Appelhoes
Reviews:

96.166 beoordelingen in totaal verspreid over 3 markten 

4,20

Goed

96.166 beoordelingen voor de 3 websites van dit bedrijf sinds 16 jul 2026
5
66 %
4
15 %
3
4 %
2
3 %
1
12 %
keurmerk
geldig
Gecertificeerd sinds: 16 jul 2026
appelhoes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
Geverifieerde identiteit
Versleutelde dataoverdracht
Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie

Review Overzicht

Klanten waarderen de snelle en correcte levering, evenals de vriendelijke en oplossingsgerichte klantenservice. De meeste zijn tevreden over de kwaliteit van de producten en de verhouding tussen prijs en kwaliteit. Ook worden het overzichtelijke website en het eenvoudige bestelproces positief genoemd, net als het brede en actuele assortiment. Tegelijkertijd zijn er klachten over vertragingen of logistieke problemen bij de levering. De klantenservice wordt soms als traag of onvriendelijk ervaren en houdt zich niet altijd aan afspraken. Er zijn terugkerende opmerkingen over defecten of producten die niet aan de verwachtingen voldoen. Het retourproces wordt regelmatig als omslachtig en kostbaar ervaren, met onvrede over het ontvangen van tegoedbonnen in plaats van geld. Verder worden te hoge prijzen en gemiste kortingen genoemd, evenals het ontbreken van bepaalde functies zoals accountbeheer op de website.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsAppelhoes

(29)
(7)
(11)
(37)
(161)
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

De producten waren gemakkelijk te bestellen. Alles netjes geleverd.

De producten waren eenvoudig op de website te vinden. Bestellen en betalen ging duidelijk en gemakkelijk. De voorraad status klopt en het werd snel en goed verpakt verzonden.
Geïmporteerde review
2 weken geleden een lederen Nomad hoes met bijbehorende kaarthouder besteld voor mijn nieuwe iPhone 17 Pro Max, er staat op hun website voor 21.00 uur besteld vandaag verzonden, dat is dus niet waar, ze verzenden het dan pas een dag later.De kaarthouder is echt waardeloos, ik heb hem 1 dag geprobeerd en op die dag had ik 3 keer dat de kaarthouder los in mijn broekzak zat, hij liet ook erg makkelijk los van de hoes. Deze kaarthouder heb ik dan een direct teruggestort.Na 1 week is het glaasje/plastic aan de zijkant van de hoes gebroken, de knop waar je de camera mee kunt bedienen zeg maar. Ik heb daar direct melding van gemaakt. Ik heb het volle begrip dat zij zeggen dat dat niet zo maar gebeurd, daar hebben ze helemaal geliin. Alleen is de telefoon echt niet gevallen of gestoten, in ieder geval niet dusdanig dat ik dat gemerkt heb. Ik vind dan ook oprecht dat voor een hoes van dit bedrag het wel erg makkelijk kapot gaat. Ik heb ze gemaild, whatsapp gestuurd, het duurt echt dagen voordat je ook maar enigsIns antwoord krijgt. Als je maar door blijft mailen en whatsappen krijg je uiteindelijk wel contact, als je dan antwoord geeft ben je weer een lange periode bezig, gewoon even bellen oid is niet mogelijk.Uiteindelijk na lang gewacht te hebben komen ze met een coulance. Ik kan een nieuwe hoes kopen via hun website en dan moet ik het ordernummer doorgeven, zij beloven dan een goede korting te geven. Ik heb dat direct gedaan en heb 2 dagen geleden al het ordernummer doorgegeven. Tot vandaag meerdere berichten en whatsappjes gestuurd. Nu ontvang ik zojuist als antwoord dat de hoes al in de aanbieding is welke ik uitgezocht heb en dat er al een vaderdag korting op zit.Als de hoes binnen komt stuur ik hem direct terug, ik koop hier nooit meer iets. Ik hou niet van bedrijven die keer op keer dingen toezeggen en steeds hun afspraken niet nakomen, telefonisch niet bereikbaar zijn en enorm slecht reageren op email en whatsapp berichten.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Goede hoes. Snelle levering. Minder leuk is dat ze na aankoop je zowat dagelijks besteken met e-mails tot je een recensie plaats. Ben ik dus hopelijk nu van ze af…

