meyerbroeken.nl

284 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.569 beoordelingen in totaal

12 jun 2024
De broek is en zit me perfect maar de vervoerder die u gebruikt is een ramp. UPS belt niet aan maar de bezorger stuurt dan een email dat je niet thuis bent. Volgende opnieuw wederom hetzelfde verhaal. Toen door laten sturen naar ophaalpunt kreeg email dat het daar lag. BoIj ophalen bleek dat niet zo te zijn. Vandaag dacht ik ga er nog maar eens heen zonder bericht en toen was het wel. Deze ervaring heb ik met UPS afleveringen meestal. Ik raad u DHL of PostNL aan die zijn stipt.

15 sep 2024
De chino's zitten direct lekker, maar slijten ook erg snel. Daarom vind ik ze te duur voor de relatief lage duurzaamheid. Maar omdat ik stoffen van broeken vaak irriterend vind aan mijn benen koop ik ze toch maar, ook al moetbik elk kwartaal weer.

Beoordelingen voor meyerbroeken.nl

30 jun 2024
12 jun 2024
18 jun 2024
Meyer heeft het prima geregeld, maar UPS levering was waardeloos! Eerst bericht bezorging in de ochtend. Dan een bericht dat het in de middag zou komen. Dan een bericht dat ze het niet konden afleveren. Ik ben de hele dag thuis geweest. Uiteindelijk zelf moeten ophalen. Dus hele dag wachten en zelf moeten ophalen, vandaar UPS WAARDELOOS

Een vriendelijke service en fijne broeken

Kreeg geen order bevestiging toegestuurd nadat ik de broeken had besteld en belde daarom de volgende dag op. Een vriendelijke man aan de telefoon controleerde alles en stuurde meteen alsnog de order bevestiging toe. En voor de broeken zelf kan ik tot nu toe niet anders zeggen als die zijn gewoon goed.
FV
Franz V.
Bilthoven
10 nov 2023

In een broek van Meyer voel ik me elegant gekleed en toch vrijer!

Mogelijk is het 10 jaar geleden, maar het kan ook langer zijn dat ik Meyer broeken ontdekte. Vanaf die tijd hangen in mijn kledingkast alleen nog Meyer broeken. De laatste jaren werd dat maat 26, maar ook hier is de pasvorm uitstekend.
15 nov 2023

De broeken zijn zonder meer geweldig

De broeken zijn zonder meer geweldig! De communicatie op een account over bestellingen, lever dagen en tijden en het beantwoorden van vragen via de email laat in ieder geval bij mij te wensen over.

Duidelijk, doeltreffend, snel, geen overtollige verpakking

Als je je kleur, maat en model weet is het uitkiezen van de broek kinderspel. Bestellen ging gemakkelijk en twee dagen later werd de broek, keurig verpakt in een niet al te grote doos, geleverd.
Zeer vlotte levering, gemakkelijk te retourneren als je dat zou willen. Zou fijn zijn als het assortiment in de minder populaire maten (zoals half korte maten) wat uitgebreider was.
7 nov 2023
Het is voor mij de perfecte broek, de stof, de afwerking, de uitstraling. De broek zit “ als gegoten” en heel confortabel. Ik heb de broek rechtstreeks bij Meyer online gekocht.
10 nov 2023
Vinden van de juiste maat vond ík enigszins ingewikkeld vanwege de verschillende maatstandaarden en daarbij nog toegepast engelse of decimale maateenheden.
7 apr 2024
Mooie en degelijke broeken, gefabriceerd in Europa en rekening houdend met het milieu. Prima prijs kwaliteit verhouding en volgens afspraak geleverd.
1 jun 2024

Mooie stof en goede pasvorm

Hulp bij het uitzoeken van mijn maat werkte goed uit ondanks dat ik tussen twee maten inviel. Kwaliteit is goed en verzending voorspelbaar.
22 sep 2024
Mooie broek, kwaliteit en pasvorm. Ik had helaas de verkeerde M5 besteld. Waarom heten de verschillende modellen pijpen allemaal M5?
9 nov 2023

Meyer Broeken.

Bij Meyer een broek besteld. Makkelijke website, snelle levering, uitstekend en stevig verpakt. Prima service, kan Meyer aanbevelen.
8 mei 2024

Voor mij de beste jeans.

Draag al jarenlang Meyer jeans. Prima pasvorm. En milieu verantwoordelijk gemaakt en de werknemer worden fatsoenlijk behandeld.
13 jan 2024
Snelle levering. Communicatie over de levering is misgegaan. Maar ik weet niet zeker of ik daar iets fout heb gedaan.
PT
Petra T.
Grindelwald
13 apr 2024
Helemaal naar ons zin.Pa had een broek,moest een nieuwe,artikelnummer en maat bij Meyer ingegeven,en hop! in huis.

Zoeken ging niet vloeiend, verschillen modellen onduidelijk

Zoeken ging niet vloeiend. Verschillen tussen modellen niet geheel duidelijk. Broeken hebben wel goede kwailiteit
13 mei 2024
Zeer snelle levering in een bijzonder mooie doos! Met een prachtige inhoud, wederom een top broek van Meyer.
17 mrt 2024
Zoals een bestelling moet zijn. Bestellen, track en trace en leveren in een goede, leuke verpakking. Top.