thebagstore.nl- Logo - Beoordelingen

thebagstore.nl

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.504 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jan 2021
thebagstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mrt 2024
2 tassen gekocht, waarvan de prijs veel lager was dan in andere winkels. Daarbij was het ook nog eens snel geleverd. Het enige gekke was is dat ik een zwarte in mijn winkelwagen had, die was opeens uitverkocht. Dus een andere kleur gekozen, waarna ik na het afrekenen erachter kom dat hij er opeens wel weer is? Dit vond ik wel jammer. Maar uiteindelijk heel tevreden met de aankoop.

1 aug 2023
De aflevering van het product heeft 9 dagen op zich laten wachten. Het afhaalpunt wisselde om onbekende redenen en lag veel verder weg. Verder had het beperkte openingstijden van 12-17 uur. Dit gedeelte van de bestelling is gewoon ruk en de mails volgden elkaar maar op!

Beoordelingen voor thebagstore.nl

Alles goed verlopen , vlug geleverd
Snelle levering en mooie kwaliteit
Snelle service en prima geregeld!
product in line with the photos
Snel geleverd, mooie laptop tas
Snelle en keurige levering
24 feb 2024
MR
M. R.
KRUISLAND
Verzending zou de volgende dag zijn maar dat lukte niet, is natuurlijk niet zo’n groot probleem maar belofte maakt schuld. Verder is onze dochter erg blij met de kwalitatief mooie en goeie tas.

Uitstekende ervaring!

Snelle levering, de tas zat goed verpakt en er was biks beschadigt aan de tas of pakket. En duidelijke communicatie over wanneer het pakket bezorgd werd. Top!
Bestelling was snel binnen en product was goed ingepakt. Ook werd het bezorgd op het moment dat ik had aangegeven.

Gewoon helemaal top!

Snelle levering. Product goed en netjes verpakt. Scherpe prijzen. Duidelijk bestelproces en nazorg na de aankoop.
Snelle levering en het bestelde voldeed volledig aan de verwachtingen
14 jan 2024
Extreem snelle bezorging. Goede kwaliteit product, heel tevreden.
Snelle service en mooie producten