Antwoord van Appelhoes

Hey, Dankjewel voor je fijne feedback! Leuk dat je voor Appelhoes hebt gekozen. Hopelijk zien we je snel weer! Groet,
Team Appelhoes
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Te kort ervaring maar voelt goed

Ik heb het te kort om al echt er iets over te kunnen zeggen qua beveiliging. Hij is nog niet gevallen maar het voelt stevig en werkt tot nu toe prima.

Antwoord van Appelhoes

Hey, Bedankt voor je review! Fijn dat het hoesje stevig aanvoelt en tot nu toe goed bevalt. Hopelijk blijft een val uit en heb je er lang plezier van! Met vriendelijke groet, Team Appelhoes
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Zeer snel geleverd, alleen jammer dat het hoesje voor de iPhone 18pro de onderste volumeknop indrukt als je deze dicht doet, dat heeft Decoded niet goed gemaakt.

Antwoord van Appelhoes

Hey, Super om te lezen, bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling en graag tot een volgende keer! Groet,
Team Appelhoes
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Al diverse hoesjes en screenprotectors besteld in het verleden, en altijd zonder problemen. Snel besteld en binnen. Aanrader.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Snelle levering, goede producten. Wel jammer dat je bij een retour niet je geld terug krijgt maar een shoptegoed. Dat wordt volgens mij best vaak vergeten

Antwoord van Appelhoes

Hey, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering en onze producten. Op onze retourpagina kun je kiezen voor geld terug of gratis ruilen. Je bent dus niet verplicht om voor shoptegoed te kiezen. Is er bij jouw retour iets misgegaan met deze keuze? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen meekijken. Met vriendelijke groet, Team Appelhoes
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Mijn keuze voor Apple bescherming en accessoires

Overzichtelijk en ruim assortiment, makkelijk bestelproces, frequente aanbiedingen, goede communicatie en snelle levering.
Geïmporteerde review
Goed product geleverd. Goed assortiment van hoesjes. Helaas maakt Postnl de belofte van Applehoes niet waar. Het product is snel verzonden, maar pas een paar dagen later door PostNL bezorgd. Ik weet dat dit Appelhoes niet direct aan rekenen valt, maar toch jammer.

Antwoord van Appelhoes

Beste Herre, Dank voor de complimenten, erg vervelend dat de zending langer erover heeft gedaan bij PostNL, dat is uiteraard niet wat wij wensen of de service waar wij voor staan. Excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Acount aanmaken niet mogelijk, verder wel ok

Ik heb tot nu toe goede ervaringen met Appelhoes. De reden waarom ik slechts 3 sterren geef is dat ik bij Appelhoes geen account kan aanmaken. Dit vind ik een groot manco aan deze webwinkel. Op deze manier is er geen manier om mijn eerdere bestellingen te bekijken en heb ik het gevoel dat de mogelijkheden om contact op te nemen bij eventuele problemen minder goed zijn gewaarborgd.

Antwoord van Appelhoes

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring met Appelhoes. Wij waarderen uw positieve feedback en begrijpen uw zorgen omtrent het ontbreken van een accountmogelijkheid. Bij Appelhoes streven wij ernaar om onze klantenservice continu te verbeteren en uw input is daarbij van grote waarde. Wij nemen uw suggestie serieus en zullen deze meenemen in de evaluatie van onze dienstverlening, zodat wij onze klanten in de toekomst nog beter kunnen ondersteunen. Met vriendelijke groet, Het Appelhoes Team
Geïmporteerde review
Bij appelhoes hebben we een case voor een iPad Air besteld. De case was snel geleverd. De case sluit echter niet goed aan klep blijft openstaan. Dit zijn we niet gewend van decoded. Appelhoes wil dit niet oplossen en het enige is het product terug te sturen. Das lichtelijk gezegd erg jammer. Maar voor nu weten we hoe en waar we wel dan niet producten gaan bestellen. Update 24 mrt En dan geeft appelhoes aan dat ze aangeboden hebben om de case na te kijken maar dat is niet het geval. Enige reactie was dat dit zo hoort en stuur m maar terug. Hoes inmiddels retour gestuurd en dan krijgen we een tegoedbon om weer te besteden bij appelhoes. Waardeloos.

