bunzlaucastle.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

4.85/5.00

1.308 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over bunzlaucastle.nl

Mok die ik had besteld bleek niet op voorraad. Ik heb daar een mail over gekregen zonder reactie over hoe lang het nog duurt voordat ik de bestelde producten krijg
Mooie collectie en super sterk
Wederom prachtige artikelen mogen ontvangen met een aardigheidje erbij. Zo blij met mijn mooie servies!
Mooie mokken besteld met de eerste letter van onze namen voor sinterklaas. Heel goed ingepakt en snel thuis geleverd gekregen, zo blij mee. Verder zat er nog een mooi magazine bij en een pak servetten, dus de verrassing was compleet!! Wij zijn er heeeeeeeel blij mee!! Super bedankt
Sinds kort trotse bezitter van Bunzlau servies. Mooi en degelijk tegelijk. Bestelling is zo geplaatst en ontvangen. Goed verpakt waardoor je alles in perfecte staat ontvangt.
Goede service, snelle levering en zoals altijd fantastisch mooie producten. Ik ben heel blij met Bunzlau
Top geleverd. Alles was apart en zeer zorgvuldig verpakt. Als extra en zeker als verrassing een klein cadeautje erbij en een wens voor een fijne decembermaand. Zal zeker binnenkort nog weer eens iets bestellen.
Hele leuke producten supersnel geleverd!
Ik had bestelling geplaatst maar ik kreeg een mail dat de theedoek niet meer was. Hierdoor had ik de handdoek ook niet nodig maar wist nog wel wat anders. Het prijs verschil hebben ze voor hun rekening genomen. Dit vond ik wel erg attent. Daarbij maak ik mijn dochter blij met een eigen mok . Zij is pas 7 maar vind het bunzlau helemaal fantastisch vooral blue valentine en angels
Super snel bezorgd. Zeer goed ingepakt. Jammer dat op de site niet bij ieder product print/design te zien is. Soms moet je gaan zoeken omdat er geen foto bij staat.
De levering kwam zoals gezegd en alles was heel goed ingepakt!
Prima producten. Mooie overzichtelijke website. Snelle levering waarbij de producten zorgvuldig zijn ingepakt.
Het is prachtig én stevig servies, ik ben er zo blij mee. Leuke verscheidenheid aan patroontjes, de ene nog mooier dan de andere. Bestellingen worden zorgvuldig ingepakt en keurig geleverd.
Goed.
Levering was snel, breekbare spullen bijzonder goed ingepakt en bestel site heel gemakkelijk, duidelijk en overzichtelijk.
Ik heb gebeld voor t juiste produkt en werd heel vriendelijk en behulpzaam geholpen door Victoria! Toen besteld en de volgende dag waren mijn mooie producten er al, supersnel en goed ingepakt dus ben heel blij
Super service, snel, perfect verpakt en een leuk presentje voor de feestdagen bij de bestelling. Helemaal blij mee.
Super snelle levering en leuke attentie erbij
Helemaal prima