Beoordelingen voor showroomprive.nl



Goed

3.78/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.160 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft showroomprive.nl al 17.317 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
19-02-2019
Besteldatum
19-02-2019
19-02-2019
Top
4.00
Goed

Datum van publicatie
19-02-2019
Besteldatum
19-02-2019
19-02-2019
tevreden over de bestelling
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
19-02-2019
Besteldatum
19-02-2019
19-02-2019
Heerlijk product , er zijn verschillende zalven
4.00
Goed

Datum van publicatie
18-02-2019
Besteldatum
18-02-2019
18-02-2019
Hallo ik blij met het service .. ik hoop dat jullie zo blijven . Groetjes van Lamrid Y.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
18-02-2019
Besteldatum
18-02-2019
18-02-2019
Alles prima geregel
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
18-02-2019
Besteldatum
18-02-2019
18-02-2019
alles gegaan zoals belooft.prima
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
18-02-2019
Besteldatum
18-02-2019
18-02-2019
Op tijd bezorgd Tevreden
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
17-02-2019
Besteldatum
17-02-2019
17-02-2019
Deze bestelling ging zeer goed werd steeds op de hoogte gebracht wanneer het kwam erg prettig zo
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
17-02-2019
Besteldatum
17-02-2019
17-02-2019
Goede producten. Evenwel moeilijk het merk te onderscheiden
4.00
Goed

Datum van publicatie
17-02-2019
Besteldatum
17-02-2019
17-02-2019
Prima product
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
17-02-2019
Besteldatum
17-02-2019
17-02-2019
Duurt erg lang voordat je je bestelling krijgt
4.33
Goed

Datum van publicatie
17-02-2019
Besteldatum
17-02-2019
17-02-2019
Levering was te laat, incompleet en slecht verpakt. Door de slechte verpakking waren de producten bij aankomst al beschadigd.
1.67
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 19-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
16-02-2019
Besteldatum
16-02-2019
16-02-2019
Tip goed checken wanneer jr het niet thuis laat bezorgen of het adres nog een pakjes service punt is. Want anders wordt het een langdurig gezoek waar je pakje gebleven is.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
15-02-2019
Besteldatum
15-02-2019
15-02-2019
mm wat ruik ik lekker
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
13-02-2019
Besteldatum
13-02-2019
13-02-2019
Uitstekende service
5.00
Uitstekend

showroomprive.nl antwoordt: 15-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
13-02-2019
Besteldatum
13-02-2019
13-02-2019
Ik heb mij bestelling niet ontvangen.
Voor de zoveelste keer os mij pakketje weer kwijt
Sorry jullie kunnen denk ik ook niets doen, maar is vervelend als je zolang wacht op een bestelling en is beschadigd of kwijt
2.00
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 14-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
13-02-2019
Besteldatum
13-02-2019
13-02-2019
Via loods 8 ging de levering perfect. Dit was pleziger ervaring
5.00
Uitstekend

showroomprive.nl antwoordt: 15-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
13-02-2019
Besteldatum
13-02-2019
13-02-2019
Ik heb niets op te maken, alles perfect ....
5.00
Uitstekend

showroomprive.nl antwoordt: 15-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
12-02-2019
Besteldatum
12-02-2019
12-02-2019
Levering zoals bedoeld
3.67
Goed

Datum van publicatie
12-02-2019
Besteldatum
12-02-2019
12-02-2019
Horloge 1x gedragen en al een steentje er uit gevallen
3.00
Redelijk

showroomprive.nl antwoordt: 13-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
12-02-2019
Besteldatum
12-02-2019
12-02-2019
Alles ok
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
11-02-2019
Besteldatum
08-02-2019
11-02-2019
Leverings tijd is te lang. Soms met graziella het is niet altijd "what you see is what you get"
3.00
Redelijk

showroomprive.nl antwoordt: 12-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
11-02-2019
Besteldatum
11-02-2019
11-02-2019
mooie truien van geode kwaliteit.

