Livehelfi | De grootste webshop voor biohackers in de EU

438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.847 beoordelingen in totaal

20 sep 2023
De bestelling duurt lang om aan te komen. Ook vind ik het heel leuk om iedere week de nieuwsbrief te ontvangen met nieuwe producten maar op een gegeven moment heb je niet meer de tijd wekelijks om uit te vinden welke producten je al inneemt en wat je er dan wel of niet bij kan nemen. Dus ik denk zelf dat meer advies over wekelijkse inname voor bijvoorbeeld vrouwen van +50 en dan ook +60 , etc en dan per budget bijvoorbeeld, en ook per doel (is het voor hoge immuun, is het voor de huid, is het voor beide etc) die gecombineerd informatie zou top zijn. Het integreren van de steeds nieuwe informatie die verschijnt over healthy ageing in een helder overzicht van wat je zou moeten nemen als basis bijvoorbeeld als je into health ageing bent en wat je zou kunnen nemen als extra als de portomonai het toelaat. en ook wat je moet laten zitten als je er een nieuw supplement bij neemt.

26 sep 2023
Goeie producten en snelle levering, maar stop a.u.b. met jullie pakketten op te vullen met van die “worstjes” uit piepschuim. Ik zou toch hopen dat jullie verder kijken dan jullie eigen gezondheid en ook die van de planeet in beschouwing nemen. De twee zijn namelijk niet los te koppelen.

Beoordelingen voor Livehelfi | De grootste webshop voor biohackers in de EU

31 mei 2024
Top producten en snelle levering. Ik had recent ook per mail contact met de klantendienst omdat een koffiezak helemaal opgeblazen was en ik dacht dat deze dus 'slecht' geworden was voor de vervaldatum. Ik had heel snel een mail terug met een logische verklaring (iets met het ventieltje dat niet goed werkte). Ook dat hebben ze goed geregeld dus.
31 mei 2024
Hi, dankjewel voor je review. Goed dat je contact op hebt genomen over de airvent op je koffiepak. Wij zijn er om vragen te beantwoorden, dus aarzel vooral niet om ze te stellen! -Team LiveHelfi-
Zeer snel bezorgd en goed verpakt , ik heb ook mijn punten gebruikt en korting gekregen wat goed uitkwam omdat het een moeilijke maand is op financieel vlak. Puntensysteem is top! Het merk Kaapa is ook echt uitstekend (lions mane en reishi zijn mijn favorieten)
Antwoord van Livehelfi | De grootste webshop voor biohackers in de EU
Hi, wat fijn om te horen dat alles zo naar wens is. Dat horen we uiteraard graag. Dankjewel voor je review! -Team LiveHelfi-
23 mei 2024

Levering van juiste product, prima op tijd.

Levering van juiste product, precies op de dag zoals vooraf gecommuniceerd. Netjes verpakt. Prima. Een minder puntje is dat ik vind dat er teveel / te vaak marketing e-mails worden verzonden.
24 mei 2024
Hi, we zijn blij om te horen dat je bestelling op tijd werd bezorgd en dankjewel voor je feedback! -Team LiveHelfi-

maak verzenden goedkoper

Goede producten zonder onnodige toevoegingen. Maak verzenden boven 50,- of 75,- gratis! Ik zou dan veel vaker bestellen. Please geen schuim pindas meer in de pakketten! Niet handig dat spul.
31 mei 2024
Hoi, dankjewel voor je review en je feedback. De verzendkosten worden door de vervoerders bepaald en dat zijn dan ook de tarieven die wij rekenen. We maken hier op geen enkele wijze winst op. De foam chips die wij als bescherming in de pakketten doen zijn de meest milieuvriendelijke bescherming die wij konden vinden. Ze zijn gemaakt van een soort maisvezel, en volledig biologisch afbreekbaar. Je mag ze dan ook in de GFT container gooien. -Team LiveHelfi-
27 mei 2024
Snelle levering. Ik was op zoek naar elektrolyten die wel smaak hebben maar geen "chemisch" kleurtje zouden hebben. De elektrolyten van Nøordcode hebben dat dus niet heel fijn!
28 mei 2024
Hi, dankjewel voor je review. We zijn heel erg enthousiast over de NoordCode electrolytes en zijn blij om te horen dat jij het ook bent en dat alles naar wens was. -Team LiveHelfi-
Goede producten aan een goede prijs. Snelle verzending. Als er een probleem zich voordoet, is de klantenservice heel behulpzaam! Ik ben al jaren fan 😀
Antwoord van Livehelfi | De grootste webshop voor biohackers in de EU
Hi, dankjewel voor je review. En uiteraard staat onze klantendienst altijd klaar om te helpen! -Team LiveHelfi-

