Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.763 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.812 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

1 okt 2024
Zeer snelle levering via de website. Ook complimenten aan de dame in de winkel, die mij daarbij geholpen heeft. In de winkel was het artikel niet op voorraad.
1 okt 2024
Beste Joyce, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat je goed bent geholpen met bestellen in onze winkel. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline

Goede verpakking

Ik vond het fijn dat de producten die ik had besteld, goed waren ingepakt. Er zaten best wel wat breekbare producten bij, maar geen enkele was beschadigd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en schadeloos is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Bestelling afhalen filiaal

Makkelijk besteld en kon het al gauw afhalen in filiaal.Wel jammer dat er voor een minimaal bedrag besteld moet worden als je het bij de winkel ophaalt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles makkelijk en snel is verlopen. Het minimale bedrag om een bestelling bij ons te plaatsen is 15 euro. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
7 okt 2024
Internet bestelling binnen 24 uur in de winkel en keurig verpakt omdat artikel breekbaar was. Uitstekend vriendelijk personeel in filiaal in Castricum!
7 okt 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles keurig en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
27 sep 2024
Altijd snelle levering, veel variatie op kleur en model van kaarsen, maar sowieso is en blijft xenos een fijne zaak om te kopen en lekker rondneuzen ‘
27 sep 2024
Beste Kitty, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd en je zo enthousiast bent over ons kleurrijke assortiment. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
Top, besteld via zuil in winkel, afgerekend bij kassa, en uiteindelijk op te halen in de winkel, ging geheel probleemloos bedankt voor de service.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
Het pakket opgehaald in de winkel op de Koperwiek in.Capelke ad Ijssel. Geholpen door een heel vriendelijke dame.Alles geleverd en prima in orde
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Heel fijn om te lezen dat je zo vriendelijk bent geholpen door onze collega en je tevreden bent over de levering van je bestelling. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Kussens waren in onmogelijk groote doos verpakt. Dan ook nog eens opvul plastic, is onnodig bij kussens zijn namelijk niet breekbaar!!!!!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Conny, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de kussens in een te grote doos is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Ik kom al jaren met heel veel plezier bij de Xenos en ben super-super-blij met het prachtige servies! Keurig ingepakt en vlot geleverd, top.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ira, Wat fijn om te lezen dat je al zo lang met plezier bij ons shopt en de bestellingen naar wens bij je worden geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee en zien je graag snel weer terug. Hartelijke groet, Gabrielle
leuke collectie en goede kwaliteit , goedkoop is duurkoop zegt men , dat klopt tegenwoordig aardig, vandaar Jullie online shop Mvg Karel
Antwoord van Xenos.nl
Beste Karel, Heel fijn om te lezen dat ons kleurrijke assortiment zo bij je in de smaak valt en je tevreden bent over de kwaliteit. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
YV
Leuke producten. Goede kwaliteit. Mooie prijs en aanbiedingen. Heb een prachtig stoeltje gekocht. Zit heerlijk. En een mooie warme kleur.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Y, Bedankt voor je beoordeling. Wat heeft de stoel een mooie plek gekregen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
26 sep 2024
Producten zijn goed verpakt geleverd op aangekondigde tijd. Producten zijn zoals beschreven in de folder. Mooie spiegel en leuk servies.
26 sep 2024
Beste Marjolein, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en op tijd is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
CM
Csilla M.
Amsterdam
The two mirrors were sent two different packages and delivery times which was not clear based on the purchase confirmation email.
Antwoord van Xenos.nl
Dear, Thank you for your review. How annoying that the mirrors were not delivered on time. Our apologies for this. We see that the order has been delivered. We wish you a lot of fun with your order. Greetings, Deborah
Snel geleverd en hele servies goed verpakt. Helaas was niet alles online verkrijgbaar waardoor ik toch nog naar de winkel moest.
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en snel is geleverd. Wij hopen dat je alsnog geslaagd ben in onze kleurrijke winkel. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Goede en snelle levering. Helaas had ik verkeerde maat besteld. Echter….. geen enkel probleem , kon zo geruild worden Bedankt
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marjan, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd en het omruilen van het artikel ook gemakkelijk was. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Hartelijke groet, Gabrielle
Goede service. 1 artikel was gebroken aangekomen en kreeg een dag later al bericht dat er een nieuwe verzonden ging worden.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Dorien, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd werd geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat je hiervoor snel vervanging toegestuurd hebt gekregen en je tevreden bent over onze service. Wij wensen je er veel plezier mee. Hartelijke groet, Gabrielle
Mooie spullen. Werden echte geleverd door PostNL waarvoor pakket eigenlijk te groot was waardoor ik moest helpen sjouwen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Noukkie, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de mooie spullen zijn geleverd. Wat vervelend om te lezen dat het pakket te groot was en dat je moest helpen sjouwen. Ons excuus hiervoor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Servies besteld , snel en netjes verpakt bezorgd. Toch wat servies gebroken. Enkele dagen later keurig alles vervangen
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de kapotte artikelen vervangen zijn. Wij wensen je veel plezier met het kleurrijke servies. Groet Angela
CR
Carla R.
Leersum
7 okt 2024
Duidelijke website makkelijk om bestelling te plaatsen. Snelle levering en zeer goed verpakt in een mooi klein doosje
7 okt 2024
Beste Carla, Bedankt voor je beoordeling Wat fijn om te lezen dat alles duidelijk, goed en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
4 okt 2024

Zowel in de winkel als online goed

De winkels zijn mooi met heel veel keuze. Ze gaan met hun tijd mee, het personeel is aardig: vind echt heel tof.
5 okt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela