casebuilder.com/nlBeoordelingen

4.78/5.00

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren

Wat andere klanten zeggen over casebuilder.com/nl

Goede producten
Artikelen snel en netjes verpakt geleverd!
Ik had via de website 2 verschillende flight cases samengesteld die ik casebuilder liet bouwen en wat losse onderdelen zodat ik die zelf kon monteren. Ik deed op 20-8 de bestelling bij casebuilder en op 27-8 werd alles netjes verpakt bezorgd. alles ziet er top uit.
snelle en correcte levering van de juiste producten.
Klein probleempje met facturering na een mail alles opgelost. Prima
Is alweer de 2e kist die ik heb besteld. En weer perfecte levering en maatwerk.
Gedeelte van een gespleten bestelling achtergebleven. Na reclameren alsnog gekregen. Plaatmateriaal niet vlak, staat bol. Niet bol genoeg om te reclameren. Kist ziet er prima uit.
Ideaal om zelf je flightcase te ontwerpen. Daarna degelijk inelkaar gezet en snel geleverd ! Echt zeer tevreden over casebuilder.com
Prima service!
Complimenten Casebuilder, precies de flightcase die ik zocht voor mijn kleine basinstallatie. Het in elkaar zetten gaat erg gemakkelijk dankzij de uitstekende handleiding en de precies op maat gezaagde planken en profielen. Het koste mij 1 uurtje werk. Het bouwpakket is compleet. Je hebt alleen een boormachine en een popnagel tang nodig. Zelfs de boortjes zitten er bij! En zeer betaalbaar!
Alles is keurig verpakt en voorzien van een label. Punt van aandacht is nog wel de communicatie na het bestellen. Een mail met bericht dat de bestelling is ontvangen en wanneer deze in productie gaat/geleverd wordt zou fijn zijn. Voor de rest prima webshop, bestel er al vele jaren.
Snel, en goed matriaal
Vriendelijke medewerkers, die met zorg kijken naar je bestelling en goed adviseren. Snelle levering duidelijke communicatie.
Snelle levering. Netjes verpakt en compleet geleverd.
Perfect!!!
Binnen de 5 werkdagen verzonden, super goed afgewerkt bouwpakket en eindresultaat. Duidelijke handleiding, topkwaliteit producten.
prima ontvangen op korte tijd
Vriendelijke en professionele benadering. Ze denken met je mee en niets is onbespreekbaar. Top!
duidelijke website en snelle levering
goed materiaal goede sercixe