showroomprive.nlBeoordelingen

: 18.020Goed

Details
Contact
Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
Handelsregister
RCS Bobigny B 538 811 837
Gevolmachtigde
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Beoordelingen voor showroomprive.nl

3.59/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

578 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

37 %
23 %
15 %
9 %
15 %
18.020 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over showroomprive.nl

Sorteren Meest recente eerst 
2 dagen geleden
Nee, want ik heb t nog niet ontvangen heb al meerdere malen mijn klacht bij jullie neergelegd maar krijg daar ook geen antwoord op dus een zeer ontevreden en boze klant
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Letterlijk alle artikelen zijn in de verkeerde maat verzonden. Bizar. De lamp die ik medio februari heb besteld zou medio maart binnenkomen en nu staat er ergens in mei. Bizar.
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 weken geleden
Ik bestel vanuit Nederland een badpak maat 38 en krijg een L toegestuurd. Veel te groot. Daarnaast vind ik de levering bizar lang, van vrijwel alle producten. Feit dat je niet vanaf je telefoon de retourzending kunt regelen maar dit vanaf een laptop moet doen lijkt bijna opzettelijk tegenwerken vanuit showroomprive.
 
 Geverifieerde beoordeling|
Product is top. Zeer tevreden met alles. Dat is niet altijd geweest, maar nu ben ik helemaal tevreden. P l us punt voor jullie allemaal.
 
 Geverifieerde beoordeling|
De producten zijn, zoals altijd keurig verpakt en geleverd.
 
 Geverifieerde beoordeling|
De bestelling kwam precies op de aangegeven datum bij mij thuis binnen en de gekochte kleding was erg leuk en in een prima staat. Ik ben weer erg blij ermee. Hartelijke groetjes.
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Eén van de oorbellen zit het aanschuift ringetje wat los
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
super goed
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
perfect
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van showroomprive.nl
1 maand geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
2 maanden geleden
mooi
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Top
 
 Geverifieerde beoordeling|
Mijn zoon is erg blij met zijn nieuwe schoenen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van showroomprive.nl
1 maand geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
De levering is slechts
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van showroomprive.nl
2 maanden geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
2 maanden geleden
Nette schoenen heel blij mee
 
 Geverifieerde beoordeling|
Levering precies zoals vermeld
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Toegezegde levering vandaag 28 december is niet nagekomen. Wanneer ik klik op button traceren verschijnt de melding 'erreur 500'. Een ander nog steeds niet geleverd product heeft niet eens een pakketnummer vermeld staan dus ook niet te traceren. Ik denk dat ik het voor gezien hou op deze site, vind het een slechte zaak. Graag wil ik maandag gebeld worden om een en ander op te lossen 06191002
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van showroomprive.nl
2 maanden geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Everything ok. Love ly. I love.
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Ls, meerdere keren contact gehad inzake levering spullen. Het blijkt dat ik mijn huisnr niet bij juiste veld had vermeld. De eerste keer dat ik informeerde naar mijn bestelling is mij dat niet verteld. Na een paar weken gewacht te hebben wederom contact gehad en toen werd mij verteld dat huisnr niet goed stond. Alles gewijzigd weer om contact gevraagd niet gelukt. Helaas erg ontevreden
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van showroomprive.nl
2 maanden geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
3 maanden geleden
Mijn tweede bestelling en ook die ging mis, alle producten in de verkeerde maat geleverd. heb een maand op mijn bestelling moeten wachten en dan word er gezegd stuur maar terug. vind dat geen service
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van showroomprive.nl
2 maanden geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
3 maanden geleden
lever datum klopt meestal niet..
 
 Geverifieerde beoordeling|