platinum.com/nl/- Logo - Beoordelingen

platinum.com/nl/

217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.673 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2017
platinum.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Onze Labradoodle Gaia, is de eerste 3 jaar veel ziek geweest. Veel spugen, diaree enz. Daarna een paar jaar vers vlees uit de diepvries. Hier deed ze het heel goed op. Door dit vlees kon ze nooit mee op vakantie, omdat je afhankelijk bent van een vriezer. Daarom bleef ik zoeken naar brokken. En toen kreeg ik een tip van jullie brokken. Wauw wat vond ze ze lekker en geen buikklachten. Gaia is uiteindelijk 13 jaar geworden. Onze nieuwe pup Balou geef ik vanaf de dag dat ze bij ons kwam alles van platinum. Ik wil dat ze een goede start heeft. Ze vindt het nat en droog voer heerlijk en ze is een blije gezonde hond van 8 maanden. Onze kat Olli geef ik ook al jaren de brokjes. Hij schommelde altijd met zijn gewicht en mauwde de hele dag voor eten. Sinds jullie brokken is zijn gewicht stabiel en vraagt alleen eten tegen etenstijd.

Het voer is prima anders zou ik het niet bestellen. Helaas moet ik er zo lang op wachten . Wordt ook niet op de hoogte gehouden wanneer het dan komt. Duimen dat het nog op tijd komt want anders zit ik zonder
WV
Wul V.
Helmond

Beoordelingen voor platinum.com/nl/

RV
Rieki V.
Nederland
Kattenvoer bevalt bij onze katten zeer goed. Het is eiwitrijk voer, wat mijn katten nodig hebben. Ik vind het fijn dat er geen gluten en lokstoffen in het voer zitten.
Iets lekkers erbij doen voor onze Ayko ,is altijd zo blij als het pakje komt van platinum , er zat altijd een koekje in ,helaas doen jullie dat niet meer .
D-
Dick -.
's-Hertogenbosch
28 jan 2024
Zoals altijd keurig verzorg en een op tijd geleverd topproduct
10 feb 2024

Helemaal goed

Bestellen, betalen, bezorging verliep allemaal helemaal goed
snelle levering, alles helder en duidelijke communicatie
super service! altijd vriendelijk, altijd geholpen!
Heel tevreden.
11 feb 2024
nog niet ontvangen
Ondanks de feestdagen is het snel verlopen. wel de aparte mail om de zending te volgen nooit ontvangen. Nog beter zou zijn om te kunnen betalen zoals iDEAL (voor Nederland).
1 jan 2024
Onze Linda is een kieskeurige eter maar de brokjes van Platinum eet ze zo graag dat ze ook goed werken als beloningsbrokjes
Binnen een week bezorgt Mss een proefzakje van een andere smaak erbij doen
Het product zat goed verpakt en vlot geleverd
21 jan 2024
Zowel de hond als kat zijn hek op het voer.
Prima product en tijdig geleverd
Snelle en betrouwbare levering
Goed en netjes geregeld