showroomprive.nl

Beoordelingen voor showroomprive.nl

3.48 / 5.00
Redelijk

871 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 18.002 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over showroomprive.nl

Mijn tweede bestelling en ook die ging mis, alle producten in de verkeerde maat geleverd. heb een maand op mijn bestelling moeten wachten en dan word er gezegd stuur maar terug. vind dat geen service

lever datum klopt meestal niet..

1 week geleden
Very nice quality jewelry, I am very happy

1 week geleden
De bestelling komen altijd laat

I love. Everything ok. Come soon .

Prima over t algemeen

ben tevreden

2 weken geleden
Heeft wel even op zich laten wachten

2 weken geleden
Showroomprive heeft een zeer wisselend en uitgebreid assortiment aan producten. De medewerkers van de klantenservice zijn vriendelijk, reageren snel op vragen en komen met oplossingen als er problemen zijn. Het enige wat mij steeds tegenvalt is de levering van de bestelling. De producten worden zelden op de afgesproken tijd bezorgd. Bij de vorige vervoerder, DPD, was dat probleem er bijna nooit.

3 weken geleden
Perfect alleen lange wachttijd op de producten die je besteld

3 weken geleden
De kwaliteit van de producten vielen mij erg tegen.Erg lange levertijd.

3 weken geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
I love. Delivery quickly

4 weken geleden
kan altijd beter

Mijn jurk valt te groot

Antwoord van showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Verzending liet even op zich wachten, waardoor ik alsnog elders een jas heb gehaald. Maar de jas is prachtig en zoon lief was er helemaal weg van

Alles in maat L geleverd I. P. V. Maat M. Uiteindelijk heel het pakket gehouden vanwege te hoge retourkosten. Zeer ontevreden.

Antwoord van showroomprive.nl
Beste, Ondanks het feit dat we ons uiterste best doen om onze bestellingen zorgvuldig te voorbereiden, kan het voorkomen dat er fouten worden gemaakt tijdens het samenstellen van de bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak en voor de teleurstelling.Je kunt het artikel tot 14 dagen na ontvangst kosteloos aan ons retourneren voor een terugbetaling. Mvg,
De bezorging kom niet op tijd

Mooie kwaliteit ,goede aflevering

Pan heeft een deuk aan de zijkant. Werking is verder goed maar jammer, minder mooi

Het bestelde pakket was in plastic geleverd daar heb ik vrede mee maar de geleverde dustbag was veel te klein en de bestelde tas had een eigenaardige geur