sprintis.nl- Logo - Beoordelingen

sprintis.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden696 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
sprintis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 nov 2023
06-11-2023 Update: de levering is inmiddels uitstekend te noemen. Mijn mail was kennelijk zoek geraakt. Nadat het gesignaleerd werd is er adequaat gehandeld tot een nalevering van ontbrekende magneten. 20-10-2023 Product is goed, magneten. Levering en contact hierover is slecht. In plaats van 100 magneet paren, zijn er 60 geleverd. Via mail wordt niet gereageerd en wordt het niet opgelost.

10 sep 2023
Pakket was verzonden met DPD. Er werd gezegd dat het pakket geleverd was, maar dit was niet het geval. Na heel wat speurwerk kwam ik er achter dat het pakket bij een ophaal punt geleverd was. Hier mocht ik helemaal heen lopen. Heb 15min moeten wachten bij het ophaal punt omdat ze het pakketje niet gevonden kregen. Kreeg tussendoor 4 keer de vraag of het wel klopte dat het pakketje geleverd was bij hun. Maar goed dat ik 4 keer ja heb gezegd...

Beoordelingen voor sprintis.nl

Antwoord van sprintis.nl
Beste klant van SPRINTIS, Uw geweldige beoordeling spreekt voor zich. Hartelijk dank daarvoor en bezoek ons nog eens. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste klant van SPRINTIS, Uw 5 sterren beoordeling spreekt voor zich. Hartelijk dank voor de feedback. Komt u ons gerust nog eens bezoeken. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Dure verzendkosten voor kleine bestellingen
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Als groothandel zijn onze verzendkosten inderdaad afgestemd op grotere bestelhoeveelheden. We willen u graag informeren dat we altijd dezelfde verzendkosten berekenen tot een bestelwaarde van 250 euro. Dit is om een eenvoudige en voorspelbare kostenstructuur voor onze klanten te garanderen. We nemen je feedback echter zeer serieus en zullen er rekening mee houden voor toekomstige verbeteringen. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. Wij werken uitsluitend samen met geselecteerde, betrouwbare dienstverleners. Dergelijke gebeurtenissen liggen meestal buiten onze macht, helaas worden wij er ook niet altijd van op de hoogte gesteld. Team SPRINTIS

De bestellingen worden snel geleverd en het voordeel bij dit bedrijf is dat je veel producten per stuk kunt bestellen.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij als u tevreden bent. Daarom breiden we ons productassortiment elke week voor u uit. Uw SPRINTIS team"
Ik heb besteld, jullie hebben geleverd. Op tijd! wat wil ik nog meer.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling. We waren erg blij u te kunnen helpen. Komt u ons gerust nog eens bezoeken. Uw SPRINTIS-team"

Karton

Het werkt uitstekend voor mijn stoffen niet te dik en niet te dun
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling. We zijn blij dat onze productspecialisten u konden helpen. Komt u ons gerust nog eens bezoeken. Uw SPRINTIS team
9 mrt 2024
Aan komstdatum wanneer mijn pakje aan komt
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Wij werken er elke dag aan onszelf te verbeteren om de best mogelijke service mogelijke service. We zijn blij met uw positieve evaluatie. Uw SPRINTIS team
Prima bezorging - op tijd en netjes
JV
Joan V.
KRUININGEN
16 mrt 2024
Correcte verzending en bezorging!
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS klant, hartelijk dank voor uw mooie en goede beoordeling. Bezoek ons nog eens, we kijken ernaar uit. Uw SPRINTIS team
Super vlot en ook fijn contact
16 mrt 2024
Altijd goede service
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw 5 sterren en de geweldige beoordeling. Onze competente klantenadviseurs zijn altijd blij als u verder kunt helpen. Wij geven uw goede feedback graag door aan onze collega's en verheugen ons op uw volgende bezoek. Uw SPRINTIS-team"
snel en betrouwbaar
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, hartelijk dank voor uw mooie en goede beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent. Komt u ons gerust nog eens bezoeken :-), Uw SPRINTIS team"
snel, top prijs
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw topwaardering. We zijn blij dat u tevreden bent. Komt u ons gerust nog eens bezoeken. Uw SPRINTIS team
24 mrt 2024
prima service
Antwoord van sprintis.nl
Lieber SPRINTIS Kunde, täglich arbeiten wir daran, uns zu verbessern um Ihnen einen optimalen Service zu bieten. Darum freuen wir uns besonders über Ihre positive Bewertung. Ihr SPRINTIS Team
Alles prima
Antwoord van sprintis.nl
Lieber SPRINTIS Kunde, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie zufrieden sind. Besuchen Sie uns gerne wieder. Ihr SPRINTIS Team