Nøord code electrolytes

3 smaken besteld en volgende dag al geleverd. Orange flavour al eens geprobeerd en zit heel veel smaak in maar zeker niet overdreven
Antwoord van Livehelfi | De grootste webshop voor biohackers in de EU
Hi, leuk dat je zo enthousiast bent over de NoordCode electrolytes. Hopelijk bevallen de andere smaken je net zo goed! -Team LiveHelfi-
31 mei 2024

Gratis bezorging vanaf 100 euro!

Bestelling netjes verpakt, snel geleverd. Fijn dat de gratis bezorging weer vanaf 100 euro is i.p.v. 125 euro.
Antwoord van Livehelfi | De grootste webshop voor biohackers in de EU
Hoi, dankjewel voor je vijfsterrenbeoordeling! Wij zijn ook blij dat we het bedrag weer iets naar beneden hebben kunnen bijstellen. De vervoerders bepalen de verzendtarieven dus daar worden de minimumbedragen voor verzending op aangepast. -Team LiveHelfi-
RV
Richard V.
Hellevoetsluis
26 mei 2024

Duidelijk en goed

Gemakkelijk te bestellen, snel bezorgt en een goed product
27 mei 2024
Hi, we zijn blij om te horen hoe je het bestelproces hebt ervaren, dankjewel dat je de tijd hebt willen nemen om een review te plaatsen. -Team LiveHelfi-
MS
Marlene S.
Amsterdam
Goede selectie van topmerken en snelle en goede service
Antwoord van Livehelfi | De grootste webshop voor biohackers in de EU
In een notendop precies wat wij nastreven als bedrijf, fijn dat het gezien wordt, dankjewel! -Team LiveHelfi-

Mooi product.

Mooi product wel erg kostbaar. 100% lever traan.
Antwoord van Livehelfi | De grootste webshop voor biohackers in de EU
Hi, dankjewel voor je beoordeling. Wat je terugziet in de prijs is onze keuze voor producten met pure ingrediënten zonder kunstmatige toevoegingen. -Team LiveHelfi-
29 mei 2024
Snelle bezorging! Goed verpakt en goed product.
30 mei 2024
Hi, snelle bezorging is onze norm, en we zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Dankjewel! -Team LiveHelfi-
25 mei 2024
Snelle levering, hoge prijs voor producten.
27 mei 2024
Hi, de prijs van onze producten wordt bepaald door onder andere de zuiverheid van de ingrediënten en daar stellen we hoge eisen aan! Er is veel op de markt, maar niet alles voldoet aan onze standaard. - team LiveHelfi-
19 mei 2024
Goede kwaliteit en een supersnelle levering!
21 mei 2024
Hi, dankjewel voor je review, dit is dan ook waar wij altijd naar zullen blijven streven. -Team LiveHelfi-
26 mei 2024
Ene dag besteld volgende dag binnen netjes!
Hi, dankjewel voor je review. Die wordt zeer gewaardeerd! -Team LiveHelfi-
18 mei 2024
Gewoon een hele snelle en goede service!
21 mei 2024
Hi, dit is waar we voor onze klanten ons best voor doen, we zijn blij om te zien dat het gewaardeerd wordt. Dankjewel! -Team LiveHelfi-
Duidelijke website en snelle levering
Antwoord van Livehelfi | De grootste webshop voor biohackers in de EU
Hi, dankjewel voor je review, daar zijn we blij mee! -Team LiveHelfi-
17 mei 2024
De snelle afwikkeling. Was erg goed
21 mei 2024
Hi, we streven er naar om alle processen zo snel mogelijk te laten lopen, zowel voor onszelf als voor onze klanten. Fijn om te horen dat het gewaardeerd wordt! -Team LiveHelfi-
Snelle levering. Goede producten
Antwoord van Livehelfi | De grootste webshop voor biohackers in de EU
Hi, dankjewel voor je vijfsterrenbeoordeling. Daar zijn we erg blij mee! -Team LiveHelfi-
Precies zoals werd aangegeven.
Antwoord van Livehelfi | De grootste webshop voor biohackers in de EU
En zo hoort het natuurlijk ook. Dankjewel voor je vijfsterren review! -Team LiveHelfi-