officecentre.nl- Logo - Beoordelingen

officecentre.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden338 beoordelingen in totaal

ongeldig

officecentre.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij officecentre.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

29 mei 2023
Ik ben ontzettend tevreden over Office Centre. Als zzp'er zocht ik naar een betrouwbare leverancier voor mijn kantoorbenodigdheden en Office heeft mij positief verrast. Jullie website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, en ik vond snel de producten die ik nodig had. Het assortiment is breed en van hoge kwaliteit. De klantenservice was vriendelijk en behulpzaam bij het beantwoorden van mijn vragen. De bestelling werd snel geleverd en de producten waren perfect. Ik beveel OfficeCentre zeker aan voor iedereen die op zoek is naar kantoorartikelen van goede kwaliteit!

Bureaustoel besteld, maar een verkeerde geleverd gekregen. Ik heb direct op de site gekeken welke ik in plaats van de goede had ontvangen, waardoor ik ontdekte dat de door mij bestelde stoel (Euroseats Vigo) niet meer in het assortiment naar voren kwam. Ik wilde iets van bewijs dat dit daadwerkelijk de stoel is die ik heb besteld (naast de bestelbevestigingsemail), dus geprobeerd de factuur te downloaden vanaf mijn accountpagina. Zonder succes; downloaden van factuur werkt niet. Het kostte me twee telefoontjes en twee emails alvorens ik een retourlabel in ontvangst mocht nemen. Na een aantal dagen heb ik het pakket retour gestuurd, de verzendbevestiging netjes op de mail gezet, en twee dagen later kreeg ik bericht van DHL dat de retourzending is afgeleverd op vrijdagochtend. Nu 3.5 dagen later (toegegeven, met een weekend ertussen) heb ik nog geen pro-actief bericht mogen ontvangen van OfficeCentre dat mijn retourzending is ontvangen. Dus maar weer een mailtje gestuurd. Al met al dus geen soepele ervaring. Ik ben 300 euro lichter en redelijk wat gedoe rijker, heb geen factuur, geen stoel, communicatie verloopt stroef en traag, en de door mij bestelde stoel staat nog steeds niet op de site. Dat doet mij vermoeden dat ik kan uitzien naar meer moeilijkheden rondom een spoedige levering.

Beoordelingen voor officecentre.nl

6 jun 2023
groot assortiment, wellicht het zoeken wat makkelijker maken!!
7 jun 2023
Beste klant, Dankjewel voor de vier sterren, We zien je graag weer terug in onze webshop Met vriendelijke groet, Nikki
29 sep 2023
Ik kreeg wat ik had besteld. Niets meer niets minder
2 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je vijf sterren, fijn om te zien dat je tevreden bent! Tot een volgende keer in onze webshop Met vriendelijke groet, Nikki
9 mei 2023

goeie website fijne produkten en snelle…

goeie website fijne producten en snelle levering
10 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor de complimenten over de fijne produkten en snelle levering. We zien je graag weer op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
BS
27 mei 2023
Jullie hadden de artikelen die ik wou hebben
Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Wat fijn dat we het juiste artikel verkopen, dat voldoet aan jouw wensen. We zien je dan ook graag weer terug op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
12 mei 2023
Veel keuze in gekleurd papier, snel geleverd
15 mei 2023
Beste klant, Wat fijn dat je tevreden bent over ons assortiment van het gekleurd papier. We zien je graag terug op onze website om nog meer gekleurd papier te kopen. Met vriendelijke groet, Tatjana
12 mei 2023
Super snelle levering en duidelijke website!
15 mei 2023
Beste Klant, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de snelle levering en onze duidelijke website. We zien je dan ook graag weer terug op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
29 sep 2023
De bestelling snel en keurig afgehandeld.
2 okt 2023
DC
De Breischool C.
Noordwijk / www.debreischool.com
20 jun 2023
Redelijk snel geleverd, makkelijk besteld.
21 jun 2023
Beste klant, Dankjewel voor de vier sterren en de feedback, We zien je graag weer terug in onze webshop Met vriendelijke groet, Nikki
IH
Irene H.
Rotterdam

Snelle reactie en super snelle bezorging
15 sep 2023
Snelle levering van het bestelde product
15 sep 2023
Beste klant, Wat een mooie score, dankjewel voor je vijf sterren. Tot een volgende keer in onze webshop Met vriendelijke groet, Nikki
Op rekening betalen ipv vooraf betalen.
31 mei 2023
Beste klant, Dank je wel voor de vier sterren review, wij zijn momenteel aan het kijken welke betalingsopties wij nog kunnen toevoegen aan onze website, dus wie weet dat in de toekomst deze optie beschikbaar is. Met vriendelijke groet, Tatjana
15 mei 2023
Gemakkelijk bestellen en snel geleverd.
17 mei 2023
Beste klant, Wat fijn dat je ervaring met onze website goed is en dat de bestelde artikelen snel geleverd zijn. Tot ziens op onze website! Met vriendelijke groet, Tatjana
16 jun 2023
goede prijsstelling en snelle levering
Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Bedankt voor je review waarin je aangeeft blij te zijn met de prijsstelling en de snelle levering. We zien je graag weer op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
7 jun 2023
Prijs kwaliteit is het product waard.
9 jun 2023
13 mei 2023
snelle levering, dat vond ik super !!
15 mei 2023
Beste klant, Ik ben blij om te lezen dat je de snelle levering, super vond! We zien je dan ook graag terug op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
27 jun 2023
Snelle levering en goed alternatief
28 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor de mooie woorden en de vijf sterren review. Met vriendelijke groet, Tatjana
Top geregeld en zeer snel geleverd.
WV
Wim v.
Valkenburg ZH
16 mei 2023
Duidelijke website, snelle levering
17 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor deze mooie review, wij werken dagelijks aan onze website en zien je dan ook graag weer terug. Met vriendelijke groet, Tatjana
27 mei 2023
Snelle levering en scherpe prijzen
Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Bedankt voor je vijf sterren review, we zijn blij dat je tevreden bent met de snelheid van leveren en de prijzen op onze website, we zien je dan ook graag terug op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
22 sep 2023
Goede service, goede producten