Review Overzicht
Klanten zijn zeer te spreken over de snelle levering en afhandeling van bestellingen. De kwaliteit van de prints wordt doorgaans als goed tot uitstekend ervaren. Verder waarderen klanten de persoonlijke, vriendelijke en oplossingsgerichte service, evenals de heldere, snelle en persoonlijke communicatie. Problemen worden snel, eerlijk en zonder gedoe opgelost. Ook de prijs wordt overwegend als eerlijk tot prima ervaren en de verpakking meestal als goed. Er zijn echter enkele klachten over de afwerking en nabewerking van de prints. Daarnaast zijn er opmerkingen over hoge prijzen. Ten slotte wordt soms genoemd dat zendingen onbeschermd of beschadigd aankomen en er is behoefte aan meer uitleg bij de communicatie.
Was deze informatie nuttig voor jou?