zusenzomer.com- Logo - Beoordelingen

zusenzomer.com

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.746 beoordelingen in totaal

16 sep 2024
De badjas is prachtig! Het verzenden was een dingetje.... Kwam maar niet. Gemaild. Bleken op. Werden toen ik mailde wel andere kleuren opties geboden. Toen andere besteld. Want was kado. Kwam uiteindelijk net op tijd. Maar jammer dat vanuit firma geen bericht kwam. Dat week later zou worden. Omdat site zegt. Binnen dag te leveren.

5 sep 2024
Jammer Dat de kleding van China komt . En dat de communicatie in het Engels is. De jurk was niet zoals op het filmpje. Terug sturen is geen optie. Ik moet toch 1 ster geven want anders kan ik geen oordeel geven

Beoordelingen voor zusenzomer.com

17 feb 2024
Prima service: een overzichtelijke site, de makkelijke manier van bestellen en de vlotte levering, waarvan ik op de hoogte ben gehouden.
20 apr 2024
Schoonheid en kwaliteit gaan prachtig samen, samen op weg naar een rechtvaardiger en schonere wereld! Gewoon zo doorgaan.
Ik bleek niet de gewenste kleur doek te hebben besteld. Snel met jullie gebeld, en het kwam helemaal goed. Bedankt!
18 apr 2024

Inlog probleem

er was een probleem met het inloggen en ik heb een mail daarvoor opgestuurd en ik kreeg heel snel reactie daarop
26 apr 2024
Duidelijke site, eenvoudig bestelproces. Leveringstijd was dik in orde en bovenal de hamamdoeken zijn prachtig!
7 apr 2024
Prachtige Hammam/sauna doek. Erg goede kwaliteit. Levering zoals afgesproken. Kom hier graag terug.
23 dec 2023
Bestelling werd vlot bezorgd. Artikel nog niet uitgeprobeerd in de sauna, maar jas ziet er mooi uit.
WA
22 sep 2024

Snel bezorgd en goede kwaliteit.

Na bestelling volgende dag bezorgd. Goede kwaliteit, en ziet er precies zo uit als op de foto’s.
Antwoord van zusenzomer.com
Dank je wel voor je fijne review!

Snelle levering / goede kwaliteit

Snelle levering en de handdoeken van Zus en Zomer zijn van goede kwaliteit en erg fijn in gebruik.
23 apr 2024
Duidelijke beschrijvingen en foto's. Mooie, ecologische en faire collectie. Vlotte verwerking.
19 jun 2024
Heerlijke zachte stof en de kimono/badjas heeft zakken: halleluja! Ik ben er erg blij mee.
NV
Noor V.
Antwerpen
Kamerjas mooi van kwaliteit/ kleur en de fair trade gedachte vind ik nog mooier.
Wat een prachtige badjas! Heerlijke stof en mooie pasvorm. Ik ben er erg blij mee.
29 okt 2023

Very happy

Quick delivery. Beautiful bath robe. Good quality and lovely colours. Very happy
Bestelproces gebruikersvriendelijk en bezorging ook zonder problemen verlopen.
29 okt 2023
Snel en netjes verzonden en helemaal vd verzending op de hoogte gehouden
22 jun 2024
Snelle levering! Blij met hamam badjas goeie kwaliteit en zit heerlijk
Snel antwoord via mail!! Heel fijn!! 2 mooie sauna badjassen besteld.
13 mei 2024
Alles verliep soepeltjes! Vanaf de bestelling t/m de bezorging:-)

Tevreden

Snelle levering en mooie badjas met bijpassende hamamdoeken.