missetam.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden221 beoordelingen in totaal

9 nov 2023
Veel keus voor de langere vrouw. Eindelijk niet alleen de geijkte spijkerbroek, maar veel leuke kleding en beslist niet alleen voor oudere dames!! Online shoppen gaat prima, alhoewel ik ook graag eerst iets in handen heb of kan passen voordat ik het koop. Ik zou dan zelfs misschien meer kopen omdat in het echt het heel vaak een stuk leuker is dan vanaf het plaatje of door een model geshowd. Jammer dat je elke bestelling verzendkosten moet betalen. ZO bestelde ik een boel ineens, maar net díé broek was er niet meer. Twee dagen later was die er weer wel voorradig.. toch maar besteld maar nu tweemaal verzendkosten kwijt. Dat weerhoudt mij er wel eens van te bestellen. En dat is lastig als er heel vaak nieuwe items zijn.

10 sep 2023
Dit heeft betrekking op mijn laatste bestelling. Steeds bericht dat de bestelling later werd geleverd. Geen bericht wanneer dan wel. Nu retour en kan mijn items niet meer bestellen omdat de sale voorbij is. Dat vind ik wel erg spijtig.
IV
Ineke v.
Nijmegen

Beoordelingen voor missetam.nl

CV
Cindy V.
Enschede
10 sep 2023
Artikelen worden vrij snel geleverd en de retour betaling verloopt redelijk snel. De kwaliteit van de kleding en de pasvorm zijn niet wat het ooit geweest is helaas. Ook zou de optie achteraf betalen mogelijk moeten zijn. Vind ik persoonlijk fijner
4 sep 2023
Ik ben reuze blij met Miss Etam. Eigenlijk draag ik alleen maar kleding van Miss Etam. Ik bestel heel veel en het is telkens mijn smaak. Combineren is een fluitje van een cent. Ik krijg heel veel positieve reacties. Voorbeeld....mijn roze broek en roze blazer. Top Miss Etam... Ga zo door
30 sep 2023
Reactie na retourneren gaat snel. Order snel verzonden, drie minpuntjes 1. geen korting meer als artikel niet op voorraad is. Dat moet echt anders. 2. Je kan niet via klarna achteraf betalen en de optie die er wel is kost geld.3. Ruilen zou gratis moeten zijn
AD
a d.
mariahout
Heb miss Etam altijd een fijne winkel gevonden, Maar ik vind dat de prijs een stuk hoger is nu , Buiten eerst in de winkel zie kleren die ik ooit gekocht heb zijn een stuk duurder. Dan denk geen huur voor de winkels, alleen webshop moet dat dan zo!!
8 nov 2023
Ik had een verkeerde maat besteld, heb het retour gestuurd en een andere maat besteld. De betaling van de eerste bestelling is keurig terug gestort, binnen een week. Bravo hiervoor. Eindelijk een webshop waar je op kan vertrouwen
24 okt 2023
Hele snelle levering en ook retouren ging heel gemakkelijk geen retour kosten. De site was heel makkelijk te bereiken. Alleen de plus maten klopte niet helemaal en dat vind ik een nadeel dat je geen fysieke winkel heb.
MV
Monique v.
Amsterdam
Bestelling eenvoudig, levering snel. Spullen zoals gepresenteerd wel was een blouse in large erg groot, ook op schouders terwijl alle andere large items goed passen. Retour ook makkelijk met sticker bij geleverd.
31 aug 2023

Fijn dat Miss collectie lang hebben

Fijn dat Miss Etam collectie lang hebben. Toch is het jammer dat er geen jassen zijn in de lang collectie. Ook lange dames hebben in het najaar en winter een jas nodig waarvan de mouwen lang genoeg zijn.
30 sep 2023
Snel, goede kwaliteit product, maar vooral goed maatadvies. Klopte precies. Vooral qua leeftijd, lengte( ofwel gebrek daaraan;)) buikje etc. Had zelfde item al in andere kleur.
7 okt 2023

Prima online winkel

Overzichtelijke site en prima service. Niet echt veel items voor mij, maar toch een leuke blouse gekocht. Heb járen geleden wel veel kleding gekocht in de fysieke winkels.
28 sep 2023
Ik vind het een mooie kleur en in mooi model. Ik vind dat ik een moeilijk model heb. De broek past goed, maar de taille zou net iets ruimer kunnen. Verder ben ik tevreden.
28 aug 2023

jammer valt de laatste tijd erg tegen.

ja de laatste tijd is het niet meer zo goed.stof valt tegen, maatvoering klopt vaak niet meer, dit was voorheen wel anders. kon er altijd van op aan nu niet meer. zonde
Had wat vragen voor de klantenservice en werd uitstekend geholpen. Vriendelijke dames 😁. De bestelde artikelen waren de volgende dag binnen, snekpller kon gewoon niet.
28 sep 2023

Blij met kleding voor langere dames.

De levering is volgens afspraak, terugbetaling is goed, retourzending gratis. Heel blij met de kleding voor lange dames. 1 maat kleiner bestellen dan je gewend bent.
11 sep 2023

Eindelijk iets wat goed is qua kwaliteit ben pasvorm.

Prima kwaliteit en pasvorm.......lang geleden dat ik ergens iets kon bestellen wat prima was v.w.b. pasvorm en kwaliteit....... Ik ga zeker vaker wat bestellen....
9 sep 2023
1e keer bestelling geplaatst. Blouse paste goed ( dankzij de maten tabel). Zooo jammer dat er geen fysieke winkels meer zijn... Ik wkan er altijd zo graag...
18 okt 2023
Jammer dat er alleen online geshopt kan worden. Denk dat de curve klanten je echt moeten zoeken . Omdat je niet meer in het straat beeld zichtbaar ben.
6 sep 2023
Goede en gevarieerde keuze. Extra lang zou wat mij betreft nog meer mogen. Ik ben 1.78 cm lang. Snelle service goede prijs kwaliteit verhoudIng
PV
Petra v.
LEIDEN
5 nov 2023
De maten kloppen niet altijd waardoor er kleding teruggestuurd en opnieuw besteld moet worden. Ook mis ik nog steeds jassen voor lange dames.
9 sep 2023
Ik had laatst een track&trace nummer toegestuurd gekregen terwijl ik het pakketje al ontvangen had, gemaild en gelijk de juiste track&trace.