showroomprive.nl- Logo - Beoordelingen

showroomprive.nlReviews

: 18.081Redelijk

2,95

Beoordelingen voor showroomprive.nl

22 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18.081 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

Beoordelingen voor showroomprive.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
 Geverifieerde beoordeling
1 jul. 2022
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
30 aug. 2022
Beste Samantha, Onze excuses voor het niet kunnen leveren van de bestelde producten. Helaas hebben we te maken gehad met transportproblemen.Dat neemt niet weg dat dit erg vervelend is. De terugbetaling van de bestelling is inmiddels gedaan. MvG,
 Geverifieerde beoordeling
4 jun. 2022
collection is good. But sending costs applied for every different sale is huge. This makes it to buy different items from different sales easily, though all are available on your site.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
27 jun. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
30 aug. 2022
Beste Liza, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
 Geverifieerde beoordeling
11 jun. 2022
Birkenstock hebben ze kapot bezorgd
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
30 aug. 2022
Beste Nesrin, Hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je de bestelling beschadigd hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Ondanks dat we alle stappen van een bestelling binnen ons bedrijf goed controleren, kan het voorkomen dat een product dat niet voldoet aan onze kwaliteitseisen toch wordt verzonden. Dit blijft een buitengewone situatie en we danken je voor je begrip hierover. Vanaf de ontvangst van je bestelling, heb je 14 dagen om deze kosteloos aan ons terug te sturen. Met vriendelijke groet,
 Geverifieerde beoordeling
4 mrt. 2022 
Leuke spullen zeer tevreden
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
10 mrt. 2022
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
 Geverifieerde beoordeling
4 mrt. 2022 
Duurde wel erg lang voordat ok het product heb gekregen. Product is prima.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 mrt. 2022
Voldoet aan verwachting. Goede service!
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
10 mrt. 2022
Beste Ellen, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet, Marine
 Geverifieerde beoordeling
23 mei 2022 
Mooie kleding voor goede prijs.
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
24 mei 2022
Beste Marlies, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
 Geverifieerde beoordeling
17 feb. 2022
Bestelling was 2 dagen te laat
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 mrt. 2022
👍👍👍
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
10 mrt. 2022
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
 Geverifieerde beoordeling
12 apr. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van showroomprive.nl
24 mei 2022
Beste Fabienne, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
 Geverifieerde beoordeling
4 mrt. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 mrt. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 mrt. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 feb. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
16 jan. 2022
Ik heb mijn bestelling niet gekregen, het volgen van de bestelling was niet mogelijk, mijn bestelling was teruggestuurd naar de afzender zonder enkele communicatie met mij. Ik zat te wachten en te wachten, ik probeerde mijn pakket te volgen, maar opeens kreeg ik een bericht dat mijn pakket terug wordt gestuurd naar de afzender, terwijl ze niet eens geprobeerd hebben om mijn bestelling, betaald en wel, aan mij te leveren. Heel slecht geregeld en heel slecht met mij gecommuniceerd.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
19 jan. 2022
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, de reden die ervoor gegeven is dat het niet bezorgd kan worden. Ik heb ook nooit een mail ontvangen hoe laat de bezorger komt. Nu is de pyama zonder overleg teruggezonden naar de afzender. Ik vind het bijzonder vreemd. Daarbij past het ook prima in de brievenbus mocht de bezorger er echt wel geweest zijn. Hier heb ik mijn twijfels over.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 mrt. 2022
terwijl ik gewoon thuis was, bericht van DHL dat ik er niet was, en dat het pakket retour gezonden is. Graag voortaan Post.nl
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
24 jan. 2022
ik kan schrijven of mailen tot ik een ons weeg,jullie lossen het probleem niet op!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 feb. 2022
Slecht kwaliteit.
Beoordeling melden