GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

863 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.187 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De snelle levering en zoals gewend goed verpakt. Daarom koop ik ook elk jaar een hele Beemster oude kaas die dan met een speciale zending (voor een bedrijf) meegaat naar Suriname. Tevens besteld ik dan ook een aantal kleinere stukken voor de mensen hier in Nederland die de zendingen versturen. Een zending van een paar kleine stukken naar een prive persoon in Suriname is helaas op een of andere manier bij de douane zoekgeraakt.

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

1 okt 2023

Prima webshop

Overzichtelijke website, ruime keus, snel en goed verpakt geleverd. Ook fijn dat er extra kaaspapier bij zat. En de kaas zelf smaakt erg lekker! Kortom een dikke aanrader!
30 sep 2023
Inhoud van de doos, hoe de artikelen verpakt opgestuurd worden. Geïsoleerd, gekoeld en zeer verzorgd. Kaas vers verpakt in eigen vacuüm verpakking. Voor herhaling vatbaar.
Besteld (grote hoeveelheid) met het afleveradres in Roemenië. Alles ging heel goed, kazen binnen 5 werkdagen ontvangen. Ik ben onder de indruk van de geleverde service.
28 mei 2023

Aanrader.

Snelle levering, goed verpakt en heel goede communicatie. Omdat alles zo goed is, zou ik zo graag een nóg breder assortiment, zodat ik al mijn kaas hier kan bestellen.
JV
J v.
St Willebrord

Zeer snel geleverd

Weer een snelle levering en alles netjes verpakt en hele goede div kazen. Zeer zeker een aanrader en goede prijs kwaliteit verhouding. Op naar de volgende bestelling.
JK
Jan K.
Roeselare
24 sep 2023

gemakkelijke website.

Het zoeken naar de gewenste producten en het bestellen ervan verloopt vlot. Er zijn veel keuzemogelijkheden om te betalen. De levering aan huis gebeurt zoals beloofd.
Erg ruim assortiment, ook vegetarische kazen. Levertijd naar België wel wat langer, maar goed koel verpakt. Super lekkere kazen, we gaan zeker nog vaak bestellen.
18 nov 2023

Een stukje Holland naar België

Heel goed verpakt, snel geleverd. Heerlijke kaas. Een stukje Holland naar België kunnen halen :) als kaaskop heel blij dat we ook in België geleverd kan worden.
24 dec 2023
Kaasmerk is prima. Snelheid van leveren rondom het einde van het jaar iets langer. Jammer is wel dat de smaak is omgewisseld. Meer oude kaas minder jonge kaas.
28 aug 2023
Ik vind jullie kaasprodukten van excellente kwaliteit en overheerlijk! Ik ben een echte kaas liefhebber en bestel deze produkten graag bij jullie speciaalzaak!
7 okt 2023
Perfect verpakt en wordt gekoeld verstuurd. Als ik op maandag bestel wordt het op donderdag in zuid spanje keurig afgeleverd. Kaas is natuurlijk ook heerlijk.
De kaas is heerlijk, goed verpakt en snel aangekomen. Jammer dat de verzendingskosten nogal hoog zijn. Zeker is dat ik toekomstig meermaals zal bestellen.
EV
Ellen v.
Sint-Katelijne-Waver
25 mei 2023
elke kaas die we besteld hebben is bijzonder lekker, het wordt zo met zorg verpakt en verzonden, ben er super tevreden over. ons vaste stekkie voor kaas
12 okt 2023
Snel bezorgd, géweldig verpakt met koelelementjes erbij + speciaal voor kaas bewaren papieren. Hélemaal TOP Zo ga nu even van mijn bestelling proeven😉
CK
Caroline K.
Meerkerk
18 nov 2023

Héérlijk!!!

Heel veel keuze in de webwinkel, makkelijk om te bestellen. Heel netjes en gekoeld verpakt. Mooie stukken en écht lekkere kwaliteit… Een aanrader!!!
10 sep 2023
Fantastische service, snelle levering naar ons in Frankrijk en zeer uitgebreid assortiment. Ohja, en zeer goed verpakt met koelelementen. Chapeau!
De pecorino pepato was goed ingepakt en is helemaal goed overgekomen, pakket was ook goed we waren er helemaal blij mee bedankt fijne feestdagen
8 okt 2023

Topkaas

De keuze van de kaas was top omdat het zeer zeldzame en gereputeerde kazen waren . Leuke collectie ! Sommige kazen vind je nergens in de buurt .
1 jul 2023
Lekker en netjes bezorgd Goed verpakt met los kaaspapier erbij en vriendelijk bedank kaartje. 2e bestelling en zal zeker niet de laatste zijn.
21 mei 2023
Bij een zending opnieuw bestellen komt alles dubbel in de winkelmand. Dan moet je een voor een minderen en dat functioneert niet zo goed!