GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

844 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.147 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Als levering binnen 24 u kan zou dat top zijn. Dan kan je nl nog op donderdag voor het weekend bestellen. Nu waren wij te laat op vrijdag en arriveert het pas dinsdag…dat is dus een weekend zonder kaas. Verder zag ik dat 2 kazen van 1kg…15 gram tekort hadden maar 1 ook weer 20 gr te veel. Begrijp heel goed dat het snijden maatwerk is. Verder uitstekende service en…blijf prijs concurrerend op de kg!

Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

9 aug 2023
Ik vind het altijd fijn als er snel geleverd word (zelfs ondanks dat de post te weinig personeel heeft was het er snel)
Goede communicatie tijdens het hele bestelproces. Eenvoudig te bestellen en top kwaliteit van de geleverde producten.
automatisch de 5 % van de rekening afschrijven. dat zou al heel fijn zijn want je hebt niet altijd de code bij de hand
27 okt 2023

dus blokkaas weggegooid sorry niet aan foto gedacht

het is heerlijk jullie kaas ik geniet ervan alleen de blokkaas zat scheurtje in de verpakking was niet vacuum meer
MH
M H.
Veenendaal
12 jul 2023
Ķaas netjes verpakt,gesealed met een ice pack dus kaas kwam koel aan.Helaas geen papier erbij om de kaas te bewaren.
2 jun 2023
Snelle bezorging en fris verpakt. Bij levering nog een update. Ik had niet door dat de kaas bij de post geleverd was.
Vragen die ik stelde werden heel snel goed beantwoord Levering heel netjes Kazen geseald met koel elementen geleverd

Excellente kaas, snelle levering

Zoals altijd excellente kaas, een zeer snelle levering, vriendelijke communicatie en mooie prijzen. Een aanrader.
9 nov 2023
Fijn dat kaas snel geleverd wordt. Raclettekaas in plakjes leveren of die mogelijk bieden zou heel fijn zijn.
Een fantastische goede raclette kaas, we hebben er op st Nicolaas avond van genoten.we kopen het zeker weer.
11 jun 2023
Snelle levering, excellente verpakking en prima smaak. Kwaliteit/prijsverhouding okay. Kortom prima bedrijf.
3 jun 2023
Lekkere kaas en leveren snel. Van alle keren is er 1 keer iets mis gegaan en dit werd a la minuut opgelost.
LV
Louis v.
Llagostera
8 mei 2023
QUALITEIT 10 TRANSPORT 9 SMAAK 9 MEER SOORTEN IN BROODVORM INDIEN MOGELIJK GROETEN LA ROQUETA SANT GRAU SL
Eigenlijk alles, de manier van bestellen is gemakkelijk. Het wordt op tijd geleverd. Een goede verpakking!
JF
jose F.
maastricht
23 jun 2023
lekkere verse kaas heel veel keuze aandacht voor het verpakken met vrieszakjes gekoeld en snelle levering
10 sep 2023
Foutje direct hersteld met gratis nieuwe kaas. Ook direct reactie op een mail. Topservice en goede kaas.
14 jun 2023
Uitstekende service met een groot assortiment van binnenlandse en buitenlandse kazen van top kwaliteit!
19 sep 2023
Snelle levering, uitmuntende verpakking, prima kwaliteit en info op deverpakking. Geen minpunten. Top!
12 aug 2023
Ik vind deze Spaanse kaas verukkelijk eet het al jaren en is een aanrader is ook heerlijk met druiven
22 jul 2023

Word je blij van!

Fijne communicatie wanneer nodig, snelle verzending en alles goed verpakt . Word je gewoon blij van!