Denon Store by Audio Forum- Logo - Beoordelingen

Denon Store by Audio Forum

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden273 beoordelingen in totaal

ongeldig

Denon Store by Audio Forum is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Denon Store by Audio Forum vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Prix et délais raisonnables. Emballage ok sans être le top mais suffisant pour une bonne protection du contenu. Ce qui pourrait être amélioré c'est le libellé des messages d'attente quand un produit est mis en attente. On ne voit pas directement le produit qui amène cette attente. On reçoit ensuite un message disant que la commande est transférée à la librairie, ce qui pose question au client lambda qui comprend mal que cela signifie que le colis est mis à l'expédition.

Ik heb bij Audio Forum een Outlet artikel gekocht, een zogenaamd demo/winkel model. Gekocht op 14 September 2023. Ontvangen de dag erna op 15 september 2023 Aankoop bedrag 1250 euro met volledige garantie. Echter bij aankomst en uitpakken stonk het apparaat naar sigaretten rook. Ik heb 3 andere mensen laten ruiken en die roken het ook. Dus dat wil ik niet. Ook vond ik dat hij niet volledig gereset was en de naam van de vorige koper ! Dus niet van Audio Forum. Dus daar kan ook gebeurd zijn. En het was een demo model ?? En hun zeggen nee hoor, wij roken het niet. Absoluut onmogelijk dus. Dus ik wilde retour sturen, maar dat ga ik niet doen op mijn eigen kosten.Hun leveren iets wat niet klopt ! Uiteindelijk naar e-mailen een label gekregen voor retour. Echter niet met verzekering ! Aangezien het om een duur product gaat en dat ze geen omdoos er om hadden gedaan, vind ik dat veel te gevaarlijk zo. Dus ik zeg ik wil label met verzekering. Kon niet dat moest ik dan zelf doen, op eigen kosten want was op mij verantwoording. Ja kom zeg, ondeugdelijk product en dan moet ik zelf nog risico lopen ook nog ! Voor mij is 1250 euro groot bedrag hoor. Maar ook de wet aangehaald , maar kon dus mooi niet. Nu moet ik als ik dus zelf dat moet doen, voor hun ondeuglijk product kosten gaan maken. Niet kopen hier dus, slechte service !

Beoordelingen voor Denon Store by Audio Forum

EV
Erno V.
Leiden

Denken goed mee met de klant

Goede en plezierige communicatie en de medewerkers denken in oplossend gericht wat voor mij weldadig was na negatieve ervaringen bij andere electronisch bedrijven. Ik ben blij met het product.

ontransparant process. Meer dan 2 weken levertijd, volgens website in stock en 1 dag.

Volgens website product in stock, leverbaar op 1 dag. Bestelling geplaatst en betaald op 15/2/2024. Bestelling uiteindelijk (na mailen en bellen) door Audio Forum Polen (bestelling nochthans in NL) aan transportfirma GLS uitegeleverd op 22/2/2024. Sinds 23/2 geen beweging (het pakket staat bij GLS in Komorniki, Polen). Communicatie en leverbetrouwbaarheid zijn beneden alle peil. Op 26/2 product nog steeds niet ontvangen.

Inbouwinstallatie : goede prijs, beschadigd en geen service

Ik kocht hier een dure inbouwinstallatie van 1555 euro. Helaas arriveerden de inbouwluidsprekers met een ronde gril in plaats van een vierkante (I) en had de doos van de versterker klappen gehad (II). Na enkele maanden wachten en vele mails heb ik de juiste grills gehad. Nu begint de versterker echter te mankeren en reageert Audioforum niet meer.
Délai de livraison dépassé. Pas de réponse aux mails. Demande de remboursement. Pas de nouvelles. Très mauvais service. Arnaque possible. J'attends toujours le remboursement.

Product is goed aangekomen maar….

