Lucardi Juwelier Oud Beijerland

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden248 beoordelingen in totaal

Het is zaterdagochtend. Rond 10 uur stap ik de winkel van Lucardi binnen. Ik ben niet de eerste. De aanwezige verkoopster wordt bijgestaan door een jonge dame, die vandaag voor het eerst in de winkel is. Zij heeft het voorrecht dat zij mij mag helpen. Mijn horlogeband is kapot en ik laar de reparatie graag aan ervaringsdeskundige over. Enigszins angstig gaat zij het probleem bekijken en begint aan het priegelwerkje. Na nog wat vraagjes om er een schalmpje tussenuit te halen, heeft zij het toch heel snel voor elkaar en binnen 10 minuten sta ik weer buiten met een draagbaar horloge. Dus eigenlijk had IK HET VOORRECHT DOOR HAAR GEHOLPEN TE WORDEN. Dankjewel dame en veel succes bij Lucardi Oud-Beijerland.
MD
Marius D.
Oud-Beijerland

Rustig in de winkel, ze waren net open. Bij binnenkomst staat de verkoper nog uitgebreid haar haren te doen midden in de zaak. Spul wat ze in haar haren kneed stonk een beetje… Toen ze klaar was, kwam ze vragen of ze kon helpen. Eigenlijk hadden we zelf in de tussentijd alles wel gevonden en gekozen. Bij het pakken van de oorbellen had de verkoopster wat moeite, omdat ze dusdanig lange nepnagels had dat ze niks meer kon vastpakken… collega werd geroepen om te helpen. Ook bij het afrekenen had de verkoopster hulp van haar collega nodig, omdat ze door de combi van de nagels en de ‘olie’ die bij binnenkomst in haar haren werd gekneed het voor de verkoopster niet mogelijk was om de oorbellen in te pakken. Blij met de oorbellen, maar van het personeel niet teveel verwachten…
LI

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Oud Beijerland

8 okt 2023
De oorbelletjes van mijn kleindochter van nog geen 1 werden geschoten maar het apparaat weigerde. Is gewoon domme pech. Kind overstuur maar we moesten toch nog een keer. Maar er werd wel een kaart met een beertje aan de deur gebracht. Zo lief.
16 nov 2023
We hebben do 16 nov een bezoek gebracht bij Lucardie in Oud Beierland, daar werken twee leuk en vriendelijke dammens. We werden op vriendelijke manier ontvangen en te woord gestaan. We kregen netjes uitleg en advies. Mvg. L en K
13 sep 2023
Heel fijn en klantvriendelijkheid geholpen! Ze denken mee en geven goed advies. En is er een korting of iets dergelijks van voordeel te gevn dat wordt je echt gegund. Ik kom er graag en zal zeker vaker mijn sieraden daar halen.
Je wordt gelijk en heel vriendelijk geholpen. De prijzen zijn erg betaalbaar en super mooi. Niemand probeert ook maar iets aan te smeren en ze zijn heel eerlijk en denken mee. Ik ga nooit meer ergens anders heen. Top winkel!!
19 aug 2023
dat ik lekker de tijd kreeg om op mijn gemak te kijken en dat je geholpen word op het moment dat je het vraagt. en dat er met me meegedacht werd. en we samen tot een supermooi moeder /dochter kado zijn uitgekomen 😀
2 sep 2023

Ik ben altijd zeer tevreden!

Ik ben altijd zeer tevreden over Lucardi. Toen jullie een hele goede actie hadden en ik twee maten bestelde van een ring kon ik de ring die te groot was heel makkelijk terug brengen in de winkel!
17 nov 2023
Zoals altijd bij Lucardi in OBL wordt je heel erg rustig en vriendelijk geholpen. Ze kijken en denken met je mee. Niks geen gehaast of dat ze in je nek lopen te hijgen.
1 jun 2023
Lucardi oud beijerland is een heel klantvriendelijk filiaal. Denkt met de klanten mee. Zorgt voor oplossingen. Alle sieraden kopen we daar vanwege de vriendelijke dames

Vriendelijke medewerkster

We werden vriendelijk geholpen met het uitzoeken van de sieraden. Ik twijfelde tussen 2 dingen, en ze liet me het gelijk uit de vitrine zien, om beter te kunnen kijken.
Zo fijn geholpen! Ze ging helemaal mee hoe het voor mijn dochter van 9 jr zou zijn om haar eerste gaatjes te laten prikken. Beide meiden hielpen haar heel goed!
Vriendelijk personeel Denkt goed mee met de klant , variatie in prijzen en mogelijkheden waardoor er voor iedereen mogelijkheden zijn om bij Lucardi te kopen.

Prima

Ik werd snel geholpen en het werd super leuk ingepakt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het assortiment voor kleine kindjes uitbreiden ( armbandje)
16 okt 2023

Gaatjes prikken

Samen met mijn dochter vandaag gaatjes wezen prikken. Vriendelijke meiden die goed de tijd namen en een zeer ruim aanbod van knopjes om uit te kiezen.
Heel behulpzaam en ook meedenkend mega bedankt mooie sieraden gekocht en blij met alle kerst cadeau nu ben ik helemaal klaar voor de feestdagen
11 okt 2023

een vette pluim

keurig geholpen.aangekochte ketting ter plaatse gerepareerd.Daarna geduldig geholpen met de aankoop van een stalen ketting. 2 zeer nette dames.
19 okt 2023

Ontzettend goed, Toppertje!

Ontzettend goed, leuk en vriendelijk geholpen! Echt een leuke verkoopster met liefde en aandacht voor haar werk! Kom zeer zeker hier terug!
15 nov 2023
Aardig personeel. Fijne en snelle service. De winkel is overzichtelijk. En Lucardi heeft goede kwalitatieve sieraden voor fijne prijzen.
17 dec 2023

Verkoopster

De verkoopster was vriendelijk en deed goed de best met mijn 2 kleinkinderen. Ze gingen overgelukkig de deur uit. Super leuk geholpen.
TD
T. D.
Nieuw-Beijerland
10 sep 2023
Vriendelijke medewerkster, nam alle tijd en liet zelf nog alle opties zien die mogelijk zijn. Mooie ketting gekocht voor dochter.
23 jul 2023
Gaatjes prikken voor oorbellen bij mijn dochter. Keurig gedaan door de dames. En nog een zilveren kettinkje gekocht. Prima