen met het uitgebreide assortiment. De onderdelen zijn zeer netjes (zelfs geniaal) te noemen verpakt. Ik had 1x de afterservice nodig vanwege een defect gereedschap (kan gebeuren). Zonder moeilijk te doen ontving ik de volgende dag al een vervangend exemplaar. In 1 woord: uitmuntend.
Zeer stevige flightcase welke heel simpel met popnageltang in elkaar gezet kan worden.. Zeer snelle beloofde levering en duidelijke handleiding aanwezig. Als je net als ik met een pompnageltang handbediend moet zelfbouwen en het is niet je hobby is de prijs afgebouwd zeer eerlijk en goedkoop...
Alles is keurig verpakt en voorzien van een label. Punt van aandacht is nog wel de communicatie na het bestellen. Een mail met bericht dat de bestelling is ontvangen en wanneer deze in productie gaat/geleverd wordt zou fijn zijn. Voor de rest prima webshop, bestel er al vele jaren.