haagplanten.nl- Logo - Beoordelingen

haagplanten.nlReviews

: 136Goed

Gecertificeerd sinds: 1-10-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
haagplanten.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij haagplanten.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1-10-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor haagplanten.nl

24 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De 75 planten met kale wortel zagen er prima uit. Op de website allerlei goede tips om een zo goed mogelijk resultaat te krijgen. Eind november geplant, ben dus benieuwd in het voorjaar.

De planten werden in een doos verstuurd en bezorgd door de standaard pakketdienst. En niet door de bezorgdienst van haagplanten, waar je wel forse verzendkosten voor hebt betaald. De planten hadden ook flink te lijden gehad. Heel fris en fruitig kwamen ze niet uit de verpakking. Ik hoop dat ze aanslaan.

Beoordelingen voor haagplanten.nl

Voor een niet goed aangekomen plantje van 4,22 euro een heel traject afgaan van foto's en testen voor creditnota.
Bedankt voor uw review.
 Vervelend te horen dat er 1 plantje niet goed is. We zijn genoodzaakt om foto’s op te vragen, om zo ook te kijken wat er gebeurd is.
Als dan blijkt dat het plantje daadwerkelijk niet goed is, kunnen wij dit ook met de kweker afstemmen en het proces verbeteren.
 En natuurlijk met u tot een oplossing komen. We snappen dat dit meer werk voor u is, maar ons helpt dit in ons verbeterproces.
 Wij wensen u veel plezier met uw borderpakket. Met vriendelijke groet,
 Haagplanten.nl
Bestellen van de beukenhaag ging eenvoudig en werd netjes op de afgesproken datum/tijd geleverd.
Antwoord van haagplanten.nl
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw groene beukenhaag. Met vriendelijke groet,
 Haagplanten.nl
Goede kwaliteit en snelle levering, alleen afstemmen van exacte datum ging niet helaas!
Antwoord van haagplanten.nl
Bedankt voor uw review. We werken met externe transporteurs, waardoor we geen invloed hebben op de planning van de vervoerder. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe laurier haag. Met vriendelijke groet,
 Haagplanten.nl
Planten zijn goed verpakt, Duidelijke handleiding.
Antwoord van haagplanten.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw borderpakket. Met vriendelijke groet, Haagplanten.nl
Erg mooie plantjes en het plantplan was erg handig! Ben benieuwd hoe het er als alles gegroeid is uit ziet. Wat een beetje lastig was, was dat sommige nummertjes uit de potjes waren gevallen. Misschien kan het er met een stift opgeschreven worden? Maar door goed kijken naar de plaatjes ga ik ervan uit dat het goed gegaan is.
Antwoord van haagplanten.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. Wij zullen de tip meenemen om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Wij wensen u veel plezier met uw borderpakketten. Met vriendelijke groet, Haagplanten.nl
Goede planten en geleverd volgens afspraak.
van T D.
bestelling op tijd, maar de planten, zeer lage kwaliteit, sommige zelfs dood
Antwoord van haagplanten.nl
Zo juist hebben wij elkaar gesproken om dat ik graag wilde weten war er niet goed is gegaan. U heeft vast planten bij ons gekocht en deze u had verwacht dat deze mooi vol in het blad zouden staan in deze tijd van het jaar (Maart) Helaas is dat niet zo. In het najaar sterven deze bladeren af maar lopen weer uit in het voorjaar. Dat zal elk jaar weer gaan gebeuren. Ik wens u succes met uw tuin. Het komt zeker goed.
Goede planten geleverd, jammer dat je een week moet wachten op de levering. En achteraf zit je met een grote pallet met opzet randen. Geen statiegeld.
Borderpakket snel geleverd en goed verpakt. 3 van de plantjes waren een beetje verpietert, maar die komen vast ook de winter wel door.
Levering vlg. afspraak en gezonde planten die zo ver als ik het kan beoordelen ook allemaal aangegroeid zijn.
Keurig op tijd geleverd, goed verpakt en van instructies voorzien o.a. via filmpjes op de website.
Snel en accuraat. Prettige chauffeur en prima planten!
Alles prima, netjes en volgens afspraak geleverd.
Snel bezorgd, goed verpakt en goede kwaliteit
mooie planten, correcte levering
Op tijd geleverd, mooie planten