Product is goed aangekomen, alleen dr vervoer van GLS kan beter. Pakket was niet te traceren. En je wist dus niet waar het was en wanneer het geleverd zal worden.
Voor de eerste maal goed.0ndaks de vertraging van levering door staking douane. (Zending kwam van Polen.? )
3 feb 2024

Prima

Goede prijs, goede communicatie en items goed verpakt.
Snel en prima geregeld, alles conform afspraak
Goede prijs, wel wat langere bezorgtijd.
6 jan 2024

Website zegt dat er in Nederland winkelvoorraad is, maar verzonden uit Polen.

In het weekend besteld en geverifieerd dat deze in de winkel aanwezig was zodat deze de volgende werkdag (In dit geval dinsdag) geleverd kon worden. De bluetooth luidspreker was op donderdag nodig voor een feestje. Tijd genoeg zou je denken. Maandag track & trace ontvangen en tot mijn verbazing wordt deze ondanks beschikbare winkelvoorraad vanuit POLEN verzonden. Donderdag ben ik bij een andere winkel nog maar snel een andere gaan halen. Het is een gezellig feestje geweest, maar niet dankzij Audio Forum. Het gekochte product is ongeopend geretourneerd. Audio Forum, Deze werkwijze kost iedereen extra tijd en geld. Zorg dat informatie op de website correct wordt weergegeven zodat mensen weten dat het product niet in Nederland op voorraad is. Het siert een organisatie ook om te reageren op e-mail. Audio Forum vindt dit niet nodig. Ook goed. Maar mij zie je niet meer terug als klant.
27 jan 2024
Slechte service, 3 keer gebeld om iets op te lossen en 2x gemaild. Er wordt totaal geen actie ondernomen, gewoon helemaal niets! Bestel hier nooit meer!

Zeer slechte webshopervaring

Het product (Ifi Hip DAC gold) eind November besteld waarna het niet meer op voorraad bleek. Er zou een medewerker contact met mij opnemen. Uiteindelijk na een dikke week radiostilte zelf maar gebeld, maar weinig wijzer geworden. Zo ging het nog een paar keer: altijd zelf moeten bellen of mailen voor informatie. Geen updates, geen suggesties voor een andere oplossing. Niets. Uiteindelijk werd eind december de order zonder enige ruggespraak geannuleerd. Niet meer te krijgen, waarschijnlijk, maar ook hier ontbrak elke vorm van uitleg. Tot mijn stomme verbazing, echter was het aankoopbedrag na een dikke week nog steeds niet teruggestort. Ook hier weer eindeloos achteraan moeten bellen, waarna de mededeling dat ik over een week een incassobureau ging inschakelen waarschijnlijk voldoende was om deze of gene tot actie te manen. Inmiddels, bijna twee weken na het eenzijdig annuleren van de bestelling is het geld eindelijk teruggestort. Wederom: geen excuses, geen andere vormen van genoegdoening of iets dergelijks. Dank voor de gratis lening en tabee. Het spreekt vanzelf dat ik dit nog nooit heb meegemaakt. Indien mogelijk zou ik iedereen aanraden ergens anders te bestellen of te kopen. Als je je product wil ontvangen of uitgaat van enige communicatievaardigheden, althans. Nul sterren.
Voorlopig nog steeds geen pakketje, noch antwoord van AudioForum mogen ontvangen. Bestelling gedaan op 21.01.2024 en we zijn al 31.01.2024. Proberen bellen op de telefoonnummer die bij de klantendienst staat, maar ook telefonisch is er blijkbaar niemand bereikbaar. Hopelijk komt er snel een antwoord...
Bestelde artikel na 1 dikke week nog steeds niet ontvangen. Onbekend waar het is. Wel betaald
Héél slechte communicatie, emails worden niet beantwoord, webshop neemt de telefoon niet op.
25 jul 2023

Kleine details kunnen beter

1) Bevestigingsmail van verzending 14/07. Levering 24/07 = lang. 2) Ik krijg al 10 dagen elke dag een herinneringsmail dat ik de website verliet met nog iets in mijn winkelkar: als ik naar de winkelkar ga, is deze leeg. 3) Voor de rest was alles prima, vooral prijs/kwaliteit!