HMG Benelux- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux

271 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.116 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

materialen waren goed bezorgen was heel slecht bezorger had materialen gewoon weer meegenomen omdat de chauffeur niet op weg durfde te rijden om dat hij te zwaar beladen was dat was dus niet zo het klop dat er een bord staat verboden voor vrachtauto.s maar het bezorgende verkeer mag er gewoon op rijden hij had het over 40 ton beladen maar de auto was net nog niet leeg door er snel met mijn eigen auto er achter aan te rijden kon ik de chauffeur nog inhalen en de spullen over geladen vind het ook wel vreemd dat je dan een mail krijg over een nieuwe bezorging en daar ook weer voor moet betalen het is maar een opmerking maar kijk maar of jullie er wat mee doen tot zover

Beoordelingen voor HMG Benelux

HB
Heleen B.
Schoorl
2 nov 2023

Helder

Communicatie
15 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We waarderen je feedback! Bij HMG Benelux streven we ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten een soepele en plezierige winkelervaring hebben. We begrijpen dat communicatie belangrijk is en we zijn altijd op zoek naar manieren om dit te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
11 jul 2023

snelle levering

de snelheid
12 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn dankbaar voor uw feedback en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen. Wij begrijpen dat snelheid een belangrijke factor is als het gaat om onze diensten, en wij streven ernaar om elke keer weer een positieve klantervaring te bieden. Ons doel is altijd om onze klanten tijdig de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.
21 jul 2023
Goe service
21 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Wij zijn blij te horen dat u een positieve ervaring had met onze service en waarderen uw feedback. Bij HMG Benelux streven we ernaar om een eersteklas klantenservice en kwaliteitsproducten te leveren en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen!
16 jun 2023
Kwaliteit!
22 jun 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn erg blij te horen dat uw zo tevreden met onze service en/of onze producten bent.
Levering
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling van onze bezorgdiensten te delen! We streven altijd naar een uitstekende klantervaring, dus we waarderen je feedback. Bij HMG Benelux zijn we toegewijd aan het leveren van de beste producten en diensten met een snelle doorlooptijd. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft!
10 nov 2023
alles OK
15 nov 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden, we zijn blij om te horen dat je je ervaring met ons positief hebt ervaren. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn en de best mogelijke ervaring hebben op onze website. Nogmaals bedankt!
prima
5 okt 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je review te schrijven! We waarderen het zeer dat je langs bent geweest en ons de kans hebt gegeven om je te laten zien waar HMG Benelux voor staat. We streven ernaar om de best mogelijke service en selectie te bieden, dus we zijn blij dat je genoten hebt van je ervaring. Nogmaals bedankt!
prima
5 okt 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad met winkelen bij HMG Benelux. Het is onze missie om online winkelen gemakkelijk en plezierig te maken, dus we doen ons best. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen of feedback hebt. Bedankt!
LS
luc S.
LOKEREN
Ok
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over wat we hier bij HMG Benelux doen! We streven ernaar om ervoor te zorgen dat al onze klanten de best mogelijke winkelervaring hebben, dus het is geweldig om te horen dat we jouw goedkeuring hebben gekregen.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de lovende recensie! We waarderen je positieve woorden over onze levering, producten en service. We streven ernaar om altijd de beste klantervaring te bieden en we zijn blij om te horen dat we daarin voor jou zijn geslaagd. We hopen onze belofte van geweldige service te kunnen blijven waarmaken. Nogmaals bedankt!
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met HMG Benelux te delen. We zijn erg blij dat je tevreden was met de levering, producten en service. We werken er voortdurend aan om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden - bedankt dat je daar deel van uitmaakt!
Antwoord van HMG Benelux
Hartelijk dank voor je prachtige recensie! Dat stellen we zeer op prijs. Bij HMG Benelux zijn we erg trots op onze producten en klantenservice. Het is fijn om te weten dat je genoten hebt van je winkelervaring bij ons!
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze producten, levering en service. Bij HMG Benelux streven we ernaar om al onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We waarderen je feedback en zullen hard blijven werken om aan je verwachtingen te voldoen.
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen een goede ervaring met ons hebt gehad. We streven ernaar onze klanten de best mogelijke producten, levering en service te bieden en het is geweldig dat we jouw verwachtingen konden overtreffen!
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij dat we je verwachtingen hebben overtroffen en waarderen je vriendelijke woorden. We streven ernaar om onze klanten producten en diensten van de beste kwaliteit te bieden en we zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad met winkelen bij ons. Bedankt dat je deel uitmaakt van de HMG Benelux-familie!
17 nov 2023
23 nov 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen! We zijn blij dat je onze producten en diensten goed vond. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden en werken we altijd aan manieren om te verbeteren. Als je nog meer feedback of suggesties hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor je steun!
16 nov 2023
23 nov 2023
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We stellen je feedback erg op prijs. We vinden het geweldig om te horen dat je onze algemene prestaties met 5/5 beoordeelt en zijn blij dat onze levering, producten en service allemaal aan je verwachtingen hebben voldaan. We streven ernaar om altijd een eersteklas klantenservice te bieden en zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste ervaring met ons hebben. Nogmaals bedankt dat je deel uitmaakt van de HMG Benelux familie!
JS
J. S.
Udenhout
16 nov 2023
23 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven! We stellen je feedback erg op prijs. We zijn blij dat je over het algemeen een positieve ervaring met ons hebt gehad, en we blijven ernaar streven dat onze klanten elke keer weer een geweldige winkelervaring hebben. Hier bij HMG Benelux staat klanttevredenheid boven alles. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
12 nov 2023
15 nov 2023
Hartelijk dank voor de 5-sterren recensie! We waarderen het enorm -- het is onze missie om topservice en -producten te leveren, en jouw vriendelijke woorden motiveren ons om ons best te blijven doen. Nogmaals bedankt dat je deel uitmaakt van de HMG Benelux familie!
15 nov 2023
Bedankt voor de geweldige feedback! Wij van HMG Benelux zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Het is een eer om deel uit te maken van je winkelreis en we kijken ernaar uit om je volgende ervaring nog beter te maken!