tuinplanten.nl- Logo - Beoordelingen

tuinplanten.nl

29 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden185 beoordelingen in totaal

3 apr 2024
Snel geleverd en over het hele borderpakket gezien mooie plantjes. Er zitten er een paar bij waarvan het even afwachten is of ze aanslaan, maar dat komt misschien ook omdat we vroeg in het seizoen besteld hebben. Dik tevreden!

30 mei 2024
Planten zijn plat in de doos vervoerd. Vervolgens kwam de helft van de planten met geknakte stengels en takjes aan. Een dag later in de grond gezet, maar de beschadigde planten lijken niet aan te slaan. Klantenservice is laconiek en zegt dat het wel goedkomt.

Beoordelingen voor tuinplanten.nl

28 mei 2024
Redelijk snelle levering, maar helft planten waren geplet dus afwachten of ze ook gaan groeien.
29 mei 2024
Bedankt voor de review. Zo als heeft gezien worden de planten plat in een doos met stro vervoerd. Na het aanplanten zal de plant zeer snel herstellen en weer mooi bij staan. Wij wensen u veel tuin plezier.
JB
J. B.
Lisse
12 jun 2024
Mooie kwaliteit en snelle levering.
22 mei 2024
Nette en tijdige levering
30 mei 2024

Matig

3 mei 2024
Mooie planten, goed en zorgvuldig verpakt, duidelijke instructie Top!
1 mei 2024
Zeer goede service en planten!
3 mei 2024
26 apr 2024

Prima borderpakket

26 mrt 2024
Duidelijke info. Levertijd vond ik wat aan de lange kant maar hierover werd heel duidelijk gecommuniceerd. Moment van aflevering werd goed aangekondigd en ze waren heel stipt.
10 apr 2024
Bij het inpakken waren toppen van de plant gebroken en dat is jammer. Ik hoop dat het goed komt.
9 apr 2024
Prachtige planten en goed verpakt.
IV
Pascalle L.
Maastricht
29 jan 2024
8 nov 2023
Duidelijke webwinkel, met ruime informatie over de planten en hagen . Een dikke pluim.
13 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe haagpakket. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
18 dec 2023
Prima planten. Goed geworteld en keurig verpakt met schema.
12 jan 2024
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe plantjes. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl