Bij mijn vorige bestelling is een verkeerde artikel gestuurd, in plaats van wat ik echter besteld heb. Ik had geen zin om in discutie met de klantenservice te gaan, dus ik heb het maar gehouden. Advies: beter opletten bij het inpakken!
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
1 jun. 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
28 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Goedkoop maar goede kwaliteit en pasvorm
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
1 jun. 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.