Lucardi Juwelier Oud Beijerland

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden248 beoordelingen in totaal

Het is zaterdagochtend. Rond 10 uur stap ik de winkel van Lucardi binnen. Ik ben niet de eerste. De aanwezige verkoopster wordt bijgestaan door een jonge dame, die vandaag voor het eerst in de winkel is. Zij heeft het voorrecht dat zij mij mag helpen. Mijn horlogeband is kapot en ik laar de reparatie graag aan ervaringsdeskundige over. Enigszins angstig gaat zij het probleem bekijken en begint aan het priegelwerkje. Na nog wat vraagjes om er een schalmpje tussenuit te halen, heeft zij het toch heel snel voor elkaar en binnen 10 minuten sta ik weer buiten met een draagbaar horloge. Dus eigenlijk had IK HET VOORRECHT DOOR HAAR GEHOLPEN TE WORDEN. Dankjewel dame en veel succes bij Lucardi Oud-Beijerland.
MD
Marius D.
Oud-Beijerland

Rustig in de winkel, ze waren net open. Bij binnenkomst staat de verkoper nog uitgebreid haar haren te doen midden in de zaak. Spul wat ze in haar haren kneed stonk een beetje… Toen ze klaar was, kwam ze vragen of ze kon helpen. Eigenlijk hadden we zelf in de tussentijd alles wel gevonden en gekozen. Bij het pakken van de oorbellen had de verkoopster wat moeite, omdat ze dusdanig lange nepnagels had dat ze niks meer kon vastpakken… collega werd geroepen om te helpen. Ook bij het afrekenen had de verkoopster hulp van haar collega nodig, omdat ze door de combi van de nagels en de ‘olie’ die bij binnenkomst in haar haren werd gekneed het voor de verkoopster niet mogelijk was om de oorbellen in te pakken. Blij met de oorbellen, maar van het personeel niet teveel verwachten…
LI

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Oud Beijerland

Werd heel netjes geholpen ze nam alle tijd heb gevonden wat ik wilde hebben vind het een fijne winkel helemaal top
20 jan 2024
10 min voor sluitingstijd toch nog een armbandje kunnen kopen en laten graveren. Aardige en behulpzame dames!
Nieuwe helixpiercing gekocht en laten wisselen door medewerker. Heel fijn geholpen en geadviseerd!
20 jan 2024
Uiterst vriendelijke en geduldige medewerkers. We zijn goed geholpen ga zo door.
Ze nemen alle tijd voor je. Geen gehaast. Prima geholpen en uiteraard geslaagd.
Ruime keuze, goede kwaliteit, redelijke prijs, aardig personeel
Mevrouw was heel vriendelijk en nam alle tijd..
10 feb 2024
Goed geholpen met het zoeken naar mijn wensen.
21 jan 2024
verkoopster neemt de tijd om je je helpen
MB
Michel B.
20 jan 2024
Goede service we werden netjes geholpen
Klantvriendelijk en erg meedenkend.
Altijd vriendelijk en goed advies!
Vriendelijk, behulpzaam personeel

Goede winked

Goede klantenservice
MD
Marius D.
Oud-Beijerland
Ik kan niet anders dan 5 sterren geven na vandaag. Gisteren naar mijn idee belazerd door de DHL koerier die mijn pakketje niet geleverd had omdat het adres onbekend zou zijn. Pakketje dus in het retour traject richting Lucardi. Gebeld met de klantenservice van Lucardi en die hebben mij fantastisch geholpen. Binnen een uur kreeg ik bericht terug dat het betreffende product voor mij apart was gelegd bij het dichtstbijzijnde filiaal die ik had aangegeven met de daarbij behorende korting waarmee ik het product online had aangeschaft. Direct naar de winkel gegaan en daar lag het artikel idd netjes klaar. Super bedankt voor deze top service.
10 nov 2023
Top team! Krap voor sluitingstijd in alle rust bij onze jarige dochter haar tweede gaatje laten schieten. Dank jullie wel voor jullie rust meedenken en gelegenheid. Warm en hartelijk ontvangen, fijne adviezen en ruimte om de iets wat gespannen jonge meid gerust te stellen en haar mee te nemen in het hele proces. Met het mooiste paar in haar oortjes is het feest compleet. Wij raden iedereen bij jullie aan!
14 okt 2023

Klantvriendelijkheid met een grote K!

Wij werden door een aardige dame bediend. Zij hielp mijn kleindochter bij de keuze van een horloge, dat ze vervolgens mooi als kado verpakte. Ook werd ik attent gemaakt op de mogelijkheid van korting met een klantenkaart, die ter plekke in orde gemaakt werd.