missetam.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden221 beoordelingen in totaal

9 nov 2023
Veel keus voor de langere vrouw. Eindelijk niet alleen de geijkte spijkerbroek, maar veel leuke kleding en beslist niet alleen voor oudere dames!! Online shoppen gaat prima, alhoewel ik ook graag eerst iets in handen heb of kan passen voordat ik het koop. Ik zou dan zelfs misschien meer kopen omdat in het echt het heel vaak een stuk leuker is dan vanaf het plaatje of door een model geshowd. Jammer dat je elke bestelling verzendkosten moet betalen. ZO bestelde ik een boel ineens, maar net díé broek was er niet meer. Twee dagen later was die er weer wel voorradig.. toch maar besteld maar nu tweemaal verzendkosten kwijt. Dat weerhoudt mij er wel eens van te bestellen. En dat is lastig als er heel vaak nieuwe items zijn.

10 sep 2023
Dit heeft betrekking op mijn laatste bestelling. Steeds bericht dat de bestelling later werd geleverd. Geen bericht wanneer dan wel. Nu retour en kan mijn items niet meer bestellen omdat de sale voorbij is. Dat vind ik wel erg spijtig.
IV
Ineke v.
Nijmegen

Beoordelingen voor missetam.nl

Dat er gewoon weer met klarna betaald kan worden !
Snel met bestelling en terugbetaling.
Op tijd leveren en goede Kwaliteit
Snelle levering, snel geld retour.
alles goed hoor
goede service
grote maten
CS
Cynthia S.
Den haag
Goede service Goede kwaliteit Ik zou alleen graag vooral van de long producten de binnenbeen lengte van de broeken vermeld zien staan Ik vind het nu vrij lastig in te schatten hoe lang iets is
LD
loes d.
Roosendaal
4 feb 2024
Zo weinig verkrijgbaar in plusmaten Collectie in de sale is zo oudbollig. Is niet meer Miss Etam zoals vroeger. Soms nog een leuk item,maar doorgaans truttig.

Dik tevreden.

Mijn bestelling werd de volgende dag zoals beloofd geleverd. Retour ook snel afgehandeld. Je maakt het wel eens anders mee dus dik tevreden
Nette aflevering bij DHL en mail dat het afgeleverd is. Snel afgehandeld bij DHL en pakket netjes ingepakt.

Retour sturen

Het retour sturen van een kledingstuk ging prima, zelf het geld alweer terug op mijn giro, toppy
MK
Maddie K.
Hollands Kroon
Meer afwisseling in kledingmodellen. Vaak hetzelfde model al jarenlang .... Vernieuwen!!!
28 jan 2024
Jammer dat DHL geen.goede bezorging heeft. Daarom durf ik niets meer te bestellen.
10 feb 2024
Snelle levering. Gekochte item is precies volgens omschrijving. Heel blij mee.

Mooie kwaliteit kleding..

Mooie kwaliteiten, netjes verpakt. Mooie kleding, ik ben zeer tevreden,
4 feb 2024
Mooie kleding voor een mooie prijs . Snelle levering
Ik bestel altijd lange mode en die is ook echt lang.
Fijn dat ze betaalbare mode voor lange dames hebben.