Lucardi Juwelier Kampen

125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden245 beoordelingen in totaal

Het vriendelijke meisje in de winkel nam alle tijd om mijn man te helpen om een mooi horloge uit te zoeken. Omdat ze ons goed hielp kochten we ook nog een mooie armband voor hem. Volgende keer kiezen we weer voor lucardi !!!

7 okt 2023
De ene medewerkster hielp mijn vrouw met een ketting om doen. Op dat moment ging haar collega weg. Ze vroeg waar ze de sleutel had gelaten. Vervolgens vond een gesprek plaats tussen de 2 medewerksters, terwijl mijn vrouw stond te wachten. Dit was erg jammer. Het afrekenen deed ik bij een andere medewerkster. Zij gaf mij de indruk dat ze graag wilde dat we zo snel mogelijk weg gingen. Want toen ik zei dat ik een mail met 20% korting had ontvangen, antwoordde ze vrij geïrriteerd dat die niet meer geldig was.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Kampen

24 apr 2024
31 mrt 2024
We konden rustig rond kijken dat vind ik fijn. Geen gezeur van kan ik helpen of zocht u iets? Pas toen ik vroeg werd ik heel netjes geholpen zonder verkoop praatjes. Helemaal prima
13 apr 2024
Gaatjes laten schieten bij mijn dochter! Super service ondanks dat ze alleen stond en het druk was nam ze de tijd voor ons!

Mooie ring

Hallo Vandaag mooie ring gekocht Ben er erg blij mee Leuke winkel en veel keuze Voor leuke prijzen

Top service

Vriendelijk en eerlijke mening goed geholpen & advies gehad en kunnen kopen wat we wouden kopen
Het personeel is vriendelijk. Ik werd persoonlijk behandelend
Personeel is altijd vriendelijk en heel behulpzaam.
Vlotte bediening en klantgericht
31 mrt 2024

satisfied

super service, helpful staff
vriendelijk personeel. nemen de tijd voor je met als resultaat dat je met mooie sieraden en een goed gevoel de winkel uitgaat! tip: iets meer keuze uit dames horloges zou fijn zijn.
Fijne meid die vriendelijk en geduldig aan t helpen was.
10 mrt 2024

Dikke duim.

Prettig geholpen, veel geduld. Goed advies.
Service en uitgebreid assortiment..
Je wordt goed geholpen
3 feb 2024
vriendelijke winkelbediende, netjes geholpen, voldoende en duidelijke informatie, nette verzorgde winkel vanbinnen, alleen waren bij veel ringen geen ruime maatassortiment.

Bijzonder behulpzaam en vriendelijk

Telefonisch zeer goed te woord gestaan door mevrouw (0307028) had gevraagde besteld en later in de winkel ook door haar heel plezierig en klantgericht geholpen.
Ze nam alle tijd voor ons. We konden van alles passen en hebben mede hierdoor mooie ringen uit kunnen zoeken.
20 jan 2024
Vriendelijke personeel! Geven goed advies
Goeie sieraden, van erg goeie kwaliteit