heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden331 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

25 feb 2024
16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

Wim G.
Hengelo (Gld)
3 mei 2024
25 apr 2024

Planten zijn prachtig levering waardeloos.

Planten zijn prachtig. Helaas is het bezorgingssysteem minder fijn. Je kan een leveringsweek aangeven maar dat is alles. De dag moet je maar afwachten. Geen indicatie. Je mag nog terugbellen misschien dat ze dan kunnen zien of je product op de wagen staat. Maar ook daar moet je maar afwachten. Volledig waardeloos zeker bij een grote bestelling. Bestel niet weer daar ondanks dat het product prachtig is.
26 apr 2024
Dank u wel voor uw feedback! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten, maar het spijt ons ten zeerste dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. We maken gebruik van externe vervoerders om onze bestellingen te bezorgen binnen de door u opgegeven leverweek, van dinsdag tot en met vrijdag. Op dit moment kunnen we helaas nog geen exacte leveringsdagen garanderen, maar we doen ons uiterste best om dit proces in de toekomst te verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en we hopen dat u veel plezier beleeft aan de groei van uw planten.
16 mei 2024
Communiceren over dag en tijdstip van aflevering!
29 mrt 2024

Een snelle en correctie levering, perfectie kwaliteit

Een snelle en correctie levering. Perfect dat je niet thuis hoeft te blijven voor de levering. De kwaliteit van mijn bestelde Thuja's was zeer tevreden stellend. Kan het alleen maar aanbevelen om bij Heijnen planten te bestellen
21 mrt 2024
Goede kwaliteit planten, keurig verpakt en snel geleverd. Moment van afleveren vooraf aangeven.
25 mrt 2024
Beste tuinliefhebber, bedankt voor uw waardevolle review. Wij vinden het fantastisch om te horen dat u tevreden ben met de planten en dat ze goed zijn aangekomen. Wij wensen u heel veel groeiplezier en verwelkomen u graag nogmaals in onze webshop!
21 mrt 2024
Prima planten. Goed verpakt en snel geleverd. Staan goed in de tuin. Nu maar groeien 😁
25 mrt 2024
Beste tuinvriend, wat leuk om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Wij danken u voor uw positieve feedback en wensen u veel groei plezier met de planten.
11 apr 2024
Goede service Op tijd geleverd Jammer dat er geen dag afgesproken kan worden
4 apr 2024

Portugeesche Laurier

Gewoon goed zoals beschreven. Bezorgen ook zeer goed geregeld.
11 apr 2024
levering op tijd en conform afspraak. prima kwaliteit planten
15 apr 2024
Wat fantastisch om te horen dat de levering van uw planten precies op tijd en volgens afspraak verliep! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Bovendien zijn we verheugd dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten die u heeft ontvangen. Wij wensen u veel plezier met uw planten.
Mooie bomen, netjes afgeleverd
15 apr 2024
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd dat u tevreden bent met de bomen die u heeft ontvangen en dat ze netjes zijn afgeleverd. Wij wensen u heel veel groeiplezier!
4 apr 2024
De verpakking en de kwaliteit
9 apr 2024
Bedankt voor uw positieve feedback .Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de verpakking en de kwaliteit van de planten. Wij wensen u veel groeiplezier.
18 apr 2024
Prima planten
19 apr 2024
Bedankt voor uw positieve beoordeling en fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw planten.
MV
Mar V.
Heerhugowaard
28 mrt 2024

Verschil ervaring planten en bomen

Plant bestellen gaat goed qua communicatie en levering. Bij het bestellen van een boom: onduidelijkheid over de levering " ergens tussen maandag-vrijdag, 9.00-18.00". Da's niet handig! De boomlevering kwam heel plotseling, gelukkig was ik thuis. De boom zelf viel wat tegen (tov de prijs en de foto's op de site)
28 mrt 2024
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw verwarring over de leveringstijd. We werken samen met externe vervoerders en kunnen hierdoor alleen leverweken aangeven, niet specifieke dagen. De bestelling wordt bezorgd tussen dinsdag en vrijdag in de door u aangegeven leverweek. Mocht u niet thuis zijn op het moment van afleveren is dit niet erg en zal de bezorger de planten op een geschikte plek rondom uw huis plaatsen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven en wij zien u graag nog een keer terug.
11 apr 2024
Geen goede klantenservice, jullie beloven alles maar komen afspraken niet na
15 apr 2024
Het spijt ons zeer te horen dat u teleurgesteld bent in onze klantenservice.Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze klanten. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de kwestie te bespreken en een passende oplossing te vinden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling die uw ervaring heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren.
14 mrt 2024
bomen zien er fantastisch uit en keurig geleverd
18 mrt 2024
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve woorden. Het doet ons goed om te lezen dat de levering goed gegaan is en dat u tevreden bent met de planten. Wij wensen u enorm veel groeiplezier en zien u graag nogmaals terug!
14 mrt 2024
Mooie boompjes en goede service
18 mrt 2024
Beste Tuinvriend, bedankt voor uw positieve review! Wij zijn enorm blij om te vernemen dat u tevreden bent met de planten en onze service. Wij wensen u veel groeiplezier en zien u graag nogmaals terug!
15 mrt 2024