showroomprive.nl- Logo - Beoordelingen

showroomprive.nlReviews

: 18.081Redelijk

3,17

Beoordelingen voor showroomprive.nl

6 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18.081 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

Beoordelingen voor showroomprive.nl

Filter
 Sorteren 
Relevantie
 Geverifieerde beoordeling
4 jun. 2022
collection is good. But sending costs applied for every different sale is huge. This makes it to buy different items from different sales easily, though all are available on your site.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
23 mei 2022
 
Mooie kleding voor goede prijs.
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
24 mei 2022
Beste Marlies, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
 Geverifieerde beoordeling
27 jun. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
30 aug. 2022
Beste Liza, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
 Geverifieerde beoordeling
12 apr. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
24 mei 2022
Beste Fabienne, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
 Geverifieerde beoordeling
1 jul. 2022
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
30 aug. 2022
Beste Samantha, Onze excuses voor het niet kunnen leveren van de bestelde producten. Helaas hebben we te maken gehad met transportproblemen.Dat neemt niet weg dat dit erg vervelend is. De terugbetaling van de bestelling is inmiddels gedaan. MvG,
 Geverifieerde beoordeling
11 jun. 2022
Birkenstock hebben ze kapot bezorgd
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
30 aug. 2022
Beste Nesrin, Hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je de bestelling beschadigd hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Ondanks dat we alle stappen van een bestelling binnen ons bedrijf goed controleren, kan het voorkomen dat een product dat niet voldoet aan onze kwaliteitseisen toch wordt verzonden. Dit blijft een buitengewone situatie en we danken je voor je begrip hierover. Vanaf de ontvangst van je bestelling, heb je 14 dagen om deze kosteloos aan ons terug te sturen. Met vriendelijke groet,