heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden347 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

21 jun 2024
14 jun 2024
6 jun 2024
30 mei 2024
30 mei 2024
6 jun 2024

Levering en kwaliteit

Er is alleen een week van de levering genoemd. Vervolgens belt de chauffeur een half uur van tevoren. De planten zouden dezelfde dag zijn gerooid, dus supervers. Veel planten hebben al gele bladeren bij aflevering en de kluiten zijn droog
7 jun 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te horen dat alles goed verlopen is met de levering van uw bestelling. Het spijt ons dat de kluiten droog waren, wij doen altijd ons uiterste best om de planten zo vers mogelijk te leveren. Mocht u twijfels hebben over de kwaliteit van de planten, stuur gerust een e-mail met foto naar: info@heijnen-planten.nl . Onze klantenservice zal graag de situatie voor u beoordelen. Wij wensen u veel groei plezier!
FF
16 mei 2024
Helaas was het bestel programma niet duidelijk, je kunt als je besteld op de agenda een datum ingeven, maar naderhand bleek dat het dan alleen de week betrof waar je datum kon ingegeven en dat is echt niet fijn. Want je denk het komtwoensdag, maar in de praktijk kon het ook 3 dagen later zijn.
23 mei 2024
Snelle levering. ‘Vers’ verpakte planten met een stevige kluit. Planten zijn daardoor weerbaarder en dus sterker om te verplanten.
24 mei 2024
Beste tuinvriend, Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze planten! We streven er altijd naar om onze klanten blij te maken met snelle levering en verse, stevig verpakte planten. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring!
16 mei 2024
Snelle levering. Product goed verpakt en onbeschadigd aangekomen. Planten voldoende voeding.
17 mei 2024
Goedendag, wij danken u voor uw positieve feedback. Wat fijn om te horen dat de planten aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat de levering goed is verlopen. We doen altijd ons uiterste best om de mooiste planten uit te graven en naar onze klanten te sturen. We wensen u veel plezier met uw planten en kijken uit naar een volgend bezoek!
16 mei 2024
Mooie ,goed en zorgvuldig verpakte planten. Zijn hier zeer tevreden mee.
2 mei 2024
Goed geleverd. Mooie planten. Afwachten hoe het ontwikkeld.
3 mei 2024
Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de planten. Wij wensen u veel groei plezier!
HB
Heleen B.
Schoorl
2 mei 2024
Iets exacter aangeven wanneer geleverd gaat worden
3 mei 2024
Bedankt voor uw positieve review. Daar wij met externe vervoerders samenwerken, kunnen wij op dit moment enkel de leverweek aangeven. Wij werken er echter hard achter de schermen aan om nauwkeurige data te kunnen verstrekken in de toekomst. Wij wensen u veel plezier met uw planten.
8 mei 2024
Prima producten
17 mei 2024
8 mei 2024
WG
Wim G.
Hengelo (Gld)
23 mei 2024

Goed maar betreft bezorging kan het beter.

De ontvangen levering was goed en netjes strak ingepakt. Helaas is 1 beukenboompje er slecht aan toe maar we gaan zien of dat deze nog bijtrekt. Betreft de bezorging, dit is echt een punt ter verbetering. Communicatie betreft de bezorgtijd kan zeker beter.
24 mei 2024
Beste tuinvriend, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Het spijt ons te horen dat u twijfels heeft over een van onze boompjes. We willen graag benadrukken dat al onze planten een garantie van één maand hebben. Mocht u binnen deze periode ontevreden zijn over de kwaliteit, dan nodigen we u van harte uit om contact op te nemen met onze klantenservice. Samen kunnen we dan kijken naar een mogelijke oplossing. Daarnaast willen we u laten weten dat we achter de schermen hard werken aan het verbeteren van ons leveringsproces. We werken samen met externe logistieke partners, waardoor we onze klanten momenteel alleen een leverweek kunnen laten aangeven. We begrijpen dat dit wellicht niet ideaal is, maar we zijn vastbesloten om onze service te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw review. We wensen u een prettig weekend toe en hopen dat we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn.
16 mei 2024
Communiceren over dag en tijdstip van aflevering!

Een snelle en correctie levering, perfectie kwaliteit

Een snelle en correctie levering. Perfect dat je niet thuis hoeft te blijven voor de levering. De kwaliteit van mijn bestelde Thuja's was zeer tevreden stellend. Kan het alleen maar aanbevelen om bij Heijnen planten te bestellen