tuinplanten.nl- Logo - Beoordelingen

tuinplanten.nl

30 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden192 beoordelingen in totaal

Snel geleverd en over het hele borderpakket gezien mooie plantjes. Er zitten er een paar bij waarvan het even afwachten is of ze aanslaan, maar dat komt misschien ook omdat we vroeg in het seizoen besteld hebben. Dik tevreden!

30 mei 2024
Planten zijn plat in de doos vervoerd. Vervolgens kwam de helft van de planten met geknakte stengels en takjes aan. Een dag later in de grond gezet, maar de beschadigde planten lijken niet aan te slaan. Klantenservice is laconiek en zegt dat het wel goedkomt.

Beoordelingen voor tuinplanten.nl

Netjes verpakt, na planten staan ze er fris bij
4 sep 2024
Precies gekregen zoals beloofd. Mooie verpakking en natuurlijk hele mooie planten. Blij mee.
8 sep 2024
30 aug 2024
25 jul 2024
Goed verpakt geleverd
15 aug 2024
21 jul 2024
Bezorging was in goede staat en na planten gaan ze nu al goed

Prima borderpakket

Duidelijke info. Levertijd vond ik wat aan de lange kant maar hierover werd heel duidelijk gecommuniceerd. Moment van aflevering werd goed aangekondigd en ze waren heel stipt.
Bij het inpakken waren toppen van de plant gebroken en dat is jammer. Ik hoop dat het goed komt.
28 mei 2024
Redelijk snelle levering, maar helft planten waren geplet dus afwachten of ze ook gaan groeien.
29 mei 2024
Bedankt voor de review. Zo als heeft gezien worden de planten plat in een doos met stro vervoerd. Na het aanplanten zal de plant zeer snel herstellen en weer mooi bij staan. Wij wensen u veel tuin plezier.
8 nov 2023
Duidelijke webwinkel, met ruime informatie over de planten en hagen . Een dikke pluim.
Antwoord van tuinplanten.nl
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe haagpakket. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
3 mei 2024
Mooie planten, goed en zorgvuldig verpakt, duidelijke instructie Top!
Prima planten. Goed geworteld en keurig verpakt met schema.
Antwoord van tuinplanten.nl
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe plantjes. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl

Kwaliteit planten.

Prima planten, snelle levering. Wat kan ik nog meer zeggen.
Antwoord van tuinplanten.nl
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Hulst haag. Met vriendelijke groet, Tuinplanten
25 okt 2023
Alles keurig verpakt en duidelijk beschreven ontvangen
Antwoord van tuinplanten.nl
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe borderpakket. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
Snelle levering en heel goed verpakt
Antwoord van tuinplanten.nl
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe plantje. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
JB
J. B.
Lisse
12 jun 2024
Mooie kwaliteit en snelle levering.
Prachtige planten en goed verpakt.