casebuilder.com/nl

30 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden825 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jan 2017
casebuilder.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Uitstekende service. Ik heb na mijn order geplaatst te hebben voor verzending op verzoek zonder problemen nog iets toe kunnen voegen aan mijn bestelling. Snelle reactie tijd. Ik mis nog wel bij het ontwerpen de functie om bijv. Handgrepen op maatvoering te kunnen plaatsen. Ook zou het mooi zijn als er in de toekomst een optie voor de inrichting zoals scheiding wanden te hebben.

9 aug 2023
Geen communicatie ontvangen ivm bestelling van 2 weken geleden.

Beoordelingen voor casebuilder.com/nl

Overzichtelijke webshop, en makkelijk online betalen. Ik kon de spullen bij Casebuilder ophalen. Bakkie koffie en meteen een rondleiding door het bedrijf.
Op zich goede omgeving, metingen kloppen alleen niet helemaal.
IE
Ivo E.
Hoofddorp
Goede kwaliteit Flightcases en correct op tijd geleverd.
Goede website en producten.
Great quality and great service. Ordered a made to measure flight case, it arrived really quickly to Belgium and the quality is amazing. Very happy and will be ordering more very soon.
vlotte en transparante routine van bestelling tot levering..
23 nov 2023
22 mrt 2023

Topbedrijf!!

Fightcase laten bouwen: top product en erg goed afgewerkt! Communicatie via mail verloopt erg prettig. Ik had wat afwijkende maten als wens en dat was totaal geen probleem. Heb de case volgens afspraak opgehaald, ook dit ging prettig. Later nog een online bestelling geplaatst en die was de volgende dag in huis! Goede service, komen afspraken na en prettige mensen! Aanrader!!
SH
Sjoerd H.
Julianadorp
19 apr 2023
Heb het al eerder vermeld. Een top webshop, zeer snelle levering en een alleszins redelijke prijs. Alleen de vervoerder, in dit geval GLS, heeft bij beide zendingen die ik heb gehad behoorlijk wat steken laten vallen.
TB
24 mei 2023
Na telefonisch contact is er ook nog extra aandacht besteed aan de service. Goed meegedacht en dus geweldige service.
26 jul 2023
SH
Sjoerd H.
Julianadorp
13 apr 2023
Accuraat, prijs/kwaliteit prima. Snelheid van bezorgen geweldig. Geen minpunten, helemaal tevreden.
20 sep 2023
snelle levering, goede communicatie en advies. Producten zijn van prima kwaliteit.
8 mei 2023
Er wordt goed met je mee gedacht, om tot een uitstekend resultaat te komen!
22 sep 2023
Veel keuze en flexibiliteit, sales goed te bereiken en denken mee
13 jun 2023

snel geleverd goede prijs

Makkelijk besteld goede omschrijving en snel geleverd
25 mei 2023
Super snel! Netjes en correct. Prettig zaken doen.