Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.461 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.591 beoordelingen in totaal

5 feb 2024
Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

11 dec 2023
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!

Beoordelingen voor Xenos.nl

24 jun 2024

Heel tevreden

Goede mailing over wanneer de bestelling geleverd werd die keurig was verpakt. Alle producten zagen er uit zoals ze werden getoond in de webshop.
25 jun 2024
Beste Karin, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles keurig is geleverd en dat je zo tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
21 jun 2024

Een kleine bestelling

Goede informatie en makkelijk te bestellen. Ondanks dat ik voor afhalen in de winkel koos moest ik wel voor een bepaald minimum bedrag bestellen.
22 jun 2024
Beste Tim, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles zo makkelijk is verlopen. Bij ons kan je een bestelling plaatsen vanaf 15 euro. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
18 jun 2024
Dat alles zo keurig en stevig verpakt was ik zou niet weten wat jullie kunnen verbeteren m.vr. gr Gemma van Ginneken gja.ginneken17@gmail.com
18 jun 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed en snel is bezorgd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
20 jun 2024
Ik heb een mooie hangmat gekocht, hij ziet er mooi uit. De verpakking van Xenox vond ik ook bizonder, het was goed verzorgd en snel geleverd
21 jun 2024
Beste Gerard, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd en alles verder naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle

Leuke (online)winkel

Leuke artikelen voor een redelijke prijs. Prima kwaliteit. Nu een paar keer online besteld, snelle leveringen en artikelen zoals verwacht.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te lezen dat je graag bij ons winkelt. Wij zien je graag nog is terug in onze kleurrijke winkels. Groet Angela
CM
Catharina M.
Moordrecht
GISTEREN besteld en vandaag bezorgd.Wat ik had besteld was zeer breekbaar maar zo safe verpakt dat het niets beschadigd was.Thanks Xenos.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Catharina, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en snel is geleverd ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
3 jul 2024
Het was wel raar dat mijn bestelling in 2 verschillende dagen kwam. Eerst het tafeltje en een dag later de stoel. Maar het ging perfect.
3 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Het komt weleens voor de pakketten worden gesplitst inderdaad. Wat fijn om te lezen dat verder de bestelling wel in goede is geleverd. Groet Angela

Retourzending prima

Retour gezonden, meteen nadat ik het had opgehaald. Vriendelijk in de winkel geholpen & snel bericht dat het bedrag wordt terug gestort
1 jul 2024
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je vriendelijk bent geholpen in onze winkel en je goed op de hoogte bent gehouden over de terugbetaling. Groet, Gabrielle

Behulpzame klantenservice

Mooie prijs-kwaliteitverhouding. Contact gehad met de klantenservice en ik werd vriendelijk te woord gestaan en ben daarna geholpen.
20 jun 2024
Beste Jeffrey, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo vriendelijk bent geholpen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
26 jun 2024
You Can’t Live Without Original Xenos Home Design! Keep up the good job and the amazing products that only Xenos has to offer!
26 jun 2024
Thank you for your review. How nice to read that you are so satisfied. We look forward to seeing you again in one of our colorful stores. Greetings Angela
25 jun 2024
Was goed georganiseerd en goed verpakt. Allen men had voor de iedereen even kunnen vermelden dat alles in een doos was gedaan.
25 jun 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wij proberen ons best te doen om alles in één doos te leveren. Wat fijn om te lezen dat alles georganiseerd en goed verpakt was. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
18 jun 2024
Een product was niet aanwezig wellicht op. De medewerker heeft mij gehad door via hun website het product te bestellen. Top!!
19 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen in de winkel. Wij zie je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela

Droogbloemen

Heel goed verpakt en bij het ophalen in de winkel mocht ik zelfs de grote doos en het plastic daar achterlaten als ik wilde.
3 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de bestelling goed verpakt zat. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
Mooi binnen twee dagen mijn bestellingen in huis en deze waren precies zoals verwacht top . Ben er super blij mee.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Javea, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles op tijd is geleverd en dat je er super blij mee bent. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
3 jul 2024

Mooi servies die bij elkaar past.

Duidelijk te zien wat er te koop is. Mooi bij elkaar met van alles wat in de Xenos te koop is. Overal 6 van gekocht.
3 jul 2024
Bedankt voor je bericht en de foto. Wat leuk om te zien !. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
Veel keus, leuke aanbiedingen. Alleen jammer voor het vele verzenden omdat het in “mijn” winkel niet voorradig is.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de artikelen niet op voorraad zijn in "jou" winkel ;) Het is bij ons altijd mogelijk om je artikelen die niet voorradig zijn in de winkel te bestelling op onze kleurrijke website. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Super!

Snelle levering! Bestelproces was vlot en gemakkelijk. Afhaalpunt gebruikt vanwege werk. De poefjes zijn erg mooi.
1 jul 2024
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je bestelling zo snel is geleverd en je blij bent met de poefjes. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
26 jun 2024
Snelle en correcte levering, stevige verpakking, mooie en kwalitatief goede producten voor een prettige prijs!!
26 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent en de artikelen in goede orde zijn geleverd. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
Stoelen ontvangen zoal omschreven en makkelijk te monteren. Tussen verzenden en ontvangen zat een week.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jan, Heel fijn om te lezen dat je bestelling naar behoren is geleverd en alles naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Makkelijk te bestellen en in mijn geval toevallig ook weer te retourneren ( manden waren te groot )
Antwoord van Xenos.nl
Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles makkelijk is verlopen. Wij hopen je snel weer terug te zien in één van onze kleurrijke winkels of webshop. Groet, Deborah