Simply Colors
Reviews:

51.443 reviews in totaal   604 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn over het algemeen tevreden over de snelle en vriendelijke service. De snelheid van levering wordt vaak geprezen en de mogelijkheid tot personaliseren, vooral voor cadeaus, wordt zeer gewaardeerd. De productkwaliteit wordt vaak als mooi en goed ervaren. Ook vinden veel klanten de site makkelijk in gebruik en wordt de communicatie regelmatig als vriendelijk en behulpzaam genoemd. Toch zijn er enkele verbeterpunten: sommige klanten ervaren vertragingen bij de levering of ontvangen onvoldoende informatie over de levertijd. Er zijn klachten over gebrekkige opvolging of communicatie, trage reacties en het missen van updates. Daarnaast zijn er opmerkingen over onjuiste of snel verslechterende opdrukken en materialen. Niet alle verwachtingen rondom personalisatie worden waargemaakt en sommige klanten hebben moeite met het bestelproces of het vinden van informatie. Ook wordt het ontbreken van duidelijke productinformatie of foto's genoemd, wat soms leidt tot onverwachte eigenschappen bij ontvangst.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsSimply Colors

(52)
(36)
(37)
(94)
(385)
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
Bestelling broodtrommel met beker. Ziet er mooi uit en bestickering blijft lang zitten. Ook bij gebruik van afwasmachine. Verbeterpunt, leveringstijd is erg lang. Hou rekening met minimaal 5 werkdagen voor product en daarnaast nog minimaal 2 dagen voor de levering

Antwoord van Simply Colors

Beste klant, Dankjewel voor je uitgebreide review! Super fijn om te horen dat de broodtrommel en beker mooi zijn en dat de bestickering ook goed blijft zitten, zelfs in de vaatwasser En dank ook voor je eerlijke feedback over de levertijd. We begrijpen dat wachten niet altijd fijn is. We doen ons best om zo snel mogelijk te produceren én te verzenden, maar nemen je punt zeker mee. Hopelijk mogen we in de toekomst weer iets moois voor je maken Groetjes, Team Simply Colors
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Er ontbrak een artikel. Na een email en reactie van Simply Colors (in het weekend) is het artikel snel nagestuurd. Heel fijn!

Antwoord van Simply Colors

Beste Patricia, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat het probleem snel is opgelost. We vinden het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, dus het is prettig om te lezen dat u ook in het weekend snel een reactie heeft ontvangen en dat het ontbrekende artikel vlot is nagestuurd. Bedankt voor uw begrip en veel plezier met uw bestelling!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Mooi product, kleuren zijn mooi. Had alleen wat moeite om de foto passend te krijgn. Had iets lager gekunt.
A V
anita v.
3 Reviews
 Geverifieerd

stevige borrelplank

ik heb een borrelplankje gekocht voor de verjaardag van mijn lieve broer. Hij is nog niet jarig geweest dus het ligt nog hier in de kast.De borrelplank is stevig en ik heb zijn naam erin laten graveren,Ik vind hem mooi dus zal mijn broer de plank ook wel mooi vinden.

Antwoord van Simply Colors

Wat leuk dat je een gepersonaliseerd cadeau hebt gekozen! We wensen jullie vele gezellige borrels toe samen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sofieke Simply Colors
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Mooie etuis, moeizaam bestelproces

Voor een groep 8 afscheid heb ik via deze site bedrukte etuis besteld. Het resultaat was mooi, maar de weg ernaartoe ging niet soepel. Er was gedoe met 2 accounts en overzetten van ontwerpen en niet werkende kortingscodes. Na veel contact met de klantenservice werden we niet naar tevredenheid geholpen, wat ik erg jammer vind. En op klachten na levering wordt niet meer gereageerd.

Antwoord van Simply Colors

Beste R, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat de bedrukte etuis uiteindelijk mooi zijn geworden. Tegelijkertijd vinden we het erg jammer dat het bestelproces zoveel frustratie heeft opgeleverd door de problemen met accounts, ontwerpen en kortingscodes. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer u na veel contact met onze klantenservice niet naar tevredenheid bent geholpen. Daarnaast is het natuurlijk niet de bedoeling dat u na levering geen reactie meer ontvangt op uw klacht. Daarvoor bieden wij onze excuses aan. Uw feedback nemen we serieus en gebruiken we om onze service en communicatie te verbeteren. Mocht uw klacht nog niet zijn afgehandeld, neem dan gerust opnieuw contact met ons op onder vermelding van uw ordernummer, zodat we dit alsnog kunnen oppakken.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Ik ben zeer tevreden over Simply colors. Als er iets mis is met het een product dan is er een goede service en wordt het probleem opgelost
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd

De combinatie van snelheid en klantvriendelijkheid

Ik heb hier inmiddels 3 keer besteld. Het was er altijd op tijd en precies wat je verwachte.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Tennistas en sporttas

De tennistas is een gewone tas waar door de dubbele ritssluiting, een racket in past. Echter is het geen speciale tennis-tas. Ook is de tas meer geschikt voor volwassenen dan voor kinderen. De print is niet recht, je kan zien dat de onderdelen apart van elkaar geplot zijn en/of los van elkaar geperst. De sporttas die we aangeschaft hadden, daarvan is de print helaas niet volledig geperst. De onderzijde zit niet vast en ik zal deze dan ook zelf moeten napersen om beschadiging te voorkomen.

Antwoord van Simply Colors

Beste klant, Dank je wel voor het delen van je uitgebreide feedback. Wat jammer om te horen dat de tas en de bedrukking niet aan je verwachtingen voldoen, dat begrijpen we heel goed. Dit is uiteraard niet de kwaliteit die we willen leveren. We nemen je opmerkingen serieus en willen graag met je meekijken naar een passende oplossing. Neem gerust contact op met onze klantenservice, dan helpen we je verder. Groetjes, Albin Team Simply colors
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Tegeltje bedrukken, mooi resultaat!

Tegel laten bedrukken voor 60e verjaardag. Is erg mooi geworden qua kleuren en lettertype. Snel geleverd en goed verpakt aangekomen.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Jammer geen contact meer te krijgen - opgelost

Jammer geen contact meer te krijgen. Na de bestelling binnen te hebben gekregen bleek het product niet zoals verwacht. Hier is over gemaild en werd snel geholpen. Er zou een nieuwe gemaakt worden. Want het was inderdaad niet juist. Ik moest wachten op de ontwerpers voor een nieuw ontwerp. Echter nu 1,5 maand later niks meer gehoord. Ook niet na een herinneringsmail. Erg jammer. super fijn contact gehad na de recensies. snel en netjes opgelost (zoals ik van ze gewend was). foutje kan gebeuren en het is netjes opgelost. dus, gewoon weer de 5 sterren.

Antwoord van Simply Colors

Dank je wel! Nogmaals onze excuses voor het de vertraging en de miscommunicatie. Fijn dat we het samen positief opgelost hebben. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Sofieke Simply Colors
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Mooie spullen met je eige naam erop

Leuk assortiment en het kunnen personaliseren van producten maakt het helemaal feestelijk.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Kwaliteit matig, afdruk erg klein dus een dure bal !!

Kwaliteit van de bal is erg slecht. Je hebt haast het gevoeld dat deze met één klap uit elkaar spat! En bovendien is de afdruk vele malen kleiner als verwacht uitgevallen! Het lijkt wel ter grootte van mijn duim zo klein. Ik had verwacht dat deze groot en goed zichtbaar zou zijn. Erg zonde, want nu moest ik mijn teamgenoten er zowat op attenderen, beter naar de boodschap te kijken... Het is dat het zwarte opvalt, maar het gekleurde gedeelte bijna niet. Erg jammer!! Dure bal in dat geval!

Antwoord van Simply Colors

Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat de bal niet aan uw verwachtingen voldoet. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer zowel de kwaliteit als de zichtbaarheid van de bedrukking tegenvallen, zeker gezien de prijs die u heeft betaald. We nemen uw feedback serieus en kijken graag met u mee naar een passende oplossing. Zou u contact met ons willen opnemen met uw ordernummer en eventueel een foto van de bal? Dan kunnen we dit verder voor u onderzoeken. Onze excuses voor de teleurstelling en bedankt dat u dit met ons deelt. Groetjes, Albin
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Er was een paar keer een fout met de levering. Dit werd keurig en snel opgelost.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De kleur van de letters leek op het scherm fuchsia roze, maar in het echt lijkt het meer rood.
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd

Snel geleverd, kwaliteit druk is niet heel goed.

Snel geleverd, ik vond de kwaliteit van de druk zelf behoorlijk tegenvallen. Bladdert nu al.

Antwoord van Simply Colors

Beste barbara, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel is geleverd. Tegelijkertijd vinden we het erg jammer om te lezen dat de kwaliteit van de bedrukking tegenvalt en dat deze nu al begint te bladderen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. We kijken graag met u mee naar een passende oplossing. Neem gerust contact op met onze klantenservice met uw ordernummer en eventueel een foto van het product, dan helpen we u graag verder.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Mooie oud roze rugtas met foto

Wij hebben onze dochter van bijna 4 jaar, een rugtas met foto van haar en haar pony gegeven. Ze is heel erg blij met deze unieke tas.

Antwoord van Simply Colors

Beste Cilya, Bedankt voor deze mooie review! Wat geweldig om te horen dat jullie dochter zo blij is met haar unieke rugtas. De combinatie van haar foto en haar pony maakt de tas natuurlijk extra speciaal. We wensen haar veel plezier met haar nieuwe rugtas!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Leuke gepersonaliseerde cadeautjes Mooi bedrukt en snel geleverd

Antwoord van Simply Colors

Wat goed dat je zo enthousiast bent over de leuke cadeautjes. Graag tot ziens bij Simply Colors! Met vriendelijke groet, Sofieke Simply Colors
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Mooie producten, snelle levering, goede klanten service

Antwoord van Simply Colors

Bedankt voor het delen van deze recensie! Heel fijn te vernemen dat we goed scoren op zowel de producten als de bijhorende service. Daar worden we blij van. Graag staan we opnieuw voor je klaar! Met vriendelijke groet, Sofieke Simply Colors
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Kei leuk badjasje besteld met naam erin geborduurd! Heel makkelijke site, veel keuzes en ….. heel betaalbaar!

Antwoord van Simply Colors

Beste klant, Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het badjasje. Geweldig dat de geborduurde naam, het ruime aanbod én de betaalbaarheid zo in de smaak vallen. Veel plezier ermee en graag tot een volgende keer! Groetjes, Albin
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Mooie kwaliteit badjas, ze waren erg blij met dit kraam cadeau.

Antwoord van Simply Colors

Beste Lucia, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de badjas. Nog leuker dat het kraamcadeau zo goed in de smaak viel bij de ontvangers. We wensen hen veel plezier met dit persoonlijke cadeau en zien u graag nog eens terug!

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.