Beoordelingen voor showroomprive.nl



Goed

3.52/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.074 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft showroomprive.nl al 17.887 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
22-08-2019
22-08-2019
Mijn bestelling is niet bezorgd volgens de leveringsinformatie maar terug gestuurd naar Showroomprive
1.00
Slecht

Datum van publicatie
21-08-2019
Besteldatum
21-08-2019
21-08-2019
Ik kan geen beoordeling geven want ik heb de producten nog steeds niet ontvangen.
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
20-08-2019
Besteldatum
20-08-2019
20-08-2019
Ik ben altijd tevreden geweest
Tot nu toe
Ik geef als cijfer een 9
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
20-08-2019
Besteldatum
20-08-2019
20-08-2019
Mooi product en leuke prijs
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
20-08-2019
Besteldatum
20-08-2019
20-08-2019
Alle bestellingen die als pakket moeten komen worden niet aangeboden. Als smoes wordt er gezegd dat het pakket beschadigd is en terug gestuurd moest worden enz enz.
1.33
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
20-08-2019
Besteldatum
20-08-2019
20-08-2019
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet gekregen en ook geen reactie op mijn laatste e-mail
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
20-08-2019
Besteldatum
20-08-2019
20-08-2019
licht blauwe polo slecht kwaliteit,slecht materiaal..
2.33
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
20-08-2019
Besteldatum
20-08-2019
20-08-2019
Laatste 2 keer bestelling niet bezorgd het geld ook niet terug gestordt
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
20-08-2019
Besteldatum
20-08-2019
20-08-2019
Nooit ontvangen. Niemand weet waarom Pakketje is retour afzender.
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
19-08-2019
19-08-2019
Het zou binnen 72 uur geleverd maar heeft 192 uur over gedaan Ik had te bestelling besteld zodat het op tijd binnen zou zijn ivm vakantie
2.33
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
19-08-2019
19-08-2019
Heb geen pakket gehad
Heb gemaild niks meer gehoord
Heel jammer ik had de bh op 3 augustus besteld dacht dan ben ik op tijd voordat ik op vakantie ga maar heb uit noot nu anderen moeten kopen.
Dus ik ben niet blij met deze site
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
19-08-2019
19-08-2019
I ordered BESTELNUMMER: 175489096 on 28-07-2019 . It was supposed to be delivered on 1-8-2019, it is 19-08-2019 and i have not received anything yet.
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
19-08-2019
19-08-2019
Sommige producten voldoen niet helemaal aan de kwaliteit die ik verwacht. De oude prijzen die nog zichtbaar zijn voordat het een aanbieding is geven de indruk van meer kwaliteit. Ik heb nog niets teruggestuurd maar wel eens wat teleurgesteld geweest.
4.00
Goed

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
13-08-2019
19-08-2019
Top
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
19-08-2019
19-08-2019
The product is very different from the image for purchase, which did not leave me satisfied, as I was expecting something else.
2.33
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
19-08-2019
19-08-2019
Het was een bestelling met hindernissenmaar is goed gekomen ,blij
De producten zijn erg mooi,
4.00
Goed

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
19-08-2019
19-08-2019
Beste,
Mijn gezicht creme blijkt om nep te zijn
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
19-08-2019
19-08-2019
Niets ontvangen Pakketje is zoek
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
18-08-2019
Besteldatum
18-08-2019
18-08-2019
De levering duurde veel te lang, anderhalve maand op moeten wachten. Levering kan veel sneller en van korte duur, ongeacht de leverancier. Had ook betere kwaliteit van de schoenen verwacht.
3.00
Redelijk

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
18-08-2019
Besteldatum
18-08-2019
18-08-2019
Top
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
18-08-2019
Besteldatum
18-08-2019
18-08-2019
Goede prijs voor hoog kwaliteit Ik ben zeer tevreden
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
15-08-2019
Besteldatum
13-08-2019
15-08-2019
snelle levering, top kwaliteit en lage prijzen
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
14-08-2019
Besteldatum
14-08-2019
14-08-2019
Ik zou graag nog meer duurdere A-merken willen zien.
3.67
Goed

Datum van publicatie
14-08-2019
Besteldatum
14-08-2019
14-08-2019
Levering was later dan aangegeven stond (in beschrijving stond geleverd op.... Maar de levering was drie dagen later)
De maten van product kwamen niet overeen met Europese maten.
Met de service geen ervaring gehad bij deze bestelling
2.00
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
14-08-2019
Besteldatum
14-08-2019
14-08-2019
2 van de 3 waren niet wat ik er van verwacht had
3.00
Redelijk

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
14-08-2019
Besteldatum
14-08-2019
14-08-2019
Goede service en duidelijke uitleg over de levering
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
14-08-2019
Besteldatum
12-08-2019
14-08-2019
levering duurt lang
3.33
Redelijk

showroomprive.nl antwoordt: 22-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
13-08-2019
Besteldatum
13-08-2019
13-08-2019
Fijn dat zo een ruimer assortiment toch in NL beschikbaar is.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
12-08-2019
Besteldatum
12-08-2019
12-08-2019
Het product is wat ik verwacht had
4.00
Goed

Datum van publicatie
12-08-2019
Besteldatum
12-08-2019
12-08-2019
Nvt
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
12-08-2019
Besteldatum
28-07-2019
12-08-2019
Traag onpersoonllijk
3.00
Redelijk

showroomprive.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
11-08-2019
Besteldatum
11-08-2019
11-08-2019
In dit huishouden in jaar tijd 3 bestellingen niet geleverd. Je moet daar zelf achteraan. Ook na de 14 dagen onderzoek’, krijg je niets te horen.
2.33
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
10-08-2019
Besteldatum
10-08-2019
10-08-2019
ik ben tevreden met levering maar heel jammer hoge verzend kosten en leke bestelling extra verzend kosten dat is niet de bedoeling,. Veel betwer is verzend kosten gratis en ook meer kortingen en acties als La Perla jurken , staijn linergie, trench coats , panen etc,
4.00
Goed

Datum van publicatie
10-08-2019
Besteldatum
28-07-2019
10-08-2019
schoenmaat komt niet overeen met NL-maten
2.33
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
09-08-2019
Besteldatum
09-08-2019
09-08-2019
Prachtige koffers, bezorging ging perfect volgens afspraak
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
09-08-2019
Besteldatum
08-08-2019
09-08-2019
Prima
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
08-08-2019
Besteldatum
08-08-2019
08-08-2019
ik moet het helaas weer terug sturen. het ziet er heel anders uit als op jullie site.
dat vind ik erg jammer. ik zat er echt op te wachten. en dan is het natuurlijk niet zo leuk als het er heel anders uit ziet, als dat ik zou willen, en dan moet ik helaas weer betalen Groetjes Marja
2.33
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
08-08-2019
Besteldatum
08-08-2019
08-08-2019
Kan niets meer zeggen, dat alles go
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
07-08-2019
Besteldatum
07-08-2019
07-08-2019
UITSTEKEND
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
07-08-2019
Besteldatum
02-08-2019
07-08-2019
De producten komen niet aan is niet traceerbaar bij vervoerder en ook niet te volgen. Oftewel producten niet ontvangen en geld is teruggestort.
1.67
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 08-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

showroomprive.nl klantbeoordeling

showroomprive.nl

Contact
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
klanttevredenheid@showroomprive.com
showroomprive.nl
Winkel-exploitant
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
Handelsregister
RCS Bobigny B 538 811 837
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met showroomprive.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.