Lucardi Juwelier Zutphen

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129 beoordelingen in totaal

De rust en tijd wat door de medewerkers wordt gegeven om iets uit te zoeken en te passen. Het is toch altijd wat ongemakkelijk om in de vitrine iets aan te wijzen, en keer op keer te moeten vragen of je ook het andere nog mag zien of vergelijken .

Ik vond het heel prettig hoe we geholpen werden. We hebben ook 2 mooie ringen en 1 leren armband gekocht. 1 Ring en de armband hebben we laten personaliseren, maar bij de ring was de naam totaal niet leesbaar, heel jammer.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zutphen

Mijn ervaring was fantastisch
Erg vriendelijk en deskundig
13 apr 2024
Goed en aardig geholpen
Altyd goeie hulp
👍
13 apr 2024
Prima geholpen, veel keuze, nette schone winkel. Medewerkers mogen alleen wat vrolijker kijken .
Zelfs na 14 dagen konden wij het geboortekado ruilen (ivm dubbel). Top! Geen moeilijk gedoe.😃
24 feb 2024
De service, ik werd netjes gebeld toen de bestelling binnen was, leuk geholpen in de winkel
Twee leuke meiden vrolijk en hielpen goed. Waren belangstellend
Ik ben heel vriendelijk geholpen en ging tevreden de winkel uit
JL
John L.
Zutphen
Hele nette bediening (Zutphen) vandaag! Fijne winkel.
Ik ben snel geholpen en ze dachten fijn mee!
Ik werd vakkundig en rustig geholpen.
Uiterst vriendelijke bediening!!
9 mrt 2024

Lieve medewerkers

Ik was op zoek naar een ketting en er was veel keuze tussen om uit te kiezen. Een mevrouw heeft me netjes geholpen met zoeken wat ik exact wou en ik ben vervolgens heel blij de winkel uitgelopen en erg tevreden met de uiteindelijke ketting