missetam.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden221 beoordelingen in totaal

9 nov 2023
Veel keus voor de langere vrouw. Eindelijk niet alleen de geijkte spijkerbroek, maar veel leuke kleding en beslist niet alleen voor oudere dames!! Online shoppen gaat prima, alhoewel ik ook graag eerst iets in handen heb of kan passen voordat ik het koop. Ik zou dan zelfs misschien meer kopen omdat in het echt het heel vaak een stuk leuker is dan vanaf het plaatje of door een model geshowd. Jammer dat je elke bestelling verzendkosten moet betalen. ZO bestelde ik een boel ineens, maar net díé broek was er niet meer. Twee dagen later was die er weer wel voorradig.. toch maar besteld maar nu tweemaal verzendkosten kwijt. Dat weerhoudt mij er wel eens van te bestellen. En dat is lastig als er heel vaak nieuwe items zijn.

10 sep 2023
Dit heeft betrekking op mijn laatste bestelling. Steeds bericht dat de bestelling later werd geleverd. Geen bericht wanneer dan wel. Nu retour en kan mijn items niet meer bestellen omdat de sale voorbij is. Dat vind ik wel erg spijtig.
IV
Ineke v.
Nijmegen

Beoordelingen voor missetam.nl

4 feb 2024

Prima

Netjes op tijd afgeleverd, op tijd geld terug
21 jan 2024

Levering

De jas werd bijzonder snel geleverd
prettige klantenservice en advies
Foto klopt met uiterlijk artikel
goede kwaliteit op tijd bezorgd
Fijne winkel met leuke kleding
28 jan 2024
wel veel kreukels ,jammer