Protislank.nl

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.943 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2022
Protislank.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 aug 2023
De producten bevallen me uitstekend. Ze zijn heerlijk. Wel ben ik heel blij met de aanbiedingen, omdat Koolhydraatarme producten over het algemeen een stuk duurder zijn dan producten die je in de winkel koopt en ik niet zo’n groot budget heb. Het zou leuk zijn, als er af en toe een actie zou zijn dat je geen verzendkosten hoeft te betalen en het mij financieel niet altijd uitkomt om voor €40 te bestellen. Soms heb ik net een bestelling gedaan en dan komt er weer een leuke aanbieding voorbij die ik eigenlijk graag zou willen hebben. Een spaarprogramma zou ook leuk zijn zodat je bij iedere bestelling die je doet tegoed opbouwt die je dan als korting kunt gebruiken bij de volgende bestelling.
MV

Wat een slechte webshop. Maandag besteld nog niks ontvangen. Gisteren contact gehad zou vandaag worden geleverd nog steeds niks ontvangen. Vandaag weer contact gehad om mijn bestelling te annuleren. Dit zou worden gedaan met een bevestiging per mail. Weer niks ontvagen. Communicatie gaat erg slecht. Oplichtingapraktijken. Gelukkig ben ik verzekerd. Niet bestellen hier!!!

Beoordelingen voor Protislank.nl

MV
27 okt 2023
Ik vind het fijn dat er een ruime keuze aan Koolhydraatarme en eiwitrijke producten is. Ook vind ik het super leuk om een kortingscode te ontvangen!
21 jul 2023
Snelle goede service met lekkere producten. Blij dat deze webwinkel begrijpt dat er mensen moeten leven met een koolhydraat beperking
9 jul 2023
De producten zijn heel smaakvol, goede service, snelle verzending en heel goed betaalbaar en leuke aanbiedingen.
27 sep 2023
Schitterende service en intussen al 5 kg vermagerd! Het doet wat het moet doen en is heel lekker en gevarieerd.
4 aug 2023
Als je het strikt volgt goede resultaten maar vrij prijzig . Vlotte levering en heel correct
21 aug 2023

goeie klantenservice

heel vriendelijke en behulpzame klantenservice, ik blijf daar bestellen in de toekomst
MF
Mar F.
Brummen
6 jun 2023

Bekende producten.

Voor mij vertrouwde producten. Bevallen mij goed. Vandaar dat ik ze dan weer bestel.
HEEMSKERK
Heerlijke smaakvolle producten. Veel variatie. Goed in prijs, vooral de aanbiedingen😉
LK
L K.
Dongen
Het smaakt goed, misschien iets goedkoper daar zouden meer mensen mee gebaat zijn.
10 okt 2023
Prima. Hoef alleen niet steeds reclame te ontvangen van laatst bekeken producten
WL
W L.
Breda
7 jul 2023
De bestelling was oké, de communicatie rondom bezorgen een beetje onduidelijk
8 jun 2023

Top

Snel, correcte en duidelijke communicatie. Klantenservice goed bereikbaar
2 okt 2023
Niet met DPD versturen, die zijn ontzettend slecht. PostNL is beter.
AP
A P.
Bitgummole
Alles bevalt goed, snelle levering. Dus dingen beter doen, geen idee
PV
LB
L. B.
Moordrecht

Aanrader

Goede, lekkere producten. Duidelijke website en snelle levering.
3 jun 2023
Ik ben dol op de koffie mokka repen. Een heerlijk tussendoortje.

Goede productenen perfecte service

Goede producten, goede en snelle levering. Perfecte service!
HEEMSKERK
Heerlijke betaalbare producten die je helpen af te vallen.
JB
Joke B.
HOORN NH
1 aug 2023

Prima

Goede aanbiedingen, lekkere producten. Snelle levering