Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.319 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.943 beoordelingen in totaal

11 okt 2023
De toegevoegde opmerking door mij, bij de bestelling, waarvan de chauffeur gebruikmaakte, en waardoor alles perfect verliep. De chauffeur die sympathiek is...vriendelijk! En alhoewel jullie voorop aangaven pas een dag later te zullen leveren - wat geen enkel probleem voor me was en ruimschoots binnen jullie beweringen/beloftes op de website valt - er zelf in slagen net een dag vroeger te leveren. Gewoon perfect, terwijl jullie concurrenten aangaven pas te kunnen leveren na meerdere dagen. Winparts zou pas op 12 oktober kunnen leveren....t.t.z. een volle week later! Qua prijs en efficiënte vlugge levering hebben jullie een klant erbij voor het leven. Jullie assortiment aan autoproducten uitbreiden (zoals o.a. Winparts met vele diverse autoproducten) zou fijn zijn: deze zou ik dan ook bij jullie willen aankopen! Alvast een pluim en veel bijval met de handel!. P.S.: iets meer bereikbaarheid van de 'chat-helpdeskmedewerkers', maar hun antwoorden en informatie zijn correct en professioneel.

4 mei 2023
Beloftes over levertijd worden niet nagekomen. De telefoon wordt niet opgenomen. Op de chatberichten wordt niet gereageerd. Maar wat me het meeste stoort, alle andere aanbieders communiceren eerlijk over de verwachte levertijd van 3-5 dagen, terwijl Accudeal (misleidende) reclame maakt over levering op zelfde dag als bestelling of de dag erna. Praktijk is dat ik nu nog steeds niets heb gehoord van dit bedrijf. Overweeg melding te maken bij Reclame Code Commissie.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

De bestelde accu werd niet meer geleverd en na telefonisch contact werd er mij een beter alternatief gestuurd.
Prijs was het meest attractief. De verzending was ok, maar bij de concullega's (via PostNL) nog wel sneller.
Haal niet meer leverbare accu's van website en zoek contact met klanten als ze toch zo'n accu bestellen.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste, Wij zijn druk bezig met het opzetten van een nieuwe website. Hierdoor schieten wij tekort in het verwijderen van alle niet leverbare producten. Daarnaast zijn wij druk bezig om onze processen beter in te richten, zodat wij inderdaad sneller contact opnemen op het moment dat een niet leverbaar product toch wordt besteld. Mijn excuses dat het in jouw geval niet goed is gegaan. Ik hoop dat de nieuwe accu in ieder geval wel bevalt. Hopelijk tot een volgende keer!
Bestelling van de accu’s verliep super eenvoudig. Binnen twee dagen op het afgesproken adres geleverd.
Accu's mooi onderverdeeld in vele soorten gebruikstoepassingen , zelfs een voor tractoren! mooi zo.

Stockprobleem opgelost...

Stockprobleem goed opgelost met een alternatief, goede communicatie en informatie... aanbevolen !

Goed contact.

Bestelde accu bleek helaas niet leverbaar. Alternatief mogelijk en aansluitend snelle levering.
31 mrt 2024
Top qualité et livraison rapide, prix hors concurrence par rapport a la Belgique.👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👌🏼👌🏼
AL
Alain L.
Seloignes
J ai payé 4,5€ de plus pour livraison le jour même . Et colis arrivé le lendemain midi.

Vlotte bestelling en levering volgens afspraak

Bestelling ging vlot, en levering gebeurde zoals vermeld bij de bestelling, dus TOP !

Goed product en schappelijke prijs

Voor de mover van de caravan een uitstekende accu . Het seizoen kan beginnen 😃
Een super overzichtelijke website, erg scherpe prijzen en een snelle levering!
Directe telefonische reaktie. Aanpassen bestelling van afhalen naar bezordgen.

Prima webshop.

Keurig verpakt, snelle levering. Gewoon een goede accu voor een goede prijs.
Breed assortiment, goede prijzen, snelle levertijd, goed en veilig verpakt.
2 dagen te laat geleverd. Pas na telefonische navraag levering in gang gezet
Snelle levering . ‘s middags bestelden s anderdaags geleverd 👌
Prima accu en netjes thuis bezorgd binnen de gestelde termijn!
DD
Dirk d.
Merselo
Netjes te woord gestaan en accu is netjes op tijd verzonden.
Helaas kwam de levering een dag te laat, dat was erg jammer.