Lucardi Juwelier Kampen

125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden245 beoordelingen in totaal

Het vriendelijke meisje in de winkel nam alle tijd om mijn man te helpen om een mooi horloge uit te zoeken. Omdat ze ons goed hielp kochten we ook nog een mooie armband voor hem. Volgende keer kiezen we weer voor lucardi !!!

7 okt 2023
De ene medewerkster hielp mijn vrouw met een ketting om doen. Op dat moment ging haar collega weg. Ze vroeg waar ze de sleutel had gelaten. Vervolgens vond een gesprek plaats tussen de 2 medewerksters, terwijl mijn vrouw stond te wachten. Dit was erg jammer. Het afrekenen deed ik bij een andere medewerkster. Zij gaf mij de indruk dat ze graag wilde dat we zo snel mogelijk weg gingen. Want toen ik zei dat ik een mail met 20% korting had ontvangen, antwoordde ze vrij geïrriteerd dat die niet meer geldig was.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Kampen

Goeie sieraden, van erg goeie kwaliteit
Fijn geholpen bij aanschaf oorbellen.
Mooie sieraden vaak in aanbieding
21 jan 2024
Vriendelijk en goed geholpen.
6 jul 2023
Ik was op zoek naar een horlogebandje en de medewerkster pakte ze meteen. Er zat er precies één bij die ik zocht. Iets meer keuze in losse bandjes (hoewel ik geslaagd ben was de voorraad erg klein)
30 jun 2023
Vriendelijk en tof personeel! Komt gelijk naar je toe om te helpen met uitzoeken of wat dan ook Ook hielpen ze met lucardi korting afsluiten Kenden het assortiment ook! Altijd handig haha
6 okt 2023
ze vragen of ze kunnen helpen. je geeft aan dat je even rond wil kijken vervolgens toen ik wat gezien had werd ik vriendelijk en correct geholpen dus al met al prettige winkelervaring!
18 aug 2023
Heel prettige bediening bij de aankoop van een nieuw horloge. een paar dagen later geweest met 2 oude horloges om de batterij te vervangen ,was zo gepiept, kon er op wachten. Super.
17 okt 2023

moeder & dochters

Wij moeder (44) dochters (19 en 15) kwamen hier voor een helix, 2e gaatjes en 3e gaatjes... dit werd geduldig uitgelegd en hygiënisch geschoten, we zijn erg tevreden
22 jul 2023
Fijne hulp , wel te weinig mensen op de vloer (zaterdag ochtend) ik heb 30 min gewacht voor ik geholpen werd , de medewerker deed erg haar best maar was aleen
26 dec 2023
Ik ben heel vriendelijk geholpen door de verkoopster in Kampen en een super leuke kerstbal verpakking mijn kleindochters waren er heel blij mee
11 aug 2023

Leuke winkel

Enthousiaste collega’s, leuke winkel met een mooi assortiment. Ze proberen de juiste service te verlenen en denken mee met de klant.
17 aug 2023
Vriendelijk personeel, goede producten niet alles was mijn smaak maar dat kan je natuurlijk ook niet verwachten. Ik ben tevreden
9 nov 2023

Leuke winkel

Vriendelijk personeel, altijd bereid mee te denken. Leuk basisassortiment. Een winkel die niet mag ontbreken in de winkelstraat.
1 aug 2023

Mijn jarige dochter een fijne dag vezorgd

Mijn jarige dochter heeft een mooie armband voor haar verjaardag mogen uitzoeken. Ze hebben de tijd genomen en was fijne sfeer
21 okt 2023

Altijd leuk om binnen te lopen.

Leuke aanbieding, gevarieerde collectie. Verkoopmedewerkster vond ik wat stug, maar kan ook mijn beleving zijn geweest.
AD
13 jul 2023

Goede service

Als er iets wordt je altijd goed geholpen. Vriendelijk en beleefd en altijd bereidt tot een oplossing te komen.
23 jun 2023
Mooi enkelbandje gekocht, leuke verkoopster. Stond een andere prijs bij, maar dat is okee. Ik ben er blij mee!
18 okt 2023
Alles is al heel goed en netjes hoor!! De medewerkers zijn heel vriendelijk en helpen de klanten graag :))
25 jul 2023
Ik heb fijne hulp gehad tijdens het uitzoeken van een ring. Goede service en goed geduld! Voel me prettig!