Antwoord van Appelhoes

Beste EJ Vonk, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Graag willen we u er wel op attenderen dat we hebben aangeboden om het hoesje na te kijken. Dit kan alleen zodra we het product retour ontvangen. Op afstand kan dat niet. Dus indien u gebruikt wenst te maken van dat aanbod, zien we de zending graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Echt een eerlijk en transparant bedrijf zeer goede service en snelle levering.Ze hebben veel producten op voorraad en goede kwaliteit.

Antwoord van Appelhoes

Hey, Dankjewel voor je fijne feedback! Leuk dat je voor Appelhoes hebt gekozen. Hopelijk zien we je snel weer! Groet,
Team Appelhoes
Geïmporteerde review
Appelhoes had een superleuke kleedjesdagaktie op Koningsdag, heb daar een mooi Apple Watch horlogebandje gekocht van 80 voor 10 eur, ben er superblij mee. Enige rare was dat er overal op de site stond dat de verzendkosten gratis waren, maar die moest ik gewoon betalen. Maar voor deze aanbieding vond ik dat niet erg.

Antwoord van Appelhoes

Beste Geert, Dit klopt inderdaad, verzending is gratis vanaf 10 euro. Uw product was 9,90 euro. Vandaar de verzendkosten. Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Post nl maakte er een potje van maar dit werd goed opgepakt. Snelle erzending en vriendelijke klantenservice.

Antwoord van Appelhoes

Hey, Bedankt voor je review! Jammer dat de bezorging niet soepel verliep, maar fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Appelhoes
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De juiste omschrijving erop zetten en als het dan misgaat je fout accepteren en goedmaken. Edit na reactie: Er stond letterlijk 'magsafe' in de omschrijving. Ik heb hier ook contact over gehad met de klantenservice en die zou het aanpassen, dus het is niet zo gek dat het er niet meer staat. Ik kan dit bewijzen met printscreens. Echt ongelooflijk hoe sneu hier mee omgegaan wordt. Het gaat om €15. Accepteer gewoon dat een klant onbedoeld misleid hebt - kan gebeuren - en corrigeer het. In plaats daarvan wordt gedaan alsof het mijn eigen schuld is. Edit na nieuwe reactie: Fijn om te horen dat jullie dit inzien. Dit aanbod heb ik inderdaad ontvangen. Echter had ik het hoesje al een aantal dagen gebruikt alvorens ik constateerde dat het hoesje geen MagSafe heeft. Ik citeer: 'Het hoesje kan uitsluitend in originele staat worden geretourneerd, inclusief originele verpakking.' Dit gaat niet, want je kunt zien dat ie is gebruikt. Edit na wederom nieuwe reactie: Ik geef toch aan dat ie al gebruikt is. Ik stuur hem graag terug, maar dan voldoet ie niet aan de voorwaarden die jullie stellen.

Antwoord van Appelhoes

Hey, Je hebt duidelijk aangegeven dat het hoesje al gebruikt is. Voor de aangeboden omruiling is dat geen probleem. De standaardvoorwaarde over de originele staat en verpakking geldt in dit specifieke geval niet. Je kunt het hoesje dus terugsturen zoals het nu is, met de verpakking die je eventueel nog hebt. De omruiling is op onze kosten. Met vriendelijke groet, Team Appelhoes
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Mijn ervaring met deze webshop is bijzonder teleurstellend. Het door mij ontvangen telefoonhoesje was bij levering beschadigd. De schade is direct gemeld en met foto's onderbouwd. De verkoper erkende de klacht en verzocht mij het volledige product retour te sturen voor vervanging. Vervolgens bleef de afhandeling uit. Ondanks meerdere contactmomenten ontving ik geen vervangend product en geen duidelijke termijn waarbinnen dit zou worden opgelost. Omdat ik mijn telefoon niet onbeperkt zonder bescherming kon gebruiken, heb ik uiteindelijk elders een nieuw hoesje aangeschaft. Nadat de retourzending door de verkoper was ontvangen, werd mij meegedeeld dat terugbetaling niet mogelijk zou zijn omdat het product niet in originele staat was geretourneerd. Dit terwijl eerder expliciet schriftelijk was bevestigd dat de originele verpakking niet noodzakelijk was. Het resultaat: een beschadigd geleverd product teruggestuurd, geen vervanging ontvangen en geen terugbetaling gekregen. In plaats daarvan werd een coupon aangeboden. Voor mij is dit geen correcte afhandeling van een klacht over een defect geleverd product.

Antwoord van Appelhoes

Hey, We herkennen ons niet volledig in het verloop dat je beschrijft. We hebben ingestemd met een retour zonder verpakking om het hoesje te vervangen. Je retour is donderdag bij ons bezorgd en vrijdag verwerkt. Voor een vervanging moeten we het product eerst ontvangen en beoordelen. Inmiddels hebben we aangegeven de retour als terugbetaling af te handelen. Het aankoopbedrag wordt dus, minus de retourkosten, teruggestort. Het blijft daarmee niet bij een aangeboden coupon. Jammer dat de communicatie hierover tot onduidelijkheid heeft geleid. Met vriendelijke groet, Team Appelhoes
Kees E.
9 Reviews
|
Boskoop
 Geverifieerd
Makkelijke site en snel ontvangen en hoesje past goed en ziet er goed uit dus waarde voor je geld

Antwoord van Appelhoes

Hey, Bedankt voor je review! Fijn dat het bestellen makkelijk ging en je hoesje snel binnen was. Mooi dat het goed past en er naar wens uitziet. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Appelhoes
Geïmporteerde review
Ik bestel al 3 maal bij appelhoes, nu weer besteld en niets ontvangen. Na geduldig gewacht te hebben, heb ik contact gezocht met de klantenservice. Helaas afgescheept met een standaard antwoord. Een antwoord dat ik al wist. Schade? 39 euro en een ervaring rijker. Ik koop hier nooit meer. Update: na overleg met Appelhoes is alles verder opgelost. Dank je wel!

Antwoord van Appelhoes

Beste Simon, Vervelend dat u dit zo heeft ervaren, helemaal eerlijk is het ook niet. Wij hebben op onze e-mail met de vraag of alles klopt nooit meer een reactie vernomen. We zijn er dus ook van uitgegaan dat de zending inmiddels ontvangen was. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.
Geïmporteerde review
6 Apple airtags siliconen houders besteld van 2 euro per stuk. Met afrekenen toch 35,- betaald…. Mailtje erachteraan gestuurd hoe dit kan… en verschil keurig terug gekregen. Keurig bedrijf, goede producten, prima prijs kwaliteit en mega klantvriendelijk.

Antwoord van Appelhoes

Beste Bas, Dank voor het delen van uw ervaring met ons. We zijn blij te horen dat het naar uw tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.
Community-lid 
6 Reviews
 Geverifieerd

Razendsnel en goede kwaliteit

Razendsnel, goede prijzen, kwaliteit producten prima, goede communicatie

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.

Cross-market beoordelingen

Beoordelingen die zijn verzameld via samengevoegde profielen. Deze beoordelingen zijn opgenomen in de algehele beoordeling en kunnen in vertaalde vorm worden weergegeven.

Beoordeling van Appelhoes

4,22
Goed
96.153 beoordelingen sinds 16 jul 2026

Contact

Bezoek website

Over

Dit bedrijf heeft Trusted Shops-profielen gekoppeld.

Laat alle profielen zien