urbandbracelets.nl- Logo - Beoordelingen

urbandbracelets.nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 feb 2021
urbandbracelets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
Mooie en duidelijke website. Goede informatie over de maatvoering. Inmiddels twee maal besteld en de armbanden zeer snel in huis met leuk persoonlijk berichtje. Ik ben heel benieuwd of het assortiment nog uitgebreid wordt en zal dan zeker nog eens bestellen.

20 jul 2023
De bracelet wat ik heb besteld is te groot voor mijn pols en de band zakt naar beneden. Hangt als het waren onderaan mijn pols . Vindt het geen pretje voor te dragen e n heb de band ook meteen er weer af gehaald . Jammer het zijn mooie bracelets maar niet confortabel voor te dragen .Misschien weten jullie een oplossing hiervoor ,de bracelet is toch niet goedkoop .

Beoordelingen voor urbandbracelets.nl

1 aug 2023
Mooie kwaliteit! Snelle levering!!! Super blij mee!!!
Antwoord van urbandbracelets.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We vinden het geweldig om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en snelheid van levering van onze producten. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, dus we stellen uw feedback zeer op prijs. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.
25 mei 2023
Snelle levering en snel antwoord op vraag via mail.
Snelle correcte afhandeling. Overzichtelijke site.
Goede klantenservice, mooie duurzame bandjes!
24 dec 2023
Mooie banden, snel geleverd. Zeer tevreden.
LH
Luise H.
Veghel
Mooi afgewerkte band, snel verstuurd, top!
6 jul 2023
vlot bestelling ontvangen, mooie producten
Antwoord van urbandbracelets.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over de producten die u hebt ontvangen. We zijn blij te horen dat uw bestelling snel bij u geleverd is en dat u tevreden bent met de producten. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten artikelen van uitstekende kwaliteit te leveren en streven we naar snelle en efficiënte levertijden. We kijken ernaar uit om u van dienst te blijven zijn!

Alles als verwacht

Snelle levering en prachtig horlogebandje
1 jul 2023
Goede communicatie en uitstekende service
Antwoord van urbandbracelets.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij stellen de positieve feedback over onze communicatie en service zeer op prijs. Wij streven ernaar om uitstekende klantenservice te bieden en bij elke interactie een prettige ervaring te garanderen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons deze waardevolle feedback te geven.
Super mooi, snelle verzending, geweldig
Mooi horlogebandje en snelle service.
prima afhandeling en netjes verzorgd
JV
Jasper V.
Haarlem
12 aug 2023
Product was mooier dan op de foto
Antwoord van urbandbracelets.nl
Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn blij om te horen dat u ons product nog mooier vond dan de foto al aangaf. Wij zijn er trots op uitstekende producten aan onze klanten te kunnen leveren, en waarderen uw feedback. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!
4 jul 2023
Mooie producten, goede kwaliteit
Antwoord van urbandbracelets.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze producten en de kwaliteit ervan. Wij van [Bedrijfsnaam] doen er alles aan om onze klanten producten van de hoogste kwaliteit tegen concurrerende prijzen te leveren. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
AE
Mooie website mooie aanbiedingen
29 jun 2023
Prachtig bracelets en heel apart
25 nov 2023
Mooi bandjes en goede service
15 sep 2023
De elastische band.