meyerbroeken.nl

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.488 beoordelingen in totaal

12 jun 2024
De broek is en zit me perfect maar de vervoerder die u gebruikt is een ramp. UPS belt niet aan maar de bezorger stuurt dan een email dat je niet thuis bent. Volgende opnieuw wederom hetzelfde verhaal. Toen door laten sturen naar ophaalpunt kreeg email dat het daar lag. BoIj ophalen bleek dat niet zo te zijn. Vandaag dacht ik ga er nog maar eens heen zonder bericht en toen was het wel. Deze ervaring heb ik met UPS afleveringen meestal. Ik raad u DHL of PostNL aan die zijn stipt.

22 okt 2023
We bestellen 3 dezelfde maat broeken en krijgen 1x mini maat erbij, zo apart en heel irritant. Plus je krijgt wel mail dat je besteld hebt, maar niet het vervolg dus wanneer het binnen komt en met welke vervoerder. Voor zulke dure broeken verwacht ik eigenlijk wel meer service.
MD

26 mrt 2024
21 mrt 2024
29 mrt 2024

Prima broek, matige omstandigheden

Prima broek, jammer van de kostbare verpakking. En het verbaast me ook dat de broek on-line bij de leverancier dezelfde prijs heeft als in de winkel, terwijl de winkel een veel lager marge heeft op het product.
Antwoord van meyerbroeken.nl
7 mei 2024
Gerne können Sie die Bewertungen näher erläutern, damit wir eine Möglichkeit haben uns zukünftig Kundengerecht zur verbessern. Ihr MEYER SERVICE TEAM
5 feb 2024

Een vriendelijke service en fijne broeken

Kreeg geen order bevestiging toegestuurd nadat ik de broeken had besteld en belde daarom de volgende dag op. Een vriendelijke man aan de telefoon controleerde alles en stuurde meteen alsnog de order bevestiging toe. En voor de broeken zelf kan ik tot nu toe niet anders zeggen als die zijn gewoon goed.
1 aug 2023

Uitstekende pasvorm

De bestelde jeans in een mooi doosje in goede orde ontvangen. Deze jeans heeft een uitstekende pasvorm voor mij. De pasvorm zit tussen het klassieke regular fit en modern fit in. Ik heb de M5 Super Stretch Performance Denim Regular Fit gekocht. Maat 50, 34/32 Inch.
30 jul 2023
De kwaliteit en de snelle levering. Jammer dat omruilen wat omslachiger is. Ik lon niet retourneren en meteen een maat groter bestellen. Eerst de retour ontvangst, dan terugstorten van de betaling en dan pas opnieuw bestellen. Verder prima. Hans
FV
Franz V.
Bilthoven
10 nov 2023

In een broek van Meyer voel ik me elegant gekleed en toch vrijer!

Mogelijk is het 10 jaar geleden, maar het kan ook langer zijn dat ik Meyer broeken ontdekte. Vanaf die tijd hangen in mijn kledingkast alleen nog Meyer broeken. De laatste jaren werd dat maat 26, maar ook hier is de pasvorm uitstekend.
15 nov 2023

De broeken zijn zonder meer geweldig

De broeken zijn zonder meer geweldig! De communicatie op een account over bestellingen, lever dagen en tijden en het beantwoorden van vragen via de email laat in ieder geval bij mij te wensen over.
5 feb 2024
Zeer vlotte levering, gemakkelijk te retourneren als je dat zou willen. Zou fijn zijn als het assortiment in de minder populaire maten (zoals half korte maten) wat uitgebreider was.
7 nov 2023
Het is voor mij de perfecte broek, de stof, de afwerking, de uitstraling. De broek zit “ als gegoten” en heel confortabel. Ik heb de broek rechtstreeks bij Meyer online gekocht.