levering afspraak nagekomen.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
10-02-2019
Besteldatum
10-02-2019
10-02-2019
Het eerste product wat een keer optijd geleverd is. Het product zelf is van zeer slechte kwaliteit helaas
1.67
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 11-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
10-02-2019
Besteldatum
07-02-2019
10-02-2019
Altijd iets later dan verwacht bezorgd, en ook nog altijd wat misverstand met DHL service....wilt u verbeteren bezorging
3.33
Redelijk

showroomprive.nl antwoordt: 11-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
08-02-2019
Besteldatum
08-02-2019
08-02-2019
Alleen super alles
4.33
Goed

Datum van publicatie
08-02-2019
Besteldatum
08-02-2019
08-02-2019
Scherpe prijzen, snel geleverd en netjes verpakt. Helemaal top dus
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
08-02-2019
Besteldatum
08-02-2019
08-02-2019
Gewoon tevreden
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
07-02-2019
Besteldatum
07-02-2019
07-02-2019
Het slot van de kluis werkt niet goed. Als ik de kluis terug stuur omdat het niet goed werkt, heb ik het probleem dat ik deze niet meer retour krijg
3.50
Goed

showroomprive.nl antwoordt: 11-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
07-02-2019
Besteldatum
07-02-2019
07-02-2019
Wederom werd een artikel niet geleverd terwijl dit wel op de pakbon stond
2.33
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 11-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
07-02-2019
Besteldatum
07-02-2019
07-02-2019
Bij het bestellen gaat het niet altijd even soepel. Zo had ik voor deze bestelling een bestelling klaar staan van 5 of 6 producten. Ik wilde hierbij een kortingscode i leveren. Daarna wijzigde ik iets in de bestelling, vervolgens kon ik de kortingscode niet meer i nvullen, ik kreeg de melding dat hij al was gebruikt. Vervolgens heb ik de hele bestelling niet meer doorgevoerd.
4.33
Goed

Datum van publicatie
06-02-2019
Besteldatum
04-02-2019
06-02-2019
(Alles top
4.00
Goed

Datum van publicatie
06-02-2019
Besteldatum
04-02-2019
06-02-2019
Geen produkt gezien.:( Het huisnummer stond verkeerd in een hokje. Na een mail is beloofd dat het produkt nogmaals wordt opgestuurd. Ik ben benieuwd.
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 07-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is inderdaad aan ons teruggestuurd. Op 06/02/2019 hebben we het pakket opnieuw aan je opgestuurd. We verwachten dat het snel geleverd zal worden. Excuses voor het ongemak. MvG.

Datum van publicatie
05-02-2019
Besteldatum
05-02-2019
05-02-2019
Datum van levering volgens berichtgeving. Bestelling naar verwachting.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
05-02-2019
Besteldatum
03-02-2019
05-02-2019
levering duurt soms langer dan verwacht. track en trace code geeft aan dat de chauffeur onderweg is en dan kan het toch zo zijn dat je nog 1-2 dagen wacht op je pakket.
4.00
Goed

Datum van publicatie
05-02-2019
Besteldatum
05-02-2019
05-02-2019
echt mooi
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
05-02-2019
Besteldatum
05-02-2019
05-02-2019
Waardeloze kwaliteit
Heb veel van Moschino, maar dit is echt chinese nepkwaliteit.
2.50
Redelijk

showroomprive.nl antwoordt: 07-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van het geleverde product. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
05-02-2019
Besteldatum
03-02-2019
05-02-2019
Altijd aangekomen . Uitstekend
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
05-02-2019
Besteldatum
05-02-2019
05-02-2019
Heel slecht ervaren. Begin ging alles goed totdat ik een bestelling kreeg met 2 verschillende product. Helaas duurt het te lang voordat je je bestelling krijgt .
1.67
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 07-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
04-02-2019
Besteldatum
02-02-2019
04-02-2019
Ik heb niks binnen gekregen
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 07-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

showroomprive.nl klantbeoordeling

showroomprive.nl

Contact
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
klanttevredenheid@showroomprive.com
showroomprive.nl
Winkel-exploitant
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
Handelsregister
RCS Bobigny B 538 811 837
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met showroomprive.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.