missetam.nl
Reviews:

1.603 reviews in totaal   1.256 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten waarderen het aanbod in lengtematen, vooral voor lange vrouwen, en vinden het assortiment aantrekkelijk. De pasvorm wordt vaak als goed ervaren en de kwaliteit van de kleding wordt over het algemeen positief beoordeeld. Ook het retourproces wordt meestal als eenvoudig en snel ervaren. Daarnaast wordt de snelle levering breed gewaardeerd en vinden klanten de prijs-kwaliteitverhouding meestal goed. Veel klanten zijn bovendien tevreden met de online mogelijkheden. Er zijn echter ook punten van kritiek. Het assortiment voor lange vrouwen is soms beperkt en de maten zijn niet altijd consistent of komen niet overeen met de maattabel. Sommige klanten ervaren dubbele verzendkosten, trage terugbetalingen of het ontbreken van retourlabels bij retourzendingen. Er zijn klachten over het gebruik van polyester, stiksels of snel defecte producten. Enkele klanten melden vertragingen in de levering. Daarnaast wordt het gemis van fysieke winkels genoemd. Klanten wensen meer keuze in bepaalde maten, modellen of stoffen en uiten kritiek op het prijsverschil tussen plus- en reguliere maten en op de soms hoge prijzen.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewsmissetam.nl

(11)
(21)
(65)
(410)
(749)
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Leuke kleding, maar geen logische maatvoering

Als ik mijn maten doorgeef kan de website geen maat vinden, dus het is altijd gokken, hierdoor gisteren weer een bestelling geretourneerd. Jammer dat jullie geen winkel meer hebben zodat je gewoon kan passen! De jurk zat goed, maar viel iets tegen... zelfde maat shirt veel te groot, broek veel te lang, terwijl ik 1m78 ben. Ik vind dat jullie leuke kleding hebben, maar betaal elke transport kosten waarna ik vaak de bestelling moet retourneren.
C F
Celia F.
4 Reviews
 Geverifieerd
Correct en snel! Foto's zijn er nog niet want toen de jurken aankwamen waren ze erg gekreukt en ze zijn voor een bruiloft dus eerst strijken/ stomen en dan aan voor het feest en Foto's. Maar ze staan super!!!
L D
Louise d.
2 Reviews
 Geverifieerd

Blij met de lijn voor de lange vrouw

Ik ben heel blij met de lijn voor de lange vrouw. Mooie kleding voor een goede prijs. Als ik iets terug stuur omdat de maat of pasvorm anders uitvalt dan verwacht dan wil ik dat graag met anderen delen. Ik juich beoordelingen/ reviews van kopers op de website dan ook van harte toe.
L G
Lianne G.
3 Reviews
 Geverifieerd

Zeer tevreden!!

Ik vind muziek Mss. Etam een fijn bedrijf. De bestellingen worden de volgende dag verzonden en als er iets te groot of te klein is of niet helemaal aan de verwachtingen voldoen kan het gemakkelijk worden geroutineerd en het betaalde bedrag staat weer snel op je rekening.Ik ben zeer tevreden!!
Community-lid 
10 Reviews
 Geverifieerd
snelle goede levering mét retoursticker! blijf dit doen want telkens een streepjescode moeten opzoeken is geen doen. ( MS en C&A doen dit nl.) Wat niet eerlijk is is dat er een hogere prijs betaald moet worden voor de Plus collectie i.t.t. de Reguliere Collectie.
Community-lid 
10 Reviews
 Geverifieerd

Voor alle vrouwen

Miss Etam houdt er rekening mee dat niet alle vrouwen 1.78m lang zijn. Waar ik blij mee ben is dat er kleding voor vrouwen die niet zo lang zijn, langere vrouwen en vrouwen met een maatje meer. Prima geregeld.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Mooie kwaliteit...en de service....Soms vind ik het erg jammer...als ik net wat besteld heb. Dat het weleens snel afgeprijsd is...Dan heb ik weer pech met n voordeel.!!.. eigenlijk wel altijd tevreden gr van mij
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Groot pluspunt ....ook mode voor de lange vrouw

Jullie hebben ook kleding voor lange vrouwen en dat vind ik (1.84 lang) erg fijn, zeker voor de broeken. Wat ik wel heel jammer vind is dat jullie heel weinig broeken met lengtemaat 34 hebben. Alleen van Jackie Slim Fit en dan maar 2 kleuren. Dus.....hopelijk komen er in de toekomst meer van.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De snelle levering . En de nette verpakking en niks geen gedoe met code . En de goede uitbetaling als het pakket terug gestuurd is . Kortom ik ben altijd erg tevreden !!!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De snelle verzending. De vlotte terugbetaling bij retour. Fijn dat er in broeken verschillende lengtematen zijn. Bij retourzending (omdat een artikel te groot of te klein is) zou het fijn zijn om direct te kunnen omruilen voor een andere maat i.p.v. opnieuw een artikel te bestellen.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Goed: snelle levering. Kan beter: top besteld maat 48, was eerder een maat 44. Maten komen nietxaltijd overeen. Heb dit al meerdere keren ondervonden. Ofwel veel te groot of veel te klein. Waardoor je het terug moet zenden en nog eens 11 euro moet betalen om dit te kunnen doen. Had een retourlabel aangevraagd, maar zelfs geen antwoord op gekregen. Heel spijtig,want vond dit vroeger echt een super winkel. Prijs/ kwaliteit.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Het is fijn om te winkelen bij jullie omdat je het rustig aan kunt passen ik heb namelijk een beroerte gehad zodoende bevalt het me uitstekend Mvg Marga Haan Eerens
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd

3 Mia broeken 36 inch gekocht

Voor het eerst in mijn leven moet ik broeken korter maken. Door de combinatie van stof en pasvorm zitten ze als gegoten. Door de naad over de knie zal de broek veel lager in vorm blijven. Echt super blij mee.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Het is fijn als het niet past of het artikel valt tegen dat je het gratis kan terug sturen en dat vaak binnen een week het bedrag wordt terug gestorthet gratn

Het is fijn als het niet past of het artikel valt tegen dat je het gratis terug kunt sturen en het bedrag weer binnen een week is terug gestort. Het kan niet beter.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Ben echt fan van Miss Etam. Ze hebben heerlijk zittende spijkerbroek "model Jacky " blijft heel mooi in model zitten.met een hele fijne pasvorm.Ben super blij dat miss Etam weer terug is
Privéprofiel 
2 Reviews
 Geverifieerd
De broek voldeed aan verwachting alleen was het stiksel van de broekzak niet goed genaaid waardoor er een gat in de zak zat. Kleine moeite dus heb mijn naaimachine gepakt en dit zelf opgelost.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Leuke artikelen, makkelijk besteld, snel in huis en als het per ongeluk toch niet goed is, makkelijk teruggestuurd en geld weer op de rekening.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Had Jackie lange spijkerbroek gekocht. De kontzak scheurde v rugpand na 2 x dragen. Kreeg geen nieuwe broek maar halve waarde. Dit vind ik geen goede service. Jaren grote klant geweest. Kwaliteit over het algemeen goed. Probeer nu af en toe weer iets te kopen. Maar aub GEEN poly......synthetische rotzooi. Succes.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Als je iets besteld, En het artikel dat tegen valt ..kun je het gewoon weer terug sturen. MET RETOUR BON.TOP . JE PLAKT DE STICKER ER OP .SUPER
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
Wat ik besteld heb prima maat en kwaliteit. Maar ik heb een vraag gesteld mail en persoonlijk, krijg geen antwoord. Jammer ...... Ben goeie klant van jullie.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.