Protislank.nl

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.943 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2022
Protislank.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 aug 2023
De producten bevallen me uitstekend. Ze zijn heerlijk. Wel ben ik heel blij met de aanbiedingen, omdat Koolhydraatarme producten over het algemeen een stuk duurder zijn dan producten die je in de winkel koopt en ik niet zo’n groot budget heb. Het zou leuk zijn, als er af en toe een actie zou zijn dat je geen verzendkosten hoeft te betalen en het mij financieel niet altijd uitkomt om voor €40 te bestellen. Soms heb ik net een bestelling gedaan en dan komt er weer een leuke aanbieding voorbij die ik eigenlijk graag zou willen hebben. Een spaarprogramma zou ook leuk zijn zodat je bij iedere bestelling die je doet tegoed opbouwt die je dan als korting kunt gebruiken bij de volgende bestelling.
MV

Wat een slechte webshop. Maandag besteld nog niks ontvangen. Gisteren contact gehad zou vandaag worden geleverd nog steeds niks ontvangen. Vandaag weer contact gehad om mijn bestelling te annuleren. Dit zou worden gedaan met een bevestiging per mail. Weer niks ontvagen. Communicatie gaat erg slecht. Oplichtingapraktijken. Gelukkig ben ik verzekerd. Niet bestellen hier!!!

Beoordelingen voor Protislank.nl

10 mrt 2024
Top
23 mrt 2024
Als je wat lange in fase 1 zit zoals ik , heb nu 2 keer van 10 dagen en 1 keer van 12 dagen gehad. Zou het wel fijne zijn dat het pakket een keer met wat anders gevuld is. En de tekst op de zakjes mag wel wat duidelijker en grote zijn. Maar voor de rest is het een hele goede methode om af te vallen. Fijne groetjes fred
Jammer dat ik verplicht ben nog een bestelling te doen vanwege het deels niet op voorraad hebben van mijn vorige bestelling. Naleveren wordt niet gedaan...jammer.
Moeilijk bereikbaar,. Ook via de mail. Maar dat hadden jullie al uitgelegd.

Pannekoeken

De smaak is zoals beschreven
Alle producten erg lekker. Wel behoorlijk aan de prijs
AW
Anja W.
HEEMSKERK
Producten zijn lekker, betaalbaar en leuke aanbiedingen
18 feb 2024
snelle levering . Goed bereikbaar en goede info
Goed gesorteerd snel bezorgd na bestelling
Makkelijk te bestellen, snelle levering

Goed en snel bezorgd

Pakketje was goed en op tijd bezorgd.
Goede producten, topservice
JD