Protislank.nl

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.943 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2022
Protislank.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 aug 2023
De producten bevallen me uitstekend. Ze zijn heerlijk. Wel ben ik heel blij met de aanbiedingen, omdat Koolhydraatarme producten over het algemeen een stuk duurder zijn dan producten die je in de winkel koopt en ik niet zo’n groot budget heb. Het zou leuk zijn, als er af en toe een actie zou zijn dat je geen verzendkosten hoeft te betalen en het mij financieel niet altijd uitkomt om voor €40 te bestellen. Soms heb ik net een bestelling gedaan en dan komt er weer een leuke aanbieding voorbij die ik eigenlijk graag zou willen hebben. Een spaarprogramma zou ook leuk zijn zodat je bij iedere bestelling die je doet tegoed opbouwt die je dan als korting kunt gebruiken bij de volgende bestelling.
MV

Wat een slechte webshop. Maandag besteld nog niks ontvangen. Gisteren contact gehad zou vandaag worden geleverd nog steeds niks ontvangen. Vandaag weer contact gehad om mijn bestelling te annuleren. Dit zou worden gedaan met een bevestiging per mail. Weer niks ontvagen. Communicatie gaat erg slecht. Oplichtingapraktijken. Gelukkig ben ik verzekerd. Niet bestellen hier!!!

Beoordelingen voor Protislank.nl

Telefonisch contact zou beter moeten zijn
M. V.
NIEUW-VENNEP

Goed opgelost

Ik kon de kortingscode niet vinden. Had wel al afgerekend. Ik kreeg ter waarde vd korting ter vergoeding repen. Heel aardig.

Goed aanbod

Prima aanbod, duidelijke omschrijving, snelle verzending
Sehr viel Auswahl
Duidelijk en snel
MB
Martin B.
Neeroeteren

geen voedingswaarde op producten…

Vind het jammer dat ik op de producten geen voedingswaarde zie.
10 aug 2023
MV
Het is fijn dat protislank zoveel verschillende producten heeft met minder koolhydraten en meer eiwitten. Ook zijn er regelmatig leuke aanbiedingen, want over het algemeen zijn de Koolhydraatarme producten wel een stuk duurder dan producten in de supermarkt. Een spaarprogramma voor korting op je bestelling zou ook leuk zijn en dat jezelf bv. 1 of 2 producten uit mag zoeken waar een leuke korting op zit, dus één van je favorieten.
14 jun 2023

Een goed adres voor koolhydraatarme producten

Online heb ik protislank gevonden. Je kunt er van alles krijgen van jam tot heerlijke sausjes etc. Het is een betrouwbaar adres voor al uw koolhydraatarme producten. De firma houdt je op de hoogte over je bestelling. Ik heb nu 2x besteld en de producten in goede orde ontvangen. Ook heb ik nog informatie van de diëtiste ontvangen.
Als je al even bezig ben met protislank. Heb ik het over fase 1 zou het wel fijn zijn om meer variatie te hebben met de producten. Ik ben nu al 34 dagen bezig. En al 3 boxen besteld . box van 10 dagen en box van 14 dagen en box van 28 dagen. En elke box is bijna het zelfde. Komt mij een beetje de strot uit zeg maar. Haha .
17 sep 2023

Snelle levering maar prijs kan transparanter.

Snelle levering. Alleen de prijzen fluctueren nog eens. Een aanbieding blijkt niet altijd een aanbieding te zijn door eerst de prijzen bruto weg te zetten en dan middels een "korting" de reguliere prijs als aanbiedingsprijs neer te zetten. Verder goed spul, goede smaken en drinkt gemakkelijk weg.
7 jul 2023
Ik ben heel tevreden over de producten van protislank. Ook heb ik al 3x een bestelling gedaan en verschillende producten uitgeprobeerd. Wel moet ik zeggen dat ik heel blij ben met de aanbiedingen, omdat Koolhydraatarme producten best prijzig zijn
27 okt 2023
Ik vind het fijn dat er een ruime keuze aan Koolhydraatarme en eiwitrijke producten is. Ook vind ik het super leuk om een kortingscode te ontvangen!
21 jul 2023
Snelle goede service met lekkere producten. Blij dat deze webwinkel begrijpt dat er mensen moeten leven met een koolhydraat beperking