showroomprive.nlBeoordelingen

David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Beoordelingen voor showroomprive.nl

3.64/5.00

311 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over showroomprive.nl

mooie maskers! alleen was de bestelling niet compleet.
Ik ben helemaal niet tevreden , heb niks ontvangen. En mijn geld ook niet terug . Ik heb meerdere bestellingen gedaan maar nooit ontvangen. Moeilijk contact te krijgen met dit bedrijf. Ik heb in het verleden wat besteld, en toen wel ontvangen. Nu zeggen ze dat mijn adres in mijn account niet klopt. Waarom toen wel?? Blijkbaar moet ik moet ik minimaal 1 ster geven helaas....
Tevreden
Altijd benieuwd naar de nieuwe aanbiedingen leuk begin van de dag goede producten voor mij teveel confectie zou meer huishoudelijke, speelgoed, en andere aanbiedingen mogen maakt interessanter en veelzijdiger
Tevreden met mijn aankoop
erg mooie tas. heel blij mee
Wel een lange levering! Maar de producten zijn van super kwaliteit. Il ben er heel blij mee!
Mooie laarzen, had niet anders verwacht van Guess. En snelle levering.
zeer goed
Het produkt mag netjeser verpakken
de oorbellen zijn mooi maar groter dan ik verwachtte op basis van de plaatjes
Snelle service
Van 3 artikelen heb ik alleen 2 ontvangen omdat 1 niet in voorraad was. Showroomprive zou geld terug storten, maar dat is nog niet gebeurt. Ben heel tevreden met kwaliteit van BGN, ik heb veel van deze merk gekocht via showroomprive.
Leuk jurkje op tijd binnen gekregeni
Ik heb de helft teruggestuurd, ongeveer meer dan een maand geleden en ik zit nog steeds op mijn geld te wachten ze leggen de schuld bij het coronavirus, echter dat vind ik geen goede reden, dus voor mij een zeer slechte service
Nee, want ik heb t nog niet ontvangen heb al meerdere malen mijn klacht bij jullie neergelegd maar krijg daar ook geen antwoord op dus een zeer ontevreden en boze klant
Letterlijk alle artikelen zijn in de verkeerde maat verzonden. Bizar. De lamp die ik medio februari heb besteld zou medio maart binnenkomen en nu staat er ergens in mei. Bizar.
Ik bestel vanuit Nederland een badpak maat 38 en krijg een L toegestuurd. Veel te groot. Daarnaast vind ik de levering bizar lang, van vrijwel alle producten. Feit dat je niet vanaf je telefoon de retourzending kunt regelen maar dit vanaf een laptop moet doen lijkt bijna opzettelijk tegenwerken vanuit showroomprive.
Product is top. Zeer tevreden met alles. Dat is niet altijd geweest, maar nu ben ik helemaal tevreden. P l us punt voor jullie allemaal.
De producten zijn, zoals altijd keurig verpakt en geleverd.