HMG Benelux- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux

265 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

materialen waren goed bezorgen was heel slecht bezorger had materialen gewoon weer meegenomen omdat de chauffeur niet op weg durfde te rijden om dat hij te zwaar beladen was dat was dus niet zo het klop dat er een bord staat verboden voor vrachtauto.s maar het bezorgende verkeer mag er gewoon op rijden hij had het over 40 ton beladen maar de auto was net nog niet leeg door er snel met mijn eigen auto er achter aan te rijden kon ik de chauffeur nog inhalen en de spullen over geladen vind het ook wel vreemd dat je dan een mail krijg over een nieuwe bezorging en daar ook weer voor moet betalen het is maar een opmerking maar kijk maar of jullie er wat mee doen tot zover

Beoordelingen voor HMG Benelux

5 aug 2023
Super materiaal snelle levering
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de positieve beoordeling! Wij van HMG Benelux zijn zo blij om te weten dat je van het materiaal houdt en onze snelle levering waardeert! Houd een oogje in het zeil voor meer geweldige producten binnenkort.
3 jun 2023
Super geregeld, top aflevering
8 jun 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze diensten. We zijn erg blij om te horen dat je zo'n positieve ervaring met ons hebt gehad. Ons team streeft ernaar om de best mogelijke diensten te leveren en uw vriendelijke woorden motiveren ons om zo door te gaan. Bedankt dat je een gewaardeerde klant bent!
25 mei 2023
Netjes en schadevrij geleverd.
8 jun 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je levering op tijd was en zonder schade is afgeleverd. Bij HMG Benelux streven we ernaar om klanten te voorzien van tijdige leveringen en producten van hoge kwaliteit, dus het is geweldig om te weten dat we erin geslaagd zijn om aan uw verwachtingen te voldoen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
27 okt 2023
Perfecte timing. Goed product
15 nov 2023
Heel erg bedankt voor de positieve feedback! We streven ernaar om geweldige producten te leveren met een perfecte timing - we zijn zo blij dat het een succes was! Nogmaals bedankt voor het winkelen bij ons.

Duidelijk

Goed verpakt en snel bezorgd.
28 aug 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je je pakket snel en in goede staat hebt ontvangen. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten een winkelervaring van hoge kwaliteit te bieden en we zijn blij dat dit voor jou het geval was.
30 jul 2023
Prima levering prima spul
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor uw vriendelijke woorden en dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn erg blij om te horen dat uw levering aan onze gebruikelijke normen voldeed. We streven ernaar om producten en service van uitstekende kwaliteit te leveren en we zijn blij dat u tevreden was met wat we geleverd hebben.
22 aug 2023
Perfect klopte allemaal
25 aug 2023
We zijn blij dat alles perfect voor je is verlopen! We streven naar een uitstekende klantenservice en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen!
22 mei 2023
alles perfect in orde.
8 jun 2023
Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn erg blij dat je een positieve ervaring met ons hebt gehad. We streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en het is geweldig om te weten dat we dat voor jou hebben bereikt. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden!
13 aug 2023
correct en vriendelijk
25 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten geweldige service te bieden en we zijn blij om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt voor de feedback!
9 jun 2023
de levering was goed
22 jun 2023
Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat je tevreden was met de levering. In ons bedrijf zetten we ons in voor een uitstekende klantenservice en tijdige leveringen. We waarderen je steun en je feedback. Nogmaals bedankt voor je beoordeling.
23 mei 2023
Wat een ontdekking.
8 jun 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat je genoten hebt van je ervaring en we hopen in de toekomst een uitstekende service te kunnen blijven bieden. In ons bedrijf streven we ernaar dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben wanneer ze met ons in contact komen en het lijkt erop dat we dat doel bij jou hebben bereikt. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden!
3 jun 2023
Prompte levering.
8 jun 2023
Bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat je bestelling snel is geleverd. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit en we streven ernaar om producten en service van de hoogste kwaliteit te leveren. We waarderen je feedback en je loyaliteit. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen!
29 aug 2023
Sneller leveren.
31 aug 2023
Bedankt voor je feedback! Bij HMG Benelux streven we ernaar om onze producten zo snel mogelijk bij je te krijgen. We danken je dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en waarderen je geduld terwijl we hard werken om op tijd te leveren.
29 sep 2023
alles ging goed
29 sep 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles goed is gegaan. Bij HMG Benelux geloven we in een uitstekende klantenservice en een soepele winkelervaring. We waarderen je feedback en hopen dat je ons in gedachten houdt voor al je toekomstige winkelbehoeften!
HB
Heleen B.
Schoorl
22 okt 2023
Prima service
Antwoord van HMG Benelux
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring met ons hebt gehad. Bij HMG Benelux streven we ernaar om de beste online winkel te zijn met een klantenservice van topklasse - en we zijn blij dat dit uit jouw ervaring naar voren kwam. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten te delen!
goede levering
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de geweldige feedback! Bij HMG Benelux streven we ernaar om de beste klantervaring te bieden en we zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn. Bedankt voor je steun!
Zeer tevreden
28 aug 2023
Heel erg bedankt voor de geweldige recensie! We vinden het geweldig om te horen hoe graag je bij ons winkelt. Het is onze missie om altijd de beste producten en klantenservice te bieden, dus we waarderen je feedback. Ga zo door met HMG Benelux!
Super service
Antwoord van HMG Benelux
Hartelijk dank voor de geweldige recensie! We stellen je feedback absoluut op prijs en we zijn blij dat je een prettige ervaring met ons hebt gehad. Het is ons doel om niets dan de beste service te bieden aan al onze klanten en het is geweldig om te horen dat we dit voor jou hebben bereikt. Nogmaals bedankt!
HB
Heleen B.
Schoorl
2 nov 2023

Helder

Communicatie
15 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We waarderen je feedback! Bij HMG Benelux streven we ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten een soepele en plezierige winkelervaring hebben. We begrijpen dat communicatie belangrijk is en we zijn altijd op zoek naar manieren om dit te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
11 jul 2023

snelle levering

de snelheid
12 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn dankbaar voor uw feedback en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen. Wij begrijpen dat snelheid een belangrijke factor is als het gaat om onze diensten, en wij streven ernaar om elke keer weer een positieve klantervaring te bieden. Ons doel is altijd om onze klanten tijdig de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.