twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
twinkels.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij twinkels.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor twinkels.nl

190 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 okt. 2022
Snelle service, alleen jammer dat wat ik besteld had niet meer leverbaar was, maar ik kon een ander gelijkwaardig artikel bestellen. En dat werd snel bezorgd, en netjes mijn geld terug ontvangen van het artikel wat niet meer leverbaar was.

31 aug. 2022
Had wat besteld online, betaald. Maar bleek er niet meer te zijn. Ik baalde had getwijfeld tussen 2, voor deze gekozen. De andere was er toen ik het te horen kreeg ook niet meer. Balen. Ik zei, wil meteen mijn geld terug. Er werd gezegd het is al terug naar je overgemaakt. Dat was 26-8 en 29- 8 pas op mijn rek. Dit gaat altijd meteen. Dus gelogen is mijn beleving

Beoordelingen voor twinkels.nl

🫶🫶👌👌👌👍👍👍💃🏾💃🏾💃🏾 Thank you 🙋‍♀️
Antwoord van twinkels.nl
Heel erg bedankt voor de 5-sterren review! Hopelijk tot de volgende keer! Liefs van Candice
Keurig contant snelle zending
Antwoord van twinkels.nl
Hi Cimar, wat fijn om te lezen dat je jouw shop ervaring bij ons als prettig hebt ervaren! We hopen je snel weer bij ons terug te zien! Liefs Candice
Was goed gegaan
Super service !
7 nov. 2022
Hi Claudia, Super leuk om te horen dat je zo blij bent met onze service! We hopen je snel weer bij ons te zien. Liefs Candice
Top service
Antwoord van twinkels.nl
Wat super leuk om te horen dat je blij bent met onze service! We zien je graag snel weer terug! Liefs van Candice
Super
7 nov. 2022
Dankjewel voor de 4 sterren Viviane, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Liefs Candice
Antwoord van twinkels.nl
Hi Marieke, super bedankt voor de 4 sterren, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Liefs Candice
8 nov. 2022
Antwoord van twinkels.nl
Hi Carin, Wat een mooie review, dankjewel! Hopelijk tot de volgende keer. X van Candice
8 nov. 2022
Antwoord van twinkels.nl
Heel erg bedankt dat je een 5-sterren review bij ons hebt achtergelaten, daar worden wij erg blij van! We zien je graag snel bij ons terug. Liefs Candice
Antwoord van twinkels.nl
Super leuk om deze 5-sterren review te ontvangen! We zien je graag snel bij ons terug. Liefs Candice
Antwoord van twinkels.nl
Hi Mieke, Super bedankt voor jouw 5 sterren review. Hopelijk tot de volgende keer! X van Candice
6 nov. 2022
7 nov. 2022
Hi Patricia, Super bedankt voor je 5-sterren review, daar worden wij erg vrolijk van! We hopen je snel weer eens bij ons te zien:) Liefs Candice
4 nov. 2022
7 nov. 2022
Hi Tessa, Super bedankt voor je 5-sterren review, daar worden wij erg vrolijk van! We hopen je snel weer eens bij ons te zien:) Liefs Candice
1 nov. 2022
7 nov. 2022
Hi Ivonne, Super bedankt voor je 5-sterren review, daar worden wij erg vrolijk van! We hopen je snel weer eens bij ons te zien:) Liefs Candice
3 nov. 2022
Ik vind hoe het met het retourneren niet oke en zeker niet fijn ,kan gedoe schelen als er een retour etiket bij gesloten word ,denk ook niet dat ik bij twinkels nog eens een bestelling doe het gaat elders een stuk makkelijker
7 nov. 2022
Hi Helma, We hopen in de toekomst zo te groeien dat we onze klanten bij de retourkosten tegemoet kunnen komen en dus ook een retour etiket mee kunnen sturen! Helaas kan dit nu nog niet. We willen je bedanken voor je 2-sterren review en zien je graag weer bij ons terug! Liefs Candice
2 nov. 2022
ik vind als je 7 euro voor een retour moet betalen dat je dat van te voren wel aan mag geven. vind het behoorlijk veel geld! Verder leuke dingen geshopt maar dat was een domper!
7 nov. 2022
Hi Lotte, we zijn blij om te horen dat je leuke dingen bij ons hebt gescoord! Over de retour kosten, we hopen in de toekomst zo te groeien dat we onze klanten bij de retourkosten tegemoet kunnen komen! Helaas kan dit nu nog niet. We willen je bedanken voor je 3-sterren review en zien je graag weer bij ons terug! Liefs Candice
3 nov. 2022
7 nov. 2022
Dankjewel voor de 3 sterren Nancy, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Liefs Candice
22 okt. 2022
26 okt. 2022
Hi Patries, Super om te horen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering. Hopelijk tot de volgende keer! :) Liefs Candice
16 okt. 2022
Ik had gebeld over cowboylaarzen, deze waren opt moment niet leverbaar, ben netjes te woord gestaan door medewerkerster, en t geld was ook al netjes weer terug gestort!! Top🤙 Ik hoop dat de cowboylaarzen gauw nog eens weer binnenkomen🤩
26 okt. 2022
Hi Bolder, bedankt voor deze mooie woorden! De Cowboy laarzen zijn inderdaad super gaaf! Wist je dat je je mailadres kunt achterlaten bij de laarzen die jij wilt? Dan sturen wij je een mailtje als het item weer op voorraad komt! Wij hopen je gauw weer bij ons te zien! Liefs Candice
27 sep. 2022
Er was 1 artikel niet op voorraad, daarvoor netjes een appje gekregen en direct het geld retour gestort gekregen. Andere spulletjes die ik besteld had, kwamen lekker snel binnen. Mooie kleding, goede kwaliteit en een mooi prijsje! Top!
26 okt. 2022
Hi Danielle, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons! We hopen je snel weer bij ons te zien. :) Liefs Candice