showroomprive.nlBeoordelingen

David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Beoordelingen voor showroomprive.nl

3.70/5.00

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over showroomprive.nl

Nog niets ontvangen!!!!
 Antwoord van showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de verlate levering. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Perfect
heeft niet de juiste afmetingen op de kleding gezet
Wachten op bezorging duurt lang
 Antwoord van showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
Alles goed ontvangen. Erg blij met mijn betelling.
Tot op heden nog steeds niets ontvangen..
Product heeft een andere snit dan verwacht, maar is draagbaar.
Prima producten
Ik wacht al vanaf 8 mei op een droogrek. Ik heb 2 maanden gewacht en rond 8 juli wwn bericht gestuurd dat het niet geleverd is.. Toen heb ik bericht gehad dat ze ernaar gingen kijken, maar noch steeds niets gehoord en niets ontvangen..
Super
Geen opmerking
 Antwoord van showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
mooie maskers! alleen was de bestelling niet compleet.
Ik ben helemaal niet tevreden , heb niks ontvangen. En mijn geld ook niet terug . Ik heb meerdere bestellingen gedaan maar nooit ontvangen. Moeilijk contact te krijgen met dit bedrijf. Ik heb in het verleden wat besteld, en toen wel ontvangen. Nu zeggen ze dat mijn adres in mijn account niet klopt. Waarom toen wel?? Blijkbaar moet ik moet ik minimaal 1 ster geven helaas....
Tevreden
 Antwoord van showroomprive.nl
Altijd benieuwd naar de nieuwe aanbiedingen leuk begin van de dag goede producten voor mij teveel confectie zou meer huishoudelijke, speelgoed, en andere aanbiedingen mogen maakt interessanter en veelzijdiger
Tevreden met mijn aankoop
 Antwoord van showroomprive.nl
erg mooie tas. heel blij mee
 Antwoord van showroomprive.nl
Wel een lange levering! Maar de producten zijn van super kwaliteit. Il ben er heel blij mee!
Mooie laarzen, had niet anders verwacht van Guess. En snelle levering.
zeer goed