officecentre.nl- Logo - Beoordelingen

officecentre.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden338 beoordelingen in totaal

ongeldig

officecentre.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij officecentre.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

29 mei 2023
Ik ben ontzettend tevreden over Office Centre. Als zzp'er zocht ik naar een betrouwbare leverancier voor mijn kantoorbenodigdheden en Office heeft mij positief verrast. Jullie website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, en ik vond snel de producten die ik nodig had. Het assortiment is breed en van hoge kwaliteit. De klantenservice was vriendelijk en behulpzaam bij het beantwoorden van mijn vragen. De bestelling werd snel geleverd en de producten waren perfect. Ik beveel OfficeCentre zeker aan voor iedereen die op zoek is naar kantoorartikelen van goede kwaliteit!

Bureaustoel besteld, maar een verkeerde geleverd gekregen. Ik heb direct op de site gekeken welke ik in plaats van de goede had ontvangen, waardoor ik ontdekte dat de door mij bestelde stoel (Euroseats Vigo) niet meer in het assortiment naar voren kwam. Ik wilde iets van bewijs dat dit daadwerkelijk de stoel is die ik heb besteld (naast de bestelbevestigingsemail), dus geprobeerd de factuur te downloaden vanaf mijn accountpagina. Zonder succes; downloaden van factuur werkt niet. Het kostte me twee telefoontjes en twee emails alvorens ik een retourlabel in ontvangst mocht nemen. Na een aantal dagen heb ik het pakket retour gestuurd, de verzendbevestiging netjes op de mail gezet, en twee dagen later kreeg ik bericht van DHL dat de retourzending is afgeleverd op vrijdagochtend. Nu 3.5 dagen later (toegegeven, met een weekend ertussen) heb ik nog geen pro-actief bericht mogen ontvangen van OfficeCentre dat mijn retourzending is ontvangen. Dus maar weer een mailtje gestuurd. Al met al dus geen soepele ervaring. Ik ben 300 euro lichter en redelijk wat gedoe rijker, heb geen factuur, geen stoel, communicatie verloopt stroef en traag, en de door mij bestelde stoel staat nog steeds niet op de site. Dat doet mij vermoeden dat ik kan uitzien naar meer moeilijkheden rondom een spoedige levering.

Beoordelingen voor officecentre.nl

29 sep 2023
2 okt 2023
Beste klant, Wat een mooie score, dankjewel voor je vijf sterren. Tot een volgende keer in onze webshop Met vriendelijke groet, Nikki
15 sep 2023
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je vijf sterren, fijn om te zien dat je tevreden bent! Tot een volgende keer in onze webshop Met vriendelijke groet, Nikki
4 sep 2023
29 aug 2023
30 aug 2023
27 jun 2023
28 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor de vijf sterren review, we zien je graag weer terug op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
24 jun 2023
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je vijf sterren review, we zien je graag terug op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
16 jun 2023
Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Bedankt voor je vijf sterren review, we zien je graag weer op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Dankjewel voor de vier sterren, We zien je graag weer terug in onze webshop Met vriendelijke groet, Nikki
11 jun 2023
2 jun 2023
5 jun 2023
2 jun 2023
5 jun 2023
27 mei 2023
Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Bedankt voor de vier sterren review, we zien je graag terug op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
22 mei 2023
24 mei 2023
21 mei 2023
22 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor de vier sterren review, we zien je graag weer op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
12 mei 2023
15 mei 2023
Beste klant. Bedankt voor je vier sterren review, we zien je graag terug op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
12 mei 2023
15 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor de vier sterren review, We zien je graag terug op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana

Onbetrouwbaar naar consumenten

13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je review en de uitgebreide uitleg waarom we maar beoordeeld worden met 1 ster. Ik heb contact gehad met onze klantenservice en inderdaad er is een verkeerde stoel geleverd deze bleek in het vak van de bestelde stoel gestaan te hebben. De stoel die je wel besteld hebt die is momenteel niet op voorraad waardoor deze ook niet meer te vinden is op onze website. Het downloaden van de factuur is inderdaad nog in ontwikkeling om dit mogelijk te maken voor onze klanten. Onze klantenservice kan ten alle tijden de factuur voor je vinden en opsturen. Al onze retouren komen terecht in ons magazijn, waarna wij vaak 4 a 5 werkdagen nodig hebben om de retour te controleren en contact op te nemen met de klant. Ik begrijp uit je review dat je sneller contact verwacht vanuit ons, ik zal dit dan ook intern bespreken om te zien of wij ons processen kunnen verbeteren. Bedankt voor de oprechte feedback. Met vriendelijke groet, Tatjana
3 aug 2023
zeer matige communicatie. probeer al bijna 3 maanden een factuur te krijgen voor een bestelling die is gedaan. de betaling was direct bij de orderplaatsing betaald middels iDeal, maar de factuur nog steeds niet ontvangen. hopelijk komt dit alsnog gauw. factuur moet worden ingeboekt om Q2 te kunnen afsluiten. anyway, meerdere keren gebeld, en gechat, telkens werd me beloofd dat ik de factuur over een paar dagen zou ontvangen, of dat in ieder geval via de mail een reactie zou komen vanuit de betrokken afdeling.... uiteindelijk via de klantenservice advies gekregen om een ticket te laten aanmaken, misschien zal het dan eindelijk gaan lukken. producten overigens prima.
4 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je review en feedback. Normaliter krijg je direct een factuur als je betaald hebt maar bij jou is dit door een systeemfout niet goed gegaan. Ik begreep van mijn collega's van de klantenservice dat ze druk bezig zijn om je de factuur te sturen maar dit is een handmatige handeling en duurt wat langer dan verwacht. Excuses voor de vertraging Met vriendelijke groet, Nikki