Lucardi Juwelier Zutphen

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129 beoordelingen in totaal

De rust en tijd wat door de medewerkers wordt gegeven om iets uit te zoeken en te passen. Het is toch altijd wat ongemakkelijk om in de vitrine iets aan te wijzen, en keer op keer te moeten vragen of je ook het andere nog mag zien of vergelijken .

Ik vond het heel prettig hoe we geholpen werden. We hebben ook 2 mooie ringen en 1 leren armband gekocht. 1 Ring en de armband hebben we laten personaliseren, maar bij de ring was de naam totaal niet leesbaar, heel jammer.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zutphen

Lief personeel en veel te zien. Zag er uit als een verzorgende winkel. Veel te zien allen soms wat weinig voorraad op ring maten maar kan natuurlijk gebeuren. Veder echt top!
Jammer dat weinig ringen met gekleurd steentje op voorraad waren en maar 1 personeelslid ( dag voor Valentijn). Maar mevrouw die help was aardig!
Fijne en prettige verkoopster, nam de tijd voor me en ook de moeite om een keuze te maken vandaag in de winkel in Zutphen geweest
Ik ga altijd met plezier naar Lucardi en je wort er goed geholpen en de prijzen zijn ook betaalbaar.
10 feb 2024
Vriendelijk personeel Ze had veel geduld voor mijn dochter van 9 jaar die maar niet kon kiezen.
Heel fijn geholpen,nemen echt de tijd voor je en helpen meedenken
Super geholpen weer zoals altijd en weer geslaagd
Vriendelijke medewerkster, hielp ons goed.
20 jan 2024
Goed persoonlijk geholpen door personeel
27 jan 2024
Nette winkel, vriendelijk personeel
10 feb 2024
Zeer netjes geholpen
Fijne verkoopster

Alle tijd.…

Vriendelijke service. Ze attendeerde me op een extra 10 % als ik member werd. Zo heb een een mooie gouden ring met diamantje voor nog geen 80 euro. Hij staat prachtig in combinatie met mijn andere ringen
17 dec 2023
Nou ik vind het moeilijk om een keuze te maken voor mijn nichtjes ik ben zo vriendelijk geholpen en ze hebben samen met mij uiteindelijk een keuze gemaakt echt super thanks
18 aug 2023
Goed geholpen. Wat beter kan , ook in andere winkels: dat het personeel vraagt heeft u een Lucardi kaart?
25 jun 2023
Ondanks het erge warme weer heel vriendelijk geholpen en met mooie cadeaus huiswaarts gegaan!
Altijd een leuk betaalbaar sieraad te vinden, voor iedere gelegenheid
27 mei 2023
Goed geholpen en mijn meiden zijn blij met hun nieuwe oorbellen
14 nov 2023
Klantvriendelijk en goede inschatting van wat de klant wenst.