Solar Power Supply- Logo - Beoordelingen

Solar Power Supply

240 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.912 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2017
Solar Power Supply voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
Persoonlijk langs geweest in de showroom in Den Helder Ik was al geïnteresseerd in de Ecoflow. De uitleg was uitstekend en de mogelijkheden zijn naast elkaar gezet. Via de website uiteindelijk besteld omdat het niet in de showroom kon. Dat begreep ik niet echt, want ik was er al en ik had mijn keuze voor de ecoflow en de accessoires gemaakt. Deze service kan dus beter. Via de website goed opletten op de grote plus te drukken als je een keuze hebt gemaakt voor een product. Dan passen alle toevoegingen in ieder geval op elkaar. Na 2 dagen had ik alles in huis. Top geregeld.

10 jun 2023
Heb voor ruim €1.000,= een Bluetti EB70 gekocht. Wil nu een weekje off the grid zeilen, ankeren maar de 220 poort geeft "short" en doet het vanaf het begin niet. Dat weekje wordt nu compleet anders. De enige echt gepaste actie is direct een nieuwe werkende sturen en niet eerst mij laten hannesen met verpakken, versturen, repareren, daarop wachten etc. Het product is niet goed geleverd en nu het is mijn probleem. Vertrouwen dat ik op de Bluetti kan rekenen als ik hem nodig heb is ook wat aangetast.

Beoordelingen voor Solar Power Supply

6 mei 2023
10 jun 2023

DOA Bluetti EB70…

Antwoord van Solar Power Supply
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Het spijt ons om te horen dat de AC uitgang van uw power station niet lijkt te werken. Wij zien dat u inmiddels contact heeft met onze retourafdeling om het probleem met uw Power Station op te lossen. Mocht u nog andere vragen hebben, neem dan contact met ons op via klantenservice@solarpowersupply.nl Met zonnige groet, Solar Power Supply
9 jun 2023
Levering zou de volgende dag geleverd maar werd pas na 4 dagen geleverd. Pakket door moeten laten sturen naar vakantieadres met extra kosten tot gevolg.
Antwoord van Solar Power Supply
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik vrees dat u de informatie op onze website verkeerd heeft geïnterpreteerd. Op onze website staat aangegeven dat wij bestellingen binnen 1-2 dagen bezorgen. Vanwege het weekend dat er tussen zat, was uw bestelling bij de vervoerder iets vertraagd en werd uw bestelling helaas iets later bezorgd. Onze excuses voor de vertraging. Mocht u nog andere vragen hebben, neem dan contact met ons op via klantenservice@solarpowersupply.nl Met zonnige groet, Solar Power Supply
30 jun 2023
deuken in het paneel. slecht gewoon maar ze verschuilen zich achter wattsunde
5 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Uw zonnepaneel had lichte beschadigingen in het frame opgelopen, waardoor wij een gratis omruiling van het product of een gedeeltelijke terugbetaling als tegemoetkoming aanboden. U wenste een gedeeltelijke terugbetaling te ontvangen omdat het zonnepaneel zelf in orde was. Spijtig om te lezen dat u een negatieve review heeft geplaatst. Mocht u vragen hebben over uw bestelling, neem dan contact met ons op via klantenservice@solarpowersupply.nl Met zonnige groet, Solar Power Supply
26 jul 2023
Batterij is in 1 nacht zonder te gebruiken 15%minder vol! Dat klopt niet!
27 jul 2023
Beste klant, aan de hand van uw beoordeling, begrijpen wij dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Helaas heeft u geen contact met onze klantenservice opgenomen zodat wij kunnen achterhalen wat er met uw Power Station aan de hand is. U kunt ons bereiken via klantenservice@solarpowersupply.nl of +31223788118. Met zonnige groet, Solar